صفحه اصلی

شیائومی توزیع کننده آب برای حیوانات خانگی به نام Mijia را معرفی کرد

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی دستگاه توزیع کننده آب هوشمند Mijia

معرفی دستگاه توزیع کننده آب هوشمند Mijia

در عصر حاضر، صنعت فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و غول های تکنولوژیک چینی در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. یکی از این غول های فناوری، شرکت شیائومی است که اخیراً یک محصول جدید و هوشمند را در زمینه تغذیه حیوانات خانگی به بازار عرضه کرده است. این محصول، توزیع کننده آب هوشمند بی سیم Mijia است که با ویژگی های منحصر به فرد خود، مراقبت از حیوانات خانگی را آسان تر کرده است.

ویژگی های محصول:

توزیع کننده آب حیوانات خانگی هوشمند Mijia دارای مخزن آب 3 لیتری با ظرفیت بزرگ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا چهار ماه با شارژ کامل کار کند. این محصول با طراحی بی سیم خود، مالکان را از دردسر تغییر آب روزانه برای حیوان خانگی خود رها می کند.

این توزیع کننده آب مجهز به یک عنصر فیلتر کامپوزیت چهار در یک است که تصفیه عمیق آب را از طریق چرخه باتری فراهم می کند. کاربر فقط باید مخزن داخلی را پر کند و تمام!. این مخزن می تواند به مدت سه هفته نیازهای نوشیدن یک گربه بزرگسال را برآورده کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول، سیستم سنجش زیستی PIR است که چندین حالت خروجی آب را در اختیار کاربر قرار می دهد. این امر به تحریک علاقه حیوان خانگی به آب آشامیدنی در هنگام نزدیک شدن کمک می کند و خطر کم خونی و مشکلات مربوط به ادرار را کاهش می دهد.

علاوه بر این، توزیع کننده آب هوشمند Mijia می تواند به طور انعطاف پذیر برای از بین بردن خطر نشت آب مورد استفاده قرار بگیرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعت این ابزار فقط در 5 ساعت قابل شارژ است اما 120 روز نیروی لازم برای فعالیت توزیع کننده را حفظ می کند.

سینی آشامیدنی و مخزن ذخیره سازی را می توان به راحتی با آب پر کرد و همچنین این محصول را می توان با خیساندن آن در آب به راحتی تمیز کرد.

امکانات هوشمند:

توزیع کننده آب حیوان خانگی هوشمند Mijia می تواند به لینک هوشمند Xiaomi Pampers وصل شود و با برنامه کاربردی Mijia از طریق تلفن همراه آن را مدیریت کرد. مانند کنترل وضعیت و میزان آب مصرفی حیوان خانگی در هر زمان.

در مجموع، توزیع کننده آب حیوان خانگی هوشمند Mijia شرکت شیائومی، محصولی نوآورانه و کاربردی است که با ویژگی های پیشرفته خود، مراقبت از حیوانات خانگی را بسیار آسان تر کرده است. این محصول با قیمت مناسب 249 یوان (34 دلار) در دسترس مشتریان قرار گرفته و می تواند به عنوان یک ابزار مفید و هوشمند در خانه های دارای حیوانات خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *