صفحه اصلی

سامسونگ به رایگان صفحه نمایش Galaxy S21 و S22 را در برخی از کشورها تعویض می کند

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامسونگ به خاطر مشکل خطوط سبز در برخی از دستگاه هایش مجبور به تعویض رایگان این صفحه نمایش ها شد

سامسونگ به خاطر مشکل خطوط سبز در برخی از دستگاه هایش مجبور به تعویض رایگان این صفحه نمایش ها شد

در سال‌های اخیر، گزارش‌های متعددی در خصوص مشکل خطوط سبز در برخی از دستگاه‌های گلکسی سامسونگ منتشر شده است. این مشکل به طور عمده بر روی مدل‌هایی با نمایشگرهای Super AMOLED تأثیر گذاشته است. با گسترش این مشکل، سامسونگ برنامه‌ای را برای جایگزینی رایگان نمایشگر در برخی از بازارها معرفی کرده است. به عنوان مثال، این شرکت از سال گذشته این سرویس را در هند ارائه می‌دهد.

دستگاه‌های واجد شرایط برای جایگزینی صفحه نمایش رایگان شامل سری Samsung Galaxy S20 و Note 20 هستند. با این حال، با توجه به اینکه تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ نیز با همین مشکل روبرو شده‌اند، این شرکت اکنون برنامه را برای پوشش سری Galaxy S21 و S22 نیز گسترش داده است.

خطوط سبز روی صفحه نمایش می‌تواند به طور قابل توجهی مانع استفاده از یک دستگاه شود. حتی انجام کارهای ساده مانند بازکردن برنامه‌ها در چنین شرایطی می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد. بنابراین، برای کمک به کاربران آسیب‌دیده، سامسونگ جایگزینی رایگان نمایشگر را ارائه می‌دهد. اما در کنار صفحه نمایش، دستگاه‌های آسیب‌دیده نیز یک باتری و تعویض کیت رایگان را دریافت می‌کنند.

با این حال، این پیشنهاد زمان محدودی دارد – کاربران باید تا 30 آوریل 2024 برای جایگزینی رایگان اقدام کنند. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت مجبور شوند هزینه تعمیرات را خودشان پرداخت کنند.

در مجموع، این برنامه به این معنی است که کاربران تحت تأثیر این مشکل، می توانند اصلاح رایگان برای دستگاه‌های خود را دریافت می‌کنند. از آنجا که سری Galaxy S21 و S22 هنوز به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند و از سخت‌افزار نسبتاً مدرن برخوردار هستند، این تعمیر رایگان واقعاً می‌تواند به افزایش عمر این تلفن‌های هوشمند کمک کند.

اما متاسفانه این پشتیبانی برای کاربران هندی در نظر گرفته شده است و در ایران ما انتظار همچین سرویس هایی را نداریم!

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *