صفحه اصلی

نقاط ضعف خرید هاست ایران چیست؟

۱۳ آذر ۱۳۹۹

با گذشت زمان و پیشرفت ایران در زمینه تکنولوژی، کشور ما می‌تواند گزینه مناسبی برای تهیه هاست های داخلی باشد. برخلاف گذشته امروز صاحبان سایت می‌توانند از هاست های داخل ایران استفاده کنند تا از وبسایت خود میزبانی کنند. در گذشته به مزایای هاست های داخل ایران پرداخته ایم، اکنون در این مطلب به سراغ معایب آن ها می رویم.

 

ایراد در خرید هاست ایران

 

1.کاهش سرعت برای خارجی ها

 

با استفاده از هاست های ایرانی سرعت بارگزاری سایت برای کاربران داخل ایران بسیار مناسب است ولی اگر شما کاربری از خارج از کشور داشتید چه؟ سرعت بارگزاری سایت شما به نسبت هاست خارجی پایینتر می‌آید و در نتیجه به مرور کاربران شما کم می‌شود.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    2.زیرساخت های ضغیفتر

     

    به دلیل کم بودن سرویس میزبانی در ایرانی و کیفیت پایین پورت های ارائه شده ، زیرساخت های ضعیفتری نسبت به هاست های خارجی دارند.

     

    بیشتر بخوانید : 5 دلیل اساسی که شمارا به خرید هاست ایران ترغیب می کند!

     

    معایب خرید هاست ایران

     

    3.هزینه بالا

     

    هزینه راه اندازی به دلیل محدودیت در نگهداری سرویس بالاتر است. سرویس های خارجی به دلیل افزایش ظرفیت در میزبانی وبسایت ها قیمت پاییتری دارد ولی در مقابل محدودیت هایی نیز برای ما ایرانی ها مانند تحریم در پی دارد.

     

    بیشتر بخوانید : همه چیز از خرید هاست و دامنه آغاز می شود!

     

    کلام آخر

    در آخر باید گفت که با وجود این معایب باز هم برای کاربران ایرانی استفاده از هاست داخل ایران، مناسبتر است زیرا هم امنیت بالاتری دارد و هم سرعت بیشتری. در این بین عده ای فکر می‌کنند که سرورهای ایران حتما در انتها آدرس سایت باید از .ir استفاده شود که باید گفت این دو مقوله هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند. امیدواریم در این مطلب شما را راهنمایی کرده باشیم.

    دسته بندی ها : هاست
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *