صفحه اصلی

هاست ایران تنها راه استفاده از مزایای یک هاست خوب در شرایط تحریم

۱۳ آذر ۱۳۹۹

اگر به فکر راه اندازی یک وبسایت باشید، حتما نام هاست ایران و هاست خارج به گوشتان خورده است. ولی شاید برایتان سوال پیش بیاید که مزایای هاست ایران چیست؟ چرا باید هاست ایران را انتخاب کنیم؟ در این مطلب به طور کامل به سوالات شما پاسخ میدهیم و به مزایای هاست ایران می پردازیم.

 

مزایای هاست ایران

 

1.سرعت سایت

هاست ایران به دلیل نزدیکی از لحاظ جغرافیایی به کاربران سرعت بیشتری دارد و در نتیجه سایت شما زودتر لود می‌شود. همین امر باعث افزایش مخاطبان شما و در نتیجه فروش محصولتان می‌شود. درسته که تفاوت هاست ایران با خارج در حد چند ثانیه است ولی همین زمان کم نیز برای جلو افتادن از رقبا بسیار حائز اهمیت است.

 

بیشتر بخوانید : هاست و خدمات هاستینگ 

 

2.کیفیت بالا

در چند سال گذشته هیچ سایت ایرانی از هاست های داخلی استفاده نمیکرد و حتی سازمان های دولتی نیز به سمت هاست های خارجی روی آورده بودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت ایران در حوزه سرور و هاست داخلی توانست نظر تمام کاربران را به سمت خود جلب کند. به طوری که بسیاری از سایت های معتبر و موفق از هاست های ایرانی استفاده می کنند.

 

بیشتر بخوانید : همه چیز از خرید هاست و دامنه آغاز می شود!

 

مزایای خرید هاست ایران چیست؟

 

3.خطر تحریم

مشکل کشورهای بزرگ دنیا با کشور ما امری بدیهیست، همین امر باعث تحریم سایت های ما از سمت هاست های خارجی می شود. حال با عرضه هاست های ایرانی احتمال این تحریم ها به صفر می رسد و تمامی صاحبان کسب و کار بدون هیچ نگرانی می توانند سایت خود را راه اندازی کنند. البته ناگفته نماند کسانی که از هاست های خارجی استفاده می‌کنند از تمامی اطلاعات خود بک آپ تهیه می‌کنند تا در صورت بروز مشکل فایل‌های آن ها پاک نشود. ولی با این حال استفاده از هاست های داخل کشور مناسب تر است.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    4.امنیت

    اگر قصد راه اندازی سایت امنیتی و یا دولتی را دارید، بطور حتم از هاست های ایرانی استفاده کنید. زیرا این سرورها به دلیل قرارگیری جغرافیایی در ایران و نزدیکی به کاربر مشکلاتی مانند قطعی اینترنت و نوسانت سرعت وجود ندارد، همچنین احتمال نفوذ هکر به این سایت ها بسیار کمتر است.

     

    بیشتر بخوانید : نکاتی جهت خرید هاست ایران و کاهش هزینه های اضافی

     

    5.هزینه

    هاست های ایرانی به دلیل کمبود دیتاسنتر و بالا بودن هزینه های نگهداری اندکی نسبت به هاست های خارجی گرانتر است ولی خب برای افرادی که امنیت و کیفیت سایت برایشان مهم است حتما پیشنهاد می‌شود که از هاست های ایرانی استفاده کنند.

     

    بیشتر بخوانید : مهم ترین ویژگی های پلن هاستینگ

     

    کلام آخر

    در کل استفاده از هاست داخلی یا خارجی بسته به استفاده شماست. اگر شما سایتی راه اندازی می‌کنید که کاربر ایرانی از آن بازدید نمی‌کند، طبیعی است که از هاست های خارجی استفاده کنید. ولی اگر برای کاربران ایرانی وبسایتی را راه اندازی می‌کنید استفاده از هاست های ایران برایتان به صرفه تر است. امیدواریم در این مطلب شما را راهنمایی کرده باشیم.

    دسته بندی ها : مجله صفر و یک,هاست
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *