صفحه اصلی

قاب کیس 1300 دلاری با سیستم کولینگ قدرتمندبدون فن!

۰۳ دی ۱۴۰۲

Streacom، یک قاب کیس بدون فن و بسیار پرقدرت به نام SG10 با قیمت 1300 دلار معرفی کرده است که قادر به خنک کردن تا 600 وات توان حرارتی است.

Streacom، یک قاب کیس بدون فن و بسیار پرقدرت به نام SG10 با قیمت 1300 دلار معرفی کرده است که قادر به خنک کردن تا 600 وات توان حرارتی است.

SG10 قدرت کولینگ بی‌نظیری دارد و بدون کمک فن‌های خنک‌کننده، توانایی خنک‌کردن با 600 وات توان را دارد. برای این کار، Streacom یک سیستم کولینگ جدید با لوله‌های حرارتی جامد اختراع کرده است که ادعا می‌کند کارایی بیشتری نسبت به طراحی‌های سنتی لوله‌های حرارتی دارد.

  1. این سیستم کولینگ یک سیستم از لوله‌های حرارتی بازنوعیت طراحی شده است که امکان تغییرات فازی در جریان مداوم دور حلقه را فراهم می‌کند. این طرح با طراحی‌های سنتی لوله‌های حرارتی متفاوت است، جایی که تغییرات فازی در جهت‌های مخالف در داخل لوله رخ می‌دهد.
  2. قسمت بخارساز است که به افزایش قابلیت کولینگ لوله‌های حرارتی کمک می‌کند. اثر فشار داده شده مشابه توربوشارژ موتور است، در این قاب کیس، قابلیت استخراج حرارت حلقه خنک‌کننده را بهبود می‌بخشد.

خنک‌کردن به دو واحد خنک‌کننده (یا کندانسورها) تقسیم می‌شود؛ در صورتی که سیستم دوگانه‌ای را در این قاب می‌سازید، کندانسور GPU می‌تواند مجدداً برای خنک کردن CPU در سیستم دوم استفاده شود. اگر 600 وات توان کولینگ هنوز کافی نباشد، Streacom یک سیستم ریل اختیاری اضافه کرده است که امکان نصب فن‌های 120 میلی‌متری را در زیر هر کندانسور فراهم می‌کند و قاب SG10 را به فراتر از 600 وات توان کولینگ افزایش می‌دهد.

در مورد گزینه‌های ساخت، یکی دیگر از نکات مهم قاب کیس SG10، ماژولاریته آن است. SG10 دارای سیستم براکت کاملاً ماژولار است که امکان جابجایی مادربرد(ها) ویا کارت گرافیک به بالا یا پایین روی ریل‌ها را برای تأمین نیازهای ساخت‌های مختلف فراهم می‌کند.

این قاب به طور رسمی از مادربردهای Full ATX، Standard ATX، Micro-ATX و Mini-ITX پشتیبانی می‌کند.

قاب کیس SG10 به دلیل سیستم خنک کننده منفعل بزرگ و افزودن سیستم ریلی آن ، دارای یک طرح منحصر به فرد است که به هیچ وجه دارای یک صفحه میانی نیست.

این طرح کندانسورها را در بالا قادر می سازد تا هرچه بیشتر هوای خنک را از شاسی پایین بدون انسداد زیاد بگیرند.

تنها ماده ای که “پانل های” جلو و عقب را تشکیل می دهد ، مجموعه ای از ستون های فلزی است که از شاسی پشتیبانی می کند.

قاب کیس SG10  که برای ساختهای بسیار بالا و برای علاقه مندان که عاشق ایده یک سیستم کاملاً ساکت هستند ، طراحی شده است.

تنها 500 واحد از این قاب کیس با نسخه‌های مسی Copper Edition تولید خواهند شد.

 

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *