صفحه اصلی

مانیتور گیمینگ MAG 27CQ6F چه ویژگی هایی دارد؟

۰۱ فروردین ۱۴۰۳

MSI مانیتور گیمینگ منحنی جدید خود را با نام MAG 27CQ6F معرفی کرد.

MSI مانیتور گیمینگ منحنی جدید خود را با نام MAG 27CQ6F معرفی کرد.

این مانیتور در سایت رسمی MSI برای عرضه لیست شده است، اگرچه جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن آن هنوز مشخص نیستند. بنابراین بیایید مشخصات اصلی آن را بررسی کنیم.

MAG 27CQ6F از یک نمایشگر قوس‌دار 27 اینچی با رزولوشن WQHD (2560 در 1440) و درخشندگی حداکثری 300 نیت بهره می‌برد. این مانیتور دارای قوسی با شعاع 1500R است. این قوس با ظریف پیچیدن در میدان دید بیننده، تجربه تماشایی فراگیرانه‌ای را فراهم می‌کند.

نمایشگر از یک پنل VA استفاده می‌کند که قادر به دستیابی به نرخ نوسازی 180 هرتز است که آن را برای سناریوهای بازی‌های با سرعت بالا مناسب می‌سازد.

نرخ تازه‌سازی بالا با زمان پاسخ فقط 0.5 میلی‌ثانیه (GtG) تکمیل می‌شود، که هدف آن به حداقل رساندن تاری حرکت و ارائه تصاویری واضح و شفاف در حین حرکت سریع است.

علاوه بر این، MAG 27CQ6F از نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) بین 48 تا 180 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین از فناوری Adaptive-Sync بهره می‌برد که بازی را نرم و بدون لکه، نامنظمی و گیرکردگی نشان می‌دهد.

در زمینه رنگ،MAG 27CQ6F نسبت تضاد 5000:1 و عمق رنگ 10 بیت (8 بیت به همراه FRC) را ارائه می‌دهد تا پهنه وسیعی از رنگ‌ها را به دقت نمایش دهد. پوشش 105 درصد sRGB و 80 درصد DCI-P3 را تأمین می‌کند تا رنگ‌ها را در بازی و محتواهای دیداری به طور واقعی و دقیق نمایش دهد.

Adobe RGB نمایش رنگ واضح و دقیق را برای بازی و مصرف محتوا تضمین می کند.

در زمینه اتصالات، MAG 27CQ6F از یک پورت DisplayPort 1.4 که نرخ نوسازی کامل 180 هرتز را پشتیبانی می‌کند. همراه با یک خروجی صدای 3.5 میلی‌متری و دو پورت HDMI 2.0b که تا 144 هرتز قابلیت پشتیبانی دارند، بهره می‌برد.

علاوه بر مشخصات اصلی، این مانیتور گیمینگ از قابلیتی با عنوان “حالت کنسول” بهره می‌برد که تنظیمات مانیتور را برای استفاده با کنسول‌هایی مانند پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس بهینه می‌کند تا بهترین تجربه بصری از بازی‌های مورد علاقه تضمین شود.

ابعاد فیزیکی MAG 27CQ6F برابر است با 610 در 250 در 451.6 میلی‌متر و وزن آن 3.95 کیلوگرم است که آن را به اندازه ای قابل کنترل برای اکثر تنظیمات بازی تبدیل می کند. همچنین امکان تنظیم زاویه و پشتیبانی از نصب VESA را فراهم می‌کند تا در محیط‌های مختلف قابل استفاده باشد.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *