صفحه اصلی

تراشه‌های وای فای ۷ مدیاتک برای دستگاه‌های اینترنت اشیا معرفی شدند

۱۳ تیر ۱۴۰۱

مدیاتک در حال حاضر دو نسخه نمایشی Wi-Fi 7 را برای مشتریان کلیدی و همکاران صنعتی به نمایش می‌گذارد تا سرعت فوق‌العاده سریع این فناوری و انتقال تاخیر کم را نشان دهد. و درواقع اینکه تراشه‌های وای فای ۷ مدیاتک برای دستگاه‌های اینترنت اشیا معرفی شدند می تواند در اینترنت اشیا پیشرفت چشمگیری ایجاد کند.

جزئیات خبر تراشه‌های وای فای ۷ مدیاتک برای دستگاه‌های اینترنت اشیا معرفی شدند

آلن هسو، معاون شرکت و مدیر کل کسب و کار اتصال هوشمند در مدیاتک، گفت: «راه اندازی Wi-Fi 7 اولین باری است که Wi-Fi می تواند یک جایگزین واقعی سیم/اترنت برای برنامه های کاربردی با پهنای باند فوق العاده بالا باشد. . فناوری Wi-Fi 7 مدیاتک ستون فقرات شبکه‌های خانگی، اداری و صنعتی خواهد بود و اتصال یکپارچه را برای همه چیز از برنامه‌های AR/VR چند نفره گرفته تا بازی‌های ابری و تماس‌های 4K تا استریم 8K و فراتر از آن فراهم می‌کند.

تراشه‌های وای فای ۷ مدیاتک برای دستگاه‌های اینترنت اشیا معرفی شدند و این در حالی است که نسخه ی نمایشی مدیاتک نشان می دهد که چگونه فناوری Wi-Fi 7 Filogic آن می تواند به حداکثر سرعت تعریف شده توسط IEEE 802.11be دست یابد و فناوری عملیات چند پیوندی (MLO) خود را نشان می دهد. فناوری MLO چندین کانال را در باندهای فرکانس مختلف به طور همزمان جمع می‌کند تا نشان دهد که چگونه ترافیک شبکه می‌تواند به طور یکپارچه جریان داشته باشد، حتی اگر تداخل یا ازدحام در باندها وجود داشته باشد. فناوری MLO برای ارائه پخش سریع‌تر و مطمئن‌تر ویدیو، بازی و هر چیز دیگری که به توان عملیاتی ثابت، پایدار و در زمان واقعی نیاز دارد، حیاتی خواهد بود.

جزئیات خبر تراشه‌های وای فای ۷ مدیاتک برای دستگاه‌های اینترنت اشیا معرفی شدند

جزئیات خبر تراشه‌های وای فای ۷ مدیاتک

ماریو مورالس، نایب رئیس گروه، نیمه هادی ها در گفت: «دسترسی به اینترنت پهن باند سریع تر و برنامه های کاربردی تر مانند پخش ویدیو با وضوح بالاتر و بازی های واقعیت مجازی باعث افزایش تقاضا برای Wi-Fi 6، Wi-Fi 6E و به زودی Wi-Fi 7 می شود. IDC. پیشرفت‌های Wi-Fi 7 در عرض کانال، QAM و ویژگی‌های جدید مانند عملیات چند پیوندی (MLO) Wi-Fi 7 را برای دستگاه‌هایی از جمله گوشی‌های هوشمند پرچمدار، رایانه‌های شخصی، دستگاه‌های مصرفی و صنایع عمودی مانند خرده‌فروشی و صنعتی بسیار جذاب می‌کند. همانطور که ارائه دهندگان خدمات شروع به استقرار طیف گسترده تری از نقاط مهم در این بخش های بازار می کنند.

چشم انداز آینده تراشه های وای فای مدیاتک

با توجه به خبر تراشه‌های وای فای ۷ مدیاتک برای دستگاه‌های اینترنت اشیا معرفی شدند می توان گفت که مدیاتک از زمان آغاز به کار در توسعه استاندارد Wi-Fi 7 شرکت داشته است و این شرکت یکی از اولین پذیرندگان فناوری Wi-Fi 7 است.

مون هو لی، رئیس کره مرکوری گفت: «مصرف‌کنندگان امروزی برای بسیاری از برنامه‌ها مانند تماس‌های ویدیویی، سرگرمی‌های تلویزیونی 4K/8K، بازی‌های بی‌درنگ و موارد دیگر، یک اتصال Wi-Fi همیشه متصل، مطمئن و سریع می‌خواهند. فناوری Wi-Fi 7 مدیاتک می‌تواند نیاز فعلی را برای همه برنامه‌هایی که امروزه مصرف‌کنندگان از آن لذت می‌برند برآورده کند و همچنین دری را برای برنامه‌های AR/VR آینده که ما حتی نمی‌توانیم امروز تصور کنیم، باز کند.»

Wi-Fi 7 از این نظر منحصر به فرد است که قابلیت های کاملاً جدیدی را در تمام طیف های موجود برای استفاده از Wi-Fi از جمله 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز ارائه می دهد. Wi-Fi 7 2.4 برابر سریعتر از Wi-Fi 6 – حتی با همان تعداد آنتن – ارائه می دهد زیرا Wi-Fi 7 می تواند از کانال های 320 مگاهرتز استفاده کند و از فناوری مدولاسیون دامنه چهارگانه (QAM) 4K پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Wi-Fi 7 می‌توان به MLO برای کاهش تأخیر با انتقال Wi-Fi در باندهای مختلف، علاوه بر ویژگی‌های واحد منبع چند کاربر (MRU) برای جلوگیری از تداخل و کاهش بیشتر اشاره کرد.

دسته بندی ها : اینترنت,مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *