صفحه اصلی

مشخصات فنی IQOO Z9 ، Z9X ، Z9 Turbo قبل از عرضه به بیرون درز کرد

۲۴ فروردین ۱۴۰۳

معرفی 3 مدل از گوشی IQOO Z9

لو رفتن اطلاعات 3 مدل از گوشی IQOO Z9 قبل از ورود به بازار چین

در تاریخ 24 آوریل (5 اردیبهشت)، شرکت iqoo از سری جدید گوشی های هوشمند خود با نام iqoo z9 در کشور چین رونمایی خواهد کرد. در هفته های اخیر، گوشی های متعددی از برند vivo در پایگاه داده سازمان صدور گواهینامه 3c چین معرفی شده اند.

بر اساس اطلاعات جدید به دست آمده، برخی از این دستگاه های معتبر vivo تحت نام های iqoo z9x، z9 و z9 turbo در بازار معرفی خواهند شد. این نشت اطلاعات همچنین جزئیات فنی این سه گوشی هوشمند را نیز افشا کرده است.

مشخصات سری IQOO Z9

طبق گزارش ها، عرضه گوشی Vivo V2352A که در ماه مارس توسط سازمان 3C تأیید شده بود، در بازار چین با نام IQOO Z9 Turbo در دسترس قرار خواهد گرفت. این برند تا کنون تأیید کرده است که این دستگاه مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، تراشه گرافیکی پیشرفته و سیستم خنک کننده 6K VC خواهد بود.

دیروز، پلتفرم Geekbench همین دستگاه را با 16 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14  مورد ارزیابی قرار داد. همچنین گواهینامه 3C این محصول نشان می دهد که از شارژر سریع 80 وات پشتیبانی می کند.

بر اساس اطلاعات جدید، IQOO Z9 Turbo در دو مدل 16 گیگ رم + 256 گیگ حافظه و 16 گیگ رم + 512 گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که IQOO Z9 مجهز به تراشه Snapdragon 7 Gen 3 خواهد بود. درز اطلاعات جدید نشان می دهد که این دستگاه دارای شماره مدل V2361A است.

همچنین یک مدل دیگر با شماره V2361GA نیز وجود دارد که انتظار می رود از شارژ سریع 80 وات پشتیبانی کند. با این حال، نام بازاری نهایی این دستگاه هنوز مشخص نیست. بر اساس اطلاعات بدست آمده، IQOO Z9 در دو مدل 12 گیگ رم + 256 گیگ حافظه و 12 گیگ + 512 گیگ حافظه عرضه خواهد شد.

طبق گزارش ها، گفته می شود IQOO Z9X مجهز به تراشه Snapdragon 6 Gen 1 SoC خواهد بود و دارای شماره مدل V2353A است و مجهز به شارژر سریع 44 وات است.

همین گواهینامه همچنین یک مدل دیگر از این گوشی با شماره V2353DA و همان شارژر را تأیید کرده است. باز هم، هیچ اطلاعاتی در مورد نام بازاری نهایی این محصول در دست نیست. IQOO Z9X در دو مدل 8 گیگ رم + 256 گیگ حافظه و 12 گیگ رم + 256 گیگ حافظه عرضه خواهد شد.

در مجموع، اطلاعات جدید نشان می دهد که سری IQOO Z9 شامل سه مدل متفاوت با مشخصات فنی متنوع خواهد بود که در آیندۀ نزدیک در بازار چین معرفی خواهند شد. این محصولات جدید می توانند رقیب جدی برای سایر پرچم داران بازار گوشی های هوشمند باشند.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *