صفحه اصلی

روتر هوآوی AX6 با وای‌فای ۶ پلاس و سرعت ۷۲۰۰ مگابیت بر ثانیه معرفی شد

۰۱ فروردین ۱۴۰۱

هوآوی یک از شرکت های مطرح در زمینه تکنولوژی است که بیشتر به دلیل تلفن های همراهی که تولید می کند در میان عامه شناخته شده است. لازم به ذکر است که در روزهای اخیر بود که روتر هوآوی AX6 با وای‌فای ۶ پلاس و سرعت ۷۲۰۰ مگابیت بر ثانیه معرفی شد. این روتر دارای امکانات ویژه ای است که در ادامه این خبر به آن خواهیم پرداخت.

روتر هوآوی AX6 با وای‌فای ۶ پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که پیش تر نیز ذکر شد روتر هوآوی AX6 با وای‌فای ۶ پلاس و سرعت ۷۲۰۰ مگابیت بر ثانیه معرفی شد. این روتر دارای ویژگی های ویژه ای می باشد که در کنفرانس بهاره هوآوی درباره آن صحبت شد. از ویژگی های این روتر می توان به وای فای 6 پلاس دو باند اشاره کرد که دارای سرعتی معادل 7200 مگابیت بر ثانیه و هشت تقویت کننده سیگنال می باشد. از این رو می توان این روتر را یک روتر قدرتمند، به خصوص برای کارهای شرکتی و اداری بر شمرد.

علاوه بر این هشت تقویت کننده سیگنال روتر هوآوی AX6 سبب می شود تا مشکلاتی که کاربران در پایداری سرعت شبکه خود داشتند تا حد زیادی رفع شود.

روتر هوآوی AX6

روتر هوآوی AX6

مزایای روتر هواوی AX6

با توجه به تقویت کننده های سیگنال و سرعت منحصر به فردی که دارد می توان گفت که این روتر برای دانلودهای حجیم و بازی های آنلاین و تماشای فیلم به صورت آنلاین بسیار مناسب می باشد. از روی دیگر می توان به این مسئله اشاره کرد که می توانید با کیفیت 4K به طور آسان و کاملا روان به انواع سریال ها دسترسی داشته باشید.

آیا روتر هواوی AX6 دارای هوش مصنوعی است؟

از دیگر ویژگی های بسیار مهم روتر هوآوی AX6 که از مزیت های آن نیز محسوب می شود می توان به وجود هوش مصنوعی در آن اشاره کرد. این هوش مصنوعی سبب می شود تا از تداخل سیگنال ها جلوگیری به عمل آید از این رو پایداری اینترنت و شبکه شما تا حد زیادی بالاتر می رود.

علاوه بر این شما می توانید به کمک این هوش مصنوعی و ویژگی های ساختاری روتر هوآوی AX6 با عملیاتی به نام کشیدن و رها کردن مدیریت کنید. البته از روی دیگر می توانید حالت توربو بازی ها را نیز فعال نمایید که سبب می شود تا با شناسایی بازی های موبایلی نرخ تاخیر و از این دست موارد را به طرز چشمگیری کاهش دهد و سبب شود تا تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشید.

البته این هوش مصنوعی روتر هوآوی AX6 مزایای دیگری نیز دارد که سبب می شود تا بتوانید به وسیله آن مصرف کنترل اشخاص دیگر به خصوص کودکان را کنترل کرده و نگذارید تا به قولی به اینترنت اعتیاد پیدا کنند.

رنگ سفید روتر هوآوی AX6

نمونه سفید رنگ روتر هوآوی AX6

در واقع می توان گفت که اینکه روتر هوآوی AX6 با وای‌فای ۶ پلاس و سرعت ۷۲۰۰ مگابیت بر ثانیه معرفی شد سبب می شود تا بازار رقابتی تری در دنیای مودم ها و روترها شاهد باشیم و علاوه بر آن ویژگی های بهتری نیز در نسل های آینده مشاهده کنیم.

دسته بندی ها : شبکه,مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *