صفحه اصلی

چرا توسعه دهندگان سابق مایکروسافت، ویندوز 11 را ناقص می نامند؟

۲۴ فروردین ۱۴۰۳

مشکلات ویندوز 11 که می تواند شما را از نصب آن پیشمان کند!

مشکلات ویندوز 11 که می تواند شما را از نصب آن پیشمان کند!

با توجه به اظهارات اندی یانگ، توسعه‌دهنده سابق مایکروسافت ویندوز، درباره مشکلات عملکردی ویندوز 11، به نظر می‌رسد که تجربه استفاده از منوی شروع Windows 11 باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران می‌شود.

این مشکلات به گونه‌ای جدی است که حتی در دستگاه‌هایی با ویژگی‌های قدرتمند مانند پردازنده‌های i9 و حافظه‌های حجیم 128 گیگابایت، عملکرد منوی شروع ویندوز 11 بازهم ناکارآمد به نظر می‌رسد.

در ویدیویی که اندی یانگ منتشر کرده است، مشاهده می‌شود که باز کردن منوی شروع Windows 11 باعث ایجاد اشکالاتی می‌شود که کاربر را مجبور به بستن و دوباره باز کردن منو می‌کند. این مشکل به نظر می‌رسد که به صورت دقیق هر بار که از منوی شروع استفاده می‌شود، اتفاق نمی‌افتد، اما این نشان دهنده عدم پایداری و عملکرد ناکارآمد منوی شروع ویندوز 11 است.

با توجه به اظهارات Albacore که Windows 11 را به عنوان یک محصول ناقص توصیف کرده است، به نظر می‌رسد که ویندوز 11 هنوز با مشکلات و ایراداتی مواجه است که باید مورد توجه و اصلاح قرار گیرد.

از جمله مشکلاتی که تاکنون در ویندوز 11 مشاهده شده است، می‌توان به مشکلات عملکرد SSD، تخریب عملکرد بازی و مشکلات استفاده بیش از حد از CPU در File Explorer اشاره کرد.

یکی از مشکلات بدنامی که عملکرد Windows 11  را تحت تأثیر قرار می‌دهد، VBS یا امنیت مبتنی بر مجازی است که می‌تواند عملکرد بازی را تا 15 درصد کاهش دهد. این نشان می‌دهد که ویندوز 11 هنوز با مشکلات امنیتی و عملکردی مواجه است که نیازمند رفع و بهبود آنها است.

بنابراین، با توجه به اظهارات اندی یانگ و دیگر توسعه‌دهندگان درباره مشکلات عملکردی Windows 11، به نظر می‌رسد که مایکروسافت باید به شدت به بهبود عملکرد ویندوز 11 از جمله منوی شروع آن توجه کند تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران فراهم شود.

 

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *