صفحه اصلی

مشخصات CPU های سری T-Series کم مصرف اینتل

۰۳ دی ۱۴۰۲

مشخصات پردازنده های نسل 14 تی سری اینتل با توان کم منتشر شد - 35 وات و حداکثر 5.5 گیگاهرتز

مشخصات پردازنده های نسل 14 تی سری اینتل با توان کم منتشر شد – 35 وات و حداکثر 5.5 گیگاهرتز

مشخصات پردازنده های نسل 14 تی سری اینتل که هنوز منتشر نشده اند، توسط کارآگاه سخت افزاری @ momomo_us در x منتشر شده است. این پردازنده های جدید احتمالاً در اوایل سال آینده عرضه خواهند شد و از سرعت های بالاتری نسبت به مدل های نسل 13 برخوردار خواهند بود در حالی که توان مصرفی 35 وات معمول t-series را حفظ خواهند کرد.

فهرست شامل نسخه T-series اینتل

این فهرست تقریباً شامل هر نسخه از پردازنده Raptor Lake Refresh دسکتاپ است، از جمله چیپ های اقتصادی و میان رده ای که هنوز منتشر نشده اند. با این حال، در این فهرست پردازنده Core i5-14600T به عنوان جانشین Core i5-13600T ذکر نشده است. این فهرست پردازنده ها همچنین شامل شایعات در مورد Intel Core 300، یک پردازنده دو هسته ای P-core و نسخه T-series آن است.

نسبت به پردازنده های T-series نسل 13 اینتل، مدل های نسل 14 دارای سرعت های بالاتری هستند، معمولاً 200 مگاهرتز بیشتر، با این حال 14700T با 300 مگاهرتز بیشتر از 13700T و 14400T با 100 مگاهرتز بهبود یافته است.

اگرچه پردازنده های T-series برای اکثر کاربران بسیار بی اهمیت هستند، اما طرفداران کامپیوترهای فرم فاکتور کوچک ممکن است از این پردازنده های با توان مصرفی کم استفاده کنند. اگرچه ممکن است از یک پردازنده اینتل با توان مصرفی بالاتر استفاده شود و توان مصرفی آن کاهش یابد، اما هیچ تضمینی برای سرعت های ساعتی مناسب وجود ندارد. پردازنده های T-series به سادگی قابل اطمینان تر هستند زمانی که به ساختارهای کوچک فرم فاکتور مانند Mini-ITX و غیره نیاز است.

 

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *