صفحه اصلی

معرفی مشخصات و تاریخ عرضه گوشی Honor 200 Lite

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزودی گوشی Honor 200 Lite در فرانسه و سپس در سایر کشور ها عرضه می شود

بزودی گوشی Honor 200 Lite در فرانسه و سپس در سایر کشور ها عرضه می شود

اخیراً، یک تلفن میان رده به نام Honor 200 Lite در پلتفرم صدور گواهینامه NBTC تایلند مشاهده شده است، که نشان می دهد این دستگاه ممکن است به زودی وارد بازار شود.

با این حال، اطلاعات جدیدی حاکی از آن است که این برند قصد دارد Honor 200 Lite را در 25 آوریل در فرانسه معرفی کند. سایت رسمی Honor آن در تصاویر و مشخصات این گوشی را در قسمت فرانسوی سایت به نمایش گذاشته است.

طراحی Honor 200 Lite بسیار جذاب و مدرن است. این دستگاه دارای یک نمایشگر مسطح با یک برش قرص شکل در بالای آن است، که نشان می دهد احتمالاً مجهز به یک سیستم دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز دارای یک واحد دوربین دوتایی 108 مگاپیکسلی و یک فلاش LED است.

به نظر می رسد Honor 200 Lite دارای یک شاسی پلی کربنات با لبه های مسطح است. لبه سمت چپ دستگاه دارای یک شکاف سیم کارت است و سمت راست آن دارای یک تنظیم کننده صدا و یک دکمه پاور است که با یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است.

این گوشی در سه رنگ Midnight Black، Lake Cyan و Textry Starry Blue در دسترس خواهد بود. گفته می شود که ضخامت آن 6.78 میلی متر و وزن آن 166 گرم است.

شایعات حاکی از آن است که Honor 200 Lite شباهت هایی با Honor X50I Plus خواهد داشت، که منحصراً در بازار چین در دسترس است. X50I Plus دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED FHD+ 90Hz، یک چیپست 6080 متوسط، 12 گیگابایت رم، 256 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4500mAh، سیستم عامل Magicos 7.2 مبتنی بر Android 13، یک دوربین دوتایی 108 مگاپیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت جانبی است.

جالب اینجاست که X50I Plus همچنین دارای یک برش دوربین به شکل قرص در صفحه نمایش خود می باشد، همچنین این گوشی دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

در مجموع، Honor 200 Lite به نظر می رسد یک گوشی میان رده قدرتمند و مجهز به ویژگی های پیشرفته باشد که می تواند در بازار رقابت کند. با توجه به تاریخ معرفی آن در فرانسه، می توان انتظار داشت که این دستگاه به زودی در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *