صفحه اصلی

معرفی Asus Zenbook Duo با دو صفحه نمایش 14 اینچی OLED و Intel Core Ultra

۲۰ دی ۱۴۰۲

معرفی لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Duo

معرفی لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Duo

لپ‌تاپ‌ها یکی از ابزارهای ضروری در زندگی روزمره ما شده‌اند و با پیشرفت تکنولوژی، هر روزه امکانات و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایسوس، لپ‌تاپ Zenbook Duo است که در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده است. این لپ‌تاپ دو صفحه نمایش OLED 14 اینچی دارد که توسط یک کیبورد بلوتوث کنترل می‌شود.

مشخصات فنی لپ تاپ Zenbook Duo

پردازنده تا Intel Core Ultra 9 185H
گرافیک Intel Arc (یکپارچه)
حافظه حداکثر 32 گیگابایت LPDDR5x-7467
ذخیره سازی تا 1 ترابایت PCIe Gen 4 SSD
وبکم 1080p، IR
شبکه سازی Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3
باتری 75 WHr
وزن (با صفحه کلید) 3.64 پوند
وزن (بدون صفحه کلید) 2.9 پوند
تاریخ انتشار Q1 2024

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این لپ‌تاپ، دو صفحه نمایش OLED 14 اینچی با فرکانس تا 120 هرتز است که در حالت نمایش دوگانه مجموعا یک صفحه نمایش  19.8 اینچی را تشکیل می‌دهند. ایسوس این کار را به زیباترین شکل انجام نداده است (احساس پیچ و مهره ای دارد)، اما این بدان معناست که شما نباید نگران از دست دادن (افتادن) آن باشید.

احساس می‌شود که لپ‌تاپ Zenbook Duo در حالت دو صفحه نمایشی بسیار محکم است، با دو صفحه نمایش کنار هم. کیبورد مغناطیسی همراه با لپ‌تاپ ارائه می‌شود. پین‌های Pogo روی کیبورد آن را شارژ می‌کنند که این ویژگی بسیار جالبی است زیرا نیازی به کابل USB ندارد.

ایسوس در این لپ‌تاپ از پورت‌های متنوعی استفاده کرده است، از جمله دو پورت Thunderbolt از نوع USB Type-C، یک پورت USB 3.2 Gen از نوع Type-A (که حضور آن برای ما جالب بود)، خروجی HDMI 2.1 و جک صدای 3.5 میلی‌متری.

لپ‌تاپ Zenbook Duo از پردازنده Intel Core Ultra 185H، حداکثر 32 گیگابایت حافظه RAM و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ قرار است در فصل اول سال 2024 عرضه شود، اما بنا بر اعلام ایسوس قیمت‌گذاری آن نزدیک‌ به تاریخ عرضه آن اعلام خواهد شد.

لپ‌تاپ Zenbook Duo با دو صفحه نمایش OLED، کیبورد بلوتوث و امکانات فنی قدرتمند خود، یک گزینه جذاب برای کاربرانی است که به دنبال یک تجربه کاربری بی‌نظیر هستند. ایسوس با ارائه این محصول، یک بار دیگر نشان داده است که در حوزه نوآوری و پیشرفت تکنولوژی، جزو پیشگامان است.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *