صفحه اصلی

هواوی گوشی Mate 60 Pro+ را برای پیش فروش عرضه کرد

۲۲ شهریور ۱۴۰۲

معرفی گوشی Mate 60 Pro

گوشی هوشمند Mate 60 Pro+ را برای پیش فروش عرضه شد

هواوی برای تلفن هوشمند mate 60 pro+ خود، نسخه جدیدی را به سری هایی که دارد اضافه می کند توجه جهانی را به دلیل افشای موفقیت شرکت فناوری چینی در مقابله با تحریم های ایالات متحده به خود جلب کرد. این شرکت بدون تبلیغات قبلی، همانطور که برای معرفی گوشی هوشمند mate 60 pro در هفته گذشته انجام داد، در فروشگاه آنلاین رسمی خود اعلام کرد که شروع به ثبت سفارشات خرید تلفن از ساعت 10:08 صبح  با تحویل تا 17 مهر خواهد کرد.

مشخصاتی که این شرکت برای تلفن ارائه کرده است، توانایی آن را برای اتصال همزمان به دو ماهواره و حافظه داخلی بزرگتر در مقابل میت 60 پرو نشان می دهد. قیمت این گوشی فعلا اعلام نشده است.

تست‌های سرعتی که خریداران در رسانه‌های اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته‌اند نشان می‌دهد که میت 60 پرو می‌تواند سرعت دانلود بیش از گوشی‌های رده بالای 5g را داشته باشد. یک شرکت تحلیلی techinsights همچنین دریافته است که این گوشی دارای تراشه جدید kirin 9000s است که در چین توسط semiconductor manufacturing international corp (smic) (0981.hk) (0981.hk) ساخته شده است. این کشف به عنوان یک پیشرفت بزرگ برای هواوی تلقی می شود که دسترسی آن به ابزارهای ساخت تراشه برای تولید پیشرفته ترین مدل های گوشی ضروری است که از سال 2019 توسط ایالات متحده محدود شده است. این قبلاً باعث می شد این شرکت فقط دسته های محدودی از مدل های 5g را با استفاده از تراشه های ذخیره شده راه اندازی کند. این شرکت روز جمعه همچنین huawei mate x5 ، نسخه جدیدی از سری تلفن های تاشو خود را عرضه کرد.

دسته بندی ها : اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *