صفحه اصلی

هک 200 میلیون دلاری شرکت ارز دیجیتالی

۰۳ مهر ۱۴۰۲

شرکت ارز دیجیتال Hong Kong مورد هک 200 میلیون دلاری قرار گرفت

شرکت ارز دیجیتال Hong Kong مورد هک 200 میلیون دلاری قرار گرفت

هکرها در اوایل روز شنبه حدود 200 میلیون دلار از شرکت رمزنگاری Mixin را سرقت کردند، این شرکت روز دوشنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی X (تویتر سابق)در روز دوشنبه اعلام کرد که به گفته محققان این سرقت بزرگترین سرقت رمز ارز تا کنون در سال جاری است.

Mixin که خدمات ارز دیجیتال را انجام میدهم، در لینکدین دفتر آن به عنوان هنگ کنگ معرفی شده است. Mixin گفت که پایگاه داده ارائه دهنده خدمات ابری شبکه خود “توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته است که منجر به از دست رفتن برخی از دارایی ها شده است” و “وجوه مربوطه تقریباً 200 میلیون دلار است”.

Mixin خود را که یک شبکه برای انتقال دارایی های دیجیتال معرفی می کند، طبق آمار وب‌ سایت خودش، یک میلیون کاربر دارد.

در X، گفت که به کاربران اجازه برداشت وجوه خود را از شبکه را متوقف کرده است، اما نقل و انتقالات تحت تأثیر قرار نگرفته است و پس از آن سرویس‌ها دوباره باز خواهند شد. در حال حاضر آسیب‌پذیری‌ها برطرف شده‌اند.

Mixin راه‌حلی را برای «چگونگی برخورد با دارایی‌های از دست رفته» اعلام خواهد کرد. این هک با 200 میلیون دلار، دهمین هک بزرگ ارزهای دیجیتال در تمام دوران‌ها، از نظر حجم رمزارزهای سرقت شده، و بزرگ‌ترین هک خواهد بود. طبق گفته شرکت تحقیقاتی بلاک چین Elliptic، سال گذشته هکرها رمزنگاری به ارزش 3.8 میلیارد دلار را سرقت کردند که بدترین سال در تاریخ ثبت شده است.

دسته بندی ها : اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *