صفحه اصلی

گوشی هوشمند Motorola Edge 50 Pro به زودی معرفی می شود

۰۱ فروردین ۱۴۰۳

موتورولاربرای رونمایی از گوشی هوشمند Edge 50 Pro آماده می شود.

موتورولاربرای رونمایی از گوشی هوشمند Edge 50 Pro آماده می شود.

برند متعلق به لنوو قبلاً تایید کرده است که چه پردازنده ای این دستگاه را قدرتمند خواهد کرد. حالا جزئیات نمایشگر و دوربین Edge 50 Pro آینده از طریق سایت Flipkart مشخص شده است.

موتورولا Edge 50 Pro با یک نمایشگر POLED قوس دار با بریدگی حفره ای مرکزی برای دوربین سلفی معرفی خواهد شد.

POLED (دیود ساطع کننده نور آلی پلیمری) مزایایی از نظر دوام و تطبیق پذیری دارد. جایگزینی لایه های شیشه ای با پلاستیک باعث می شود تا در برابر ضربه مقاوم تر شوند. یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد در اجرا است. طراحان می توانند با تا کردن قطعات الکترونیکی در زیر لبه نمایشگر به جای قرار دادن آن در همان صفحه، اندازه قاب را کاهش دهند. نمایشگرهای POLED نیز نازک‌تر از نمایشگرهای OLED با لایه‌های شیشه‌ای هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سایت میکرو، این دستگاه یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ تجدید 144 هرتز خواهد داشت.

حداکثر روشنایی 2000 نیت، HDR10 Plus و طیف رنگی 100 درصدی DCI-P3 را ارائه می‌کند. حسگر اثر انگشت نیز درون نمایشگر وجود دارد. 

تایید شده است که موتورولا Edge 50 Pro اولین دوربین Pantone Validated در جهان را دارد. این بدان معناست که رنگ و رگه‌های پوستی در تصاویر ضبط شده توسط Pantone اعتبارسنجی خواهد شد.

جزیره دوربین مرتفع در پنل پشتی سه سنسور شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسل را در خود جای داده است. همچنین این دستگاه از ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند ثبات‌سازی اقتباسی، ردیابی خودکار فوکوس، حالت شیب و موارد دیگر پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین برای ایجاد والپیپر منحصربفرد که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است، زمینه‌سازی هوش مصنوعی مولد وجود خواهد داشت.

موتورولا Edge 50 Pro در سه رنگ بنفش و مشکی با بافت چرم مصنوعی و رنگ گرادیان که به نظر می‌رسد با سایه‌ای از خاکستری و کرم  ارائه می‌شود. در حال حاضر تایید شده است که Edge 50 Pro مجهز به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 است.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *