صفحه اصلی

مایکروسافت نرم افزار کنترل کارت گرافیک برای ویندوز 11 تولید کرد

۱۲ مهر ۱۴۰۲

نرم افزار کنترل کارت گرافیک بالاخره برای ویندوز 11 آمد

نرم افزار کنترل کارت گرافیک بالاخره برای ویندوز 11 آمد

بنابر گزارشComputerBase نرم افزار جدید کنترل کارت گرافیک ویندوز 11 اکنون برای همه کاربران ویندوز 11 در دسترس است تا آن را با آخرین به روز رسانی های ویندوز امتحان کنند. برای اینکه خودتان آن را امتحان کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید «دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن» را در منوی تنظیمات Windows Update فعال کنید و آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 را دریافت کنید.

مایکروسافت کنترل‌های کارت گرافیک بومی را برای ویندوز 11 اعلام کرد. از آن زمان در ماه مه در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان، نرم‌افزار کارت گرافیک مایکروسافت در حال آزمایش بتا با مایکروسافت اینسایدرها بوده است، اما ظاهراً اکنون در وضعیت بلوغ کافی قرار دارد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

Windows Insider یک برنامه تست نرم افزار باز توسط مایکروسافت است که به کاربران سراسر جهان که دارای مجوز معتبر Windows 11، Windows 10 یا Windows Server هستند اجازه می دهد تا برای نسخه های پیش از انتشار سیستم عامل ثبت نام کنند که قبلا فقط برای توسعه دهندگان نرم افزار قابل دسترسی بود.

نرم افزار جدید کنترل کارت گرافیک مایکروسافت قصد دارد صنعت نرم افزار مدیریت کارت گرافیک را متحول کند و به طور بالقوه ده ها نوع نرم افزار کمکی برای مدیریت کارت گرافیک(غیر مایکروسافتی) را از بین ببرد. با یک راه حل مناسب مدیریت کارت گرافیک که اکنون در ویندوز 11 ادغام شده است و ما می توانیم در آستانه یک تجربه نرم افزاری کاملاً یکپارچه مدیریت کارت گرافیک، در بین چندین تولید کننده RGB باشیم، چیزی که قبلاً هرگز ندیده بودیم.

 

در حال حاضر، اگر می‌خواهید همه دستگاه‌های RGB را از یک کنترل پنل کنترل کنید، یا باید همه دستگاه‌های RGB خود را از یک سازنده خریداری کنید یا روی نرم‌افزار کمکی مانند SignalRGB برای مدیریت کارت گرافیک سرمایه‌گذاری کنید که می‌تواند دستگاه‌های چند سازنده را کنترل کند.

مشکل سازندگان برای استفاده از نرم افزارهای غیر مایکروسافتی این است که این نرم افزار ها مانند نرم افزارهای مایکروسافتی پشتیبانی رسمی دریافت نمی کنند، که می تواند منجر به ایجاد باگ و مشکلات متعددی شود.

با نرم افزار کنترل کارت گرافیک ویندوز 11 اکنون تولیدکنندگان انگیزه خواهند داشت تا بر روی پشتیبانی از نرم افزار جدید کارت گرافیک مایکروسافت تمرکز کنند.

نرم‌افزار جدید فهرستی از تمام دستگاه‌های سازگار با RGB شما را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد روی هر یک کلیک کنید تا جلوه‌های RGB، روشنایی و نمایه‌های رنگ را سفارشی کنید.

در حال حاضر، به نظر نمی‌رسد راهی برای همگام‌سازی رفتار RGB در چندین دستگاه وجود داشته باشد، اما ما گمان می‌کنیم که در به‌روزرسانی آینده در آینده ارائه شود.

خبر خوب این است که نرم‌افزار جدید کنترل کارت گرافیک بالاخره از نسخه بتا خارج شد. لیست سازگاری مایکروسافت با کارت های گرافیک در حال حاضر بسیار کوتاه است و تنها به 19 دستگاه جانبی پشتیبانی شده Razer می رسد، اما امیدواریم این لیست به سرعت پس از اینکه به طور خودکار در تمام سیستم های ویندوز 11 در آینده ادغام شد، آپدیت بشود.

دسته بندی ها : اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *