صفحه اصلی

مهندسان Openai می توانند تا 800 هزار دلار در سال درآمد کسب کنند!

۰۳ دی ۱۴۰۲

 مهندسان OpenAI می‌توانند تا ۸۰۰ هزار دلار در سال کسب درآمد کنند، این بالاترین دستمزد در سال می باشد!

 مهندسان OpenAI می‌توانند تا ۸۰۰ هزار دلار در سال کسب درآمد کنند، این بالاترین دستمزد در سال می باشد!

دریافتی مهندسان OpenAI در بین بالاترین دستمزدها است، طبق یک بررسی انجام شده توسط بلومبرگ. ما به داده‌های قبلی حقوق مهندسان هوش مصنوعی (AI) نگاه کردیم و گزارش اخیر تایید می‌کند که OpenAI بزرگترین پرداخت‌کننده در زمینه هوش مصنوعی است، به طوری که مهندسان و پژوهشگران جدید تا دو برابر حقوقی که ممکن بود از کار در انویدیا بدست بیاورند، کسب می کنند.

در سال ۲۰۲۳، هوش مصنوعی بیشتر از یک کلمه مد در صنعت فناوری اطلاعات بود و احتمالاً سالی خواهد بود که بنیان‌های هوش مصنوعی تولیدی را که اکنون می‌شناسیم، گذاشته شود. شرکت‌هایی که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند، امسال سود بسیاری را برای سرمایه‌گذاران کسب کرده‌اند و این شانس خوب به کارمندانشان نیز منتقل می‌شود و نرخ حقوق برای کسانی که به دلیل تخصص هوش مصنوعی‌شان استخدام شده‌اند، در حال افزایش است.

گزارش بلومبرگ (با استناد به داده‌های Levels.fyi) می‌گوید که مهندسان هوش مصنوعی می‌توانند انتظار داشته باشند که حقوقشان تا ۱۲.۵٪ بیشتر از همکاران غیر هوش مصنوعی داشته باشد. با اضافه کردن پاداش‌ها و اهدای سهام، کارمندان خوش‌شانس می‌توانند از یک حقوق سالیانه نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار لذت ببرند.

می توان این جریان حقوق پرداختی (و پاداش‌ها) را همسو با قانون قدیمی عرضه و تقاضا در عمل دانست. علاوه بر این، تجربه به ویژه در اینجا مهم است زیرا “تفاوت بزرگی بین درک مدل‌های هوش مصنوعی به صورت نظری و داشتن مهارت‌ها و تجربه برای واقعی کردن آن‌ها وجود دارد”، به نقل از بلومبرگ.

بازار استعدادهای هوش مصنوعی به نظر می‌رسد در مدت متوسط فشاری راحتی نخواهد داشت. به نظر می‌رسد هنوز هم در اوج موج هوش مصنوعی هستیم و سال ۲۰۲۴ به طور غیررسمی به عنوان سال رایانه شخصی هوش مصنوعی نامیده می‌شود.

بنابراین، مهارت‌های هوش مصنوعی به طور قوی‌تری درخواست خواهند شد تا برنامه‌ها و تجربیات جدیدی را برای حمایت از تمامی سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های هوش مصنوعی جدید مانند ویندوز ۱۲ توسعه دهند.

کیوردها:Openai | سال | سخت افزار | اخبار فناوری |

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *