صفحه اصلی

آموزش افزونه yoast seo

۲۰ آذر ۱۴۰۰

yoast seo چیست؟

همانطور که می دانید برای بهینه سازی سایت باید از افزونه مناسبی استفاده کنید. در این مطلب با آموزش افزونه yoast seo  به طور کامل آشنا خواهید شد. بدون شک یکی از بهترین ابزار ها برای سئو کردن سایت های وردپرسی افزونه yoast seo می باشد. این افزونه به بهینه سازی محتوا کمک بسیار زیادی می کند. در سیستم محتوای وردپرس افزونه های مختلفی قرار دارد. که هر یک از این افزونه ها برای کاربرد خاصی ایجاد شده اند. یکی از بهترین افزونه ها نیز yoast seo می باشد. این افزونه همچنین امکانات و خدمات منحصر به فردی دارد. که می توان به بروزرسانی، پشتیبانی مناسب، کنترل آدرس و… اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت افزونه یواست سئو یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین افزونه ها در وردپرس می باشد. که وظیفه اصلی این افزونه کمک به وبمسترها برای بهینه سازی سایت های وردپرسی می باشد.

بررسی خصوصیات افزونه yoast seo

یکی از بهترین و پرکاربردترین افزونه ها بدون شک افزونه یواست سئو می باشد. در این مطلب با آموزش افزونه yoast seo به راحتی می توانید از این افزونه استفاده کنید. در ادامه با برخی از خصوصیات افزونه آشنا خواهید شد.

  1. امکان استفاده از کلمه ی کلیدی
  2. مدیریت ریدایرکت ها
  3. بررسی لینک های خارجی و داخلی
  4. تحلیل پاراگراف ها
  5. بهبود rss
  6. توضیحات متا
  7. ویرایشگر txt
  8. هشدار کلمات کلیدی تکراری و…
آموزش افزونه yoast seo

بررسی خصوصیات افزونه yoast seo

مراحل نصب پلاگین yoast seo

بدون شک برای نصب این افزونه باید به آموزش افزونه yoast seo بپردازید. برای نصب این افزونه باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. در ابتدا باید به قسمت داشبورد وردپرس بروید. سپس باید در قسمت افزونه ها کلیک کنید و گزینه افزودن را انتخاب کنید. در قسمت بعد باید افزونه yoast seo را سرچ کنید. و پس از آن افزونه را دانلود کنید. در آخر با فعال کردن گزینه activate افزونه برای شما فعال خواهد شد. به طور کلی می توان گفت این افزونه جزوه پرکاربردترین افزونه ها می باشد. چرا که این افزونه خصوصیات منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است.

 کاربرد افزونه yoast seo

همانطور که گفته شد افزونه های زیادی طراحی شده است. یکی از پرکاربردترین افزونه ها بدون شک yoast seo می باشد. در این مطلب با آموزش افزونه yoast seo به طور کامل آشنا خواهید شد. ویژگی های این افزونه بسیار منحصر به فرد می باشد. همین موضوع باعث محبوبیت این افزونه شده است. همانطور که می دانید رنگ قرمز در این افزونه به معنای کامل نبودن، رنگ سبز به معنی مطلوب بودن و رنگ نارنجی حد متوسط این دو رنگ را نشان می دهد. در ادامه با کاربرد و خصوصیات این افزونه آشنا خواهید شد.

افزونه yoast seo

کاربرد افزونه yoast seo

بهینه سازی صفحه

یکی از بخش های آموزش افزونه yoast seo بهینه سازی صفحات می باشد. به طور کلی می توان گفت افزونه yoast باعث سهولت در نوشتن توضیحات و … در صفحات وردپرس می شود.

پیش نمایش گوگل

همانطور که می دانید برای استفاده از این افزونه باید با آموزش افزونه yoast seo  به طور کامل آشنا باشید. از دیگر بخش های این افزونه نمایش لینک سایت در صفحات گوگل می باشد. که در واقع به این بخش snippet preview گفته می شود. در این سمت باید بخش های توضیحات متا، نامک و عنوان را به درستی کامل کنید. به طور کلی می توان گفت لینک در این بخش اهمیت بسیار زیادی دارد.

بخش مربوط به مشکلات

یکی از بهترین خصوصیات این افزونه اختصاص دادن قسمتی به مشکلات سئو می باشد. به راحتی می توانید با استفاده از این بخش تمامی مشکلات سئو سایت را برطرف کنید.

پیش نمایش شبکه های اجتماعی

با وارد شدن در بخش yoast social cards می توانید پیش نمایش شبکه های اجتماعی را اصلاح کنید. از این کارت ها برای زیبایی بیشتر محتواها نیز می توانید استفاده کنید. در واقع می توان گفت این کارت ها توضیح مختصری در شبکه های اجتماعی می باشند.

خصوصیات نسخه پرمیوم افزون یوست سئو

همانطور که گفته شد با آموزش افزونه yoast seo به راحتی می توانید از این افزونه استفاده کنید. این افزونه نسخه رایگان و پرمیوم به همراه دارد. در ادامه با خصوصیات این نسخه آشنا خواهید شد.

  1. در نسخه پرمیوم این افزونه می توانید از چند کلمه کلیدی استفاده کنید.
  2. لینک های داخلی در نسخه پرمیوم نشان داده می شود.
  3. بروزرسانی در نسخه پرمیوم به صورت مداوم انجام می شود.
  4. به راحتی می توانید از خدمات پشتیبانی این نسخه استفاده کنید.
  5. در نسخه پرمیوم بخش مدیریت ریدایرکت ها در دسترس است که می توانید از تغییر آدرس جلوگیری کنید.
  6. قرار دادن پیش نمایش در نسخه پرمیوم در دسترس می باشد.
  7. تجزیه و تحلیل محتوا
  8. افزایش خوانایی مطلب
معرفی نسخه پرمیوم

خصوصیات نسخه پرمیوم افزونه yoast seo

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد. با آموزش افزونه yoast seo به طور کامل آشنا شدید. بدون شک یکی از بهترین ابزار ها برای سئو کردن سایت های وردپرسی افزونه yoast seo می باشد. این افزونه به بهینه سازی محتوا کمک بسیار زیادی می کند. این افزونه همچنین امکانات و خدمات منحصر به فردی دارد. که می توان به بروزرسانی، پشتیبانی مناسب، کنترل آدرس و… اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت افزونه یواست سئو یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین افزونه ها می باشد. که وظیفه اصلی این افزونه کمک به وبمسترها برای بهینه سازی سایت های وردپرسی می باشد.

سوالات متداول آموزش افزونه yoast seo

  1. خصوصیات نسخه پرمیوم افزون یوست سئو به چه صورت است؟
    در نسخه پرمیوم این افزونه می توانید از چند کلمه کلیدی استفاده کنید. هنگام نوشتن محتوا لینک های داخلی در نسخه پرمیوم نشان داده می شود. به راحتی می توانید از خدمات پشتیبانی این نسخه استفاده کنید. در نسخه پرمیوم بخش مدیریت ریدایرکت ها در دسترس است که می توانید از تغییر آدرس جلوگیری کنید. قرار دادن پیش نمایش در نسخه پرمیوم در دسترس می باشد.
  2. خصوصیات افزونه yoast seo به ه صورت است؟
    امکان استفاده از کلمه ی کلیدی، مدیریت ریدایرکت ها، بررسی لینک های خارجی و داخلی، تحلیل پاراگراف ها، بهبود rss و…
  3. مراحل نصب پلاگین yoast seo به چه صورت است؟
    برای نصب این افزونه باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. در ابتدا باید به قسمت داشبورد وردپرس بروید. سپس باید در قسمت افزونه ها کلیک کنید و گزینه افزودن را انتخاب کنید. در قسمت بعد باید افزونه yoast seo را سرچ کنید. و پس از آن افزونه را دانلود کنید. در آخر با فعال کردن گزینه activate افزونه برای شما فعال خواهد شد.
دسته بندی ها : آموزشگاه,مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *