صفحه اصلی

ورود FSR 3 در بازی هایی که از DLSS 3 پشتیبانی می کنند توسط AMD

۲۹ آذر ۱۴۰۲

مدل‌های جدید fsr 3 به بازی‌هایی که از dlss 3 frame generation پشتیبانی می‌کنند، وارد می‌شوند!

FSR 3 به بازی‌هایی که از DLSS 3 frame generation پشتیبانی می‌کنند، وارد می‌شوند!

با انتشار کد منبع FSR 3 از سوی AMD، تغییر دهنده ها در حال ایجاد مدل‌های عمومی FSR 3 Frame Generation هستند که به راحتی می‌توانند به هر بازی با پشتیبانی از DLSS 3 Frame Generation معرفی شوند.

یکی از این مدل‌ها از Nukem9 در GitHub آمده است که یک مدل FSR طراحی کرده است تا فایل DLSS موجود در یک بازی را با معادل FSR 3 از AMD جایگزین کند.

چندین مدل دیگر برای بازی‌های خاص وجود دارد، از جمله مدل‌های FSR 3 برای بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Last of Us Part I، اما مدل‌هایی مانند مدل ارائه شده توسط Nukem9 تأثیرگذارتر هستند زیرا می‌توانند به هر بازی که از پشتیبانی DLSS 3 پشتیبانی می‌کند، اعمال شوند.

این مدل‌های جدید FSR 3 فناوری تولید چارچوب AMD را به بسیاری از بازی‌ها که از این فناوری پشتیبانی نمی‌کنند، گسترش می‌دهند و زمینه را برای تکرار آنچه که تغییر دهنده های DLSS در گذشته دست‌یافته‌اند، فراهم می‌کنند.

چند ماه پیش، تغییر دهنده ها راهی برای اضافه کردن ارتقای DLSS 3 و تولید چارچوب به بازی‌هایی که از FSR 2 پشتیبانی می‌کنند پیدا کردند و به طور غیررسمی انتشار DLSS را گسترش دادند.

مرحله تغییر DLSS به اندازه کافی گسترده بود که بسیاری فرض کرده‌اند که مستقیماً توسعه‌دهندگان بازی را به شروع اضافه کردن DLSS به عناوین بیشتر الهام داده است.

دیدگاه جایگزین این است که بیشتر توسعه‌دهندگان بازی به سادگی با انواع گسترش دادن گزینه‌های ارتقاء چندگانه آشنا می‌شوند و تمایل دارند آن‌ها را اضافه کنند.

بسیاری از بازی‌ها در حال حاضر شامل DLSS هستند تا FSR — و همچنین همتای XeSS اینتل — اما تعداد بازی‌هایی که به طور طبیعی از هر سه گزینه پشتیبانی می‌کنند، نسبتاً محدود است. تغییردهنده ها در این میان دست به کار می‌شوند.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد مدل‌های DLSS به طور مشخصی محبوبیت تکنولوژی ارتقاء Nvidia را به طور کلی افزایش داده‌اند، حالا تغییردهنده ها فرصت مشابهی برای افزایش استفاده از FSR 3 دارند.

و البته، FSR 3 با هر GPU کار می‌کند — نه فقط چیپ‌های AMD — که به این معناست که همه احتمالاً می‌توانند از این تکنولوژی بهره‌مند شوند.

 

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *