صفحه اصلی

بروز رسانی های جدید در بایوس های GIGABYTE و MSI برای چیست

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برسانی های جدید GIGABYTE و MSI شامل چه مادربردهای می شود؟

برسانی های جدید GIGABYTE و MSI شامل چه مادربردهای می شود؟

با به روزرسانی های BIOS و راهنماهای کاربر ارائه شده توسط شرکت های GIGABYTE و MSI، مشکلات مربوط به ثبات Core i9 در حال حل شدن است.

شرکت Gigabyte با انتشار به روزرسانی های جدید Beta Bios، مشخصات جدید Intel Baseline را ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا CPU خود را با مشخصات پیش فرض Intel اجرا کنند. این به روزرسانی ها برای مادربردهای Z790 و B760 این شرکت در دسترس قرار گرفته است و امکان تنظیمات پیشرفته در منوی تنظیمات CPU را فراهم می کند.

از سوی دیگر، MSI به روزرسانی های إios خود را به روز نکرده است، اما به کاربران خود راهنمایی های دقیق برای تنظیم سیستم عامل مادربرد خود برای اجرای CPU های اینتل با مشخصات پیش فرض و ولتاژ اینتل ارائه می دهد. این اقدامات به کاربران این شرکت کمک می کند تا بهترین استفاده را از CPU های خود ببرند و مشکلات پایداری را کاهش دهند.

به روزرسانی های جدید بایوس Gigabyte و راهنماهای جدید MSI به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی تنظیمات قدرت CPU را به مشخصات پیش فرض اینتل تغییر دهند. این اقدامات باعث می شود که تجربه کاربری در تنظیمات CPU ساده تر و بهینه تر شود.

با این حال، باید به این نکته توجه داشت که این به روزرسانی ها هنوز در قالب بتا هستند و ممکن است با مشکلات روبرو شوید. اما با دقت در اجرای این به روزرسانی ها، مشکلات پایداری کاهش و تجربه کاربری بهبود خواهد یافت.

با توجه به تلاش های Gigabyte و MSI برای حل مشکلات مربوط به ثبات Core i9، امیدواریم که کاربران Raptor Lake در مادربردهای سری Gigabyte 700 و مادربردهای سوکت MSI LGA 1700 تجربه بهتری از عملکرد CPU خود داشته باشند. این اقدامات نشان از تعهد این شرکت ها به ارائه محصولات با کیفیت و قابل اعتماد به مشتریان خود دارد.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *