صفحه اصلی

رویداد معرفی گوشی‌های هوشمندی هوآوی

۲۳ شهریور ۱۴۰۲

راه اندازی رویداد معرفی گوشی های هوشمند توسط هواوی

Huawei با راه اندازی رویدادی از گوشی های پرچمدار خود رونمایی می کند.

شرکت فناوری های هوآوی چین روز پنجشنبه اعلام کرد که رویدادی رسانه ای برای بحث درباره محصولات جدید در 25 سپتامبر برگزار می کند و این انتظارات را افزایش می دهد که جزئیات مربوط به گوشی های هوشمند سری میت 60 که اخیراً منتشر شده فاش شود.

این گوشی هوشمند که بدلیل استفاده از یک تراشه پیشرفته ساخت چین و هم به دلیل این که این سری احتمالاً اولین تلاش بزرگ کسب و کار گوشی های هوشمند هوآوی برای بازگشت از تحریم های فلج کننده ایالات متحده را نشان می دهد در کانون توجهات قرار دارد.

اما روزنامه تجاری داخلی Yicai گزارش داد که اطلاعات مربوط به جدیدترین گوشی‌هایش فاش خواهد شد. هواوی در پایان ماه گذشته فروش جدیدترین گوشی‌های هوشمند رده بالای خود میت 60 و میت 60 پرو را آغاز کرد و هفته گذشته پیش فروش تلفن هوشمند میت 60 پرو پلاس خود را در کنار آن آغاز کرد.

Mate X5  که یک گوشی تاشو جدید که بدون رویداد خاصی از سمت هوآووی روانه بازار شد با این وجود عملکرد این گوشی‌ سروصدا به پا کرده است، زیرا اولین فروش آن با سفر جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده به چین و به دلیل اینکه نسخه Pro از یک تراشه با قابلیت 5G ساخته شده توسط یک شرکت چینی استفاده می‌کند، مصادف شد. چگونه گوشی‌های هواوی در زمان تشدید تنش‌های آمریکا و چین، با اپل (AAPL.O) روبرو خواهد شد، این مورد برای سرمایه‌گذاران و ناظران چینی بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

عرضه سری آیفون 15 اپل در این هفته واکنش‌های متفاوتی را در چین به دنبال داشت – سومین گوشی بزرگ این شرکت. بازار – با توجه به اینکه بسیاری از کاربران آنلاین تراشه سریع‌تر و قابلیت‌های بازی بهبود یافته آن را می‌پسندند، در حالی که برخی دیگر گوشی هوشمند جدید هوآوی را ترجیح می‌دهند. علاوه بر این که درخشش اپل در چین کاهش می‌یابد، دولت محدودیت‌هایی را برای استفاده کارمندان دولتی از آیفون‌ها گسترش داده است و به برخی از آنها گفته شده است که از آنها استفاده نکنند. کار. سکریتیز تایمز این هفته گزارش داد که هواوی به دلیل فروش بهتر از حد انتظار، هدف فروش نیمه دوم سری میت 60 خود را 20 درصد افزایش داده است. هواوی که زمانی بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان بود، شاهد افت شدید صادرات پس از تحریم های ایالات متحده که از سال 2019 شروع شد بود.

ایالات متحده و سایر دولت های غربی هوآوی را یک خطر امنیتی نامیده اند، اتهامی که شرکت آن را رد می کند. از آن زمان، هواوی تنها دسته‌های محدودی از مدل‌های 5G را با استفاده از تراشه‌های ذخیره‌شده به فروش رسانده است.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *