صفحه اصلی

معرفی 4 مدل از سری تلوزیون Bravia سونی به همراه قیمت و مشخصات فنی

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سونی مدل های جدید سری Bravia را معرفی کرد

سونی مدل های جدید سری Bravia را معرفی کرد

شرکت سونی با معرفی مدل‌های جدید سری Bravia خود، گامی بلند در جهت ارائه تجربه تماشای تصویر و صدای برتر برداشته است. این مجموعه جدید، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از تماشای محتوای ویدیویی لذت بیشتری ببرند.

در این میان، مدل Bravia 3 به عنوان گزینه‌ای ارزان‌تر در این خانواده معرفی شده است. قیمت این تلویزیون از حدود 599 دلار آغاز می‌شود و با برخورداری از پشتیبانی از فناوری‌های پیشرفته مانند Dolby Vision و Dolby Atmos، به عنوان یک تلوزیون اقتصادی و با کیفیت شناخته می شود.

براویا 3 از ویژگی‌هایی همچون حالت‌های کالیبراسیون تصویر موجود در مدل‌های سطح بالاتر برخوردار است. همچنین، این مدل نرخ تجدید 60 هرتز را ارائه می‌دهد و فاقد پشتیبانی از VRR است، اما همچنان شامل ویژگی‌هایی مانند منوی بازی و ALLM برای بهبود تجربه گیمینگ با PS5 است.

در طرف دیگر طیف، Bravia 9 به عنوان پرچمدار جدید مینی LED سونی معرفی شده است. این تلویزیون در اندازه‌های 65 اینچی، 75 اینچی و 85 اینچی در دسترس است و قیمت آن از 3,299 دلار تا 5,499 دلار متغیر است.

Bravia 9 از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای حالت‌های کالیبراسیون استودیویی از Netflix، Sony Pictures و Prime Video است که به طور خودکار تنظیمات تصویر را برای محتوای ویدیویی بهینه می‌سازد.

همچنین، این مدل مجهز به یک سنسور سبک برای تنظیمات روشنایی خودکار است. از نظر صوتی، براویا 9 از یک سیستم بلندگوی 2.2.2 با فناوری صوتی چند Audio Plus بهره می‌برد که شامل ویژگی‌هایی همچون صدای زوم 3 برای وضوح گفتگو، همگام‌سازی مرکز آکوستیک و پشتیبانی از Dolby Atmos است.

Bravia 8 نیز به عنوان مدل میان‌رده در این خانواده قرار می‌گیرد و در اندازه‌های 55 اینچی، 65 اینچی و 77 اینچی با قیمت‌های 1,999 دلار تا 3,899 دلار عرضه می‌شود. این مدل ویژگی‌های بسیاری را با Bravia 9 به مشترک است، از جمله حالت‌های کالیبراسیون تصویر، پشتیبانی از Dolby Vision و Atmos، دو درگاه HDMI 2.1، نرخ تازه‌سازی 4K 120Hz، VRR و ویژگی‌های بازی.

در نهایت، Bravia 7 به عنوان نقطه ورود به پیشنهادات مینی LED سونی خدمت می‌کند. این مدل جانشین X90L محسوب می‌شود و دارای پیشرفت قابل توجهی در روشنایی (790% روشن‌تر از X90L) است.  براویا 7 در اندازه‌های 55 اینچ تا 85 اینچ و قیمت‌های 1,899 دلار تا 3,499 دلار عرضه می‌شود. این مدل طراحی مشابهی را با براویا 9 اتخاذ کرده است و از ویژگی‌هایی همچون Dolby Vision و AtmosDTS:X، حالت کالیبراسیون ویدیوی پشتیبانی می کند.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *