صفحه اصلی

کنسول قابل حمل MSI Claw با پردازنده Intel و صفحه نمایش VRR معرفی شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

معرفی کنسول بازی قابل حمل  Claw با پردازنده اینتل و صفحه نمایش VRR به قیمت ۷۰۰ دلار

معرفی کنسول بازی قابل حمل  MSI Claw با پردازنده اینتل و صفحه نمایش VRR به قیمت ۷۰۰ دلار

اخیراً شرکت MSI ماتریس قیمت‌گذاری رسمی برای کنسول MSI Claw خود را منتشر کرده است، که تنظیمات آن از ۶۹۹.۹۹ دلار شروع شده و تا ۷۹۹.۹۹ دلار ادامه دارد. همچنین، سوال بزرگ در مورد پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) در نمایشگر Claw توسط ورج پاسخ داده شده است که می‌گوید صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p این کنسول نرخ‌های بین ۴۸ تا ۱۲۰Hz را پشتیبانی می‌کند. با این حال، هنوز تاریخ دقیق عرضه مشخص نشده است.

قیمت‌گذاری رسمی MSI برای کنسول بازی قابل حمل MSI Claw آن را در محدوده گران‌قیمت ها قرار داده است. رقیب اصلی Claw، یعنی Asus ROG Ally در حال حاضر با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار برای نسخه AMD Ryzen Z1 Extreme یا ۳۹۹.۹۹ دلار برای گزینه پردازنده Ryzen Z1 قابل دسترسی است. هر دو این نسخه‌ها را می‌توان در فروشگاه Best Buy پیدا کرد.

بنچمارک های اخیر نشان می‌دهد که کنسول Claw با پردازنده اینتل از MSI و ROG Ally با پردازنده AMD از Asus در عملکرد چندان متفاوت نیستند، علیرغم تفاوت در معماری‌های پایه.

همچنین، با توجه به مبهم بودن تاریخ عرضه MSI Claw از سوی MSI، می‌توان به این فکر کرد که چه مدت تا زمان عرضه Asus ROG Ally 2 باقی خواهد ماند. با این حال، مطمئناً MSI نمی تواند آنقدر در بازار کند باشد؟

نمی‌توانیم بگوییم که Claw چقدر در آزمون‌های واقعی عملکرد خواهد داشت تا زمانی که آن را برای تست در اختیار داشته باشیم، اما ما مشخصات کامل آن را داریم: توجه داشته باشید که صفحه نمایش Claw از پشتیبانی VRR کیفیت مطلوبی برخوردار است که با ROG Ally از Asus به اشتراک گذاشته می‌شود و باید کمک کند تا عملکرد صفحه نمایش روان‌تری ارائه دهد.

MSI به The Verge گفته است که صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p MSI Clawقادر خواهد بود نرخ تازه‌سازی خود را به طور پویا از ۴۸ تا ۱۲۰Hz تنظیم کند.

به عبارت دیگر، Legion Go اجازه می‌دهد تا کاربران به طور دستی بین نرخ‌های تازه‌سازی ۶۰Hz و ۱۴۴Hz انتخاب داشته باشند، اما این ویژگی تنظیم پویایی ندارد. همچنین شایعات وجود دارد که یک کانفیگ MSI Claw با ۳۲GB رم در حال عرضه شدن است.

جزئیات مربوط به این پیکربندی ادعا شده در حال حاضر منتشر نشده است ، با این حال پیکربندی برتر، همان 16 گیگابایت رم است که با 799.99 دلار عرضه می شود.

اگر تقاضای کافی وجود داشته باشد ، ممکن است مدل 32 گیگابایتی در تاریخ بعدی اضافه شود.

به هر حال ، اکنون ما جزئیات کامل محصول ، مشخصات و قیمت گذاری را به دست آورده ایم – تمام آنچه ما نیاز داریم تاریخ راه اندازی است.

مشخصات MSI Claw

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *