صفحه اصلی

راهنمای خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن

۲۷ آذر ۱۴۰۰

در میانه سال 98 شمسی بود که خبر از فراگیر شدن ویروسی واگیردار به نام کرونا در ایران پیچید. مردم به سمت استفاده از بسترهای مجازی رفتند. در این بستر شخص در حالی که در خانه نشسته می تواند همزمان با اشخاص زیادی کنفرانس صوتی و تصویری داشته باشد. بسترهای ارتباطات مجازی به دلیل راحتی استفاده و صرفه جویی که در زمان دارند بسیار در جهان جا افتادند . و برای تجربه ای بهتر برای بستر مجازی بیگ بلو باتن سرورهای اختصاصی راه اندازی شد و شما بریا خرید این سرور ها نیاز به راهنمای خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن دارید.

سرور اختصاصی با بهترین سرعت

خرید سرور اختصاصی صفرویک

بررسی سرور اختصاصی بیگ بلو باتن

پروژه متن باز بیگ بلو باتن از سال 1388 از یک دانشگاه شروع به خدمات دهی کرد. این برنامه در ابتدا برای آموزش از راه دور و هدفمند به دانش آموزان طراحی شده بود تا دانش آموزان بتوانند از راه دور نیز آموزش ببینند. اما با گذر زمان بیگ بلو باتن و امکانات آن افزایش یافت و تبدیل به چیزی که امروزه اکثر کاربران در بستر مجازی از آن استفاده می کنند و از آن رضایت بالایی دارند شد. درست است که شما در نسخه رایگان این بستر می توانید در زمان محدودی کنفرانس ارائه دهید اما بهینه ترین و رضایت بخش ترین حالت استفاده از این بستر مجازی هنگامی است که از سرور اختصاصی بیگ بلو باتن استفاده کنید.

نحوه خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن

برای نحوه خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن مجازی شما احتیاج به یک راهنمای خرید سرور اختصاصی این بستر محبوب داردی.  برای خرید شما باید از مکان های معتبر این سرور را خریداری نمایید تا بعدا برای شما مشکلی به وجود نیاید. این مسئله از این نظر حائز اهمیت است که در صورت استفاده از سرورهای نامناسب علاوه بر اینکه در اتصال شما به سرور مشکل به وجود می آید و بسیار سخت می توانید وصل شوید ارائه دهنده سرور می تواند به اطلاعات دسترسی پیدا کند.

از این رو بهتر است سرور اختصاصی بیگ بلو باتن را از مکان ها معتبر خریداری نمایید که ضمانت حفظ حریم خصوصی و سرورهای خود را به شما بدهند. کارشناسان مجرب صفرویک می توانند به عنوان راهنمای خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن به شما مشاوره های لازم جهت خرید این سرور ها  را بدهند.

نحوه خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن

یکی از صفحات بیگ بلو باتن

مزایای سرور بیگ بلو باتن

بیگ بلو باتن دارای مزایای بسیاری مخصوصا نسبت به سایر رقبا است. این بستر به دلیل اینکه به صورت اپن سورس( متن باز) بوده  از نظ رسرعت، تجربه کاربری، طراحی و … از سایر رقبا بسیار پیشرفته تر است و دقیقا مطابق نیاز روز طراحی و ساخته شده است.  از مزایای بیگ بلو باتن می توان اشاره کرد به :

بهینه بودن و مصرف کم اینترنت در سرور اختصاصی بیگ بلو باتن

مصرف اینترنت در بیگ بلو باتن مخصوصا در حالتی که کنفرانس تصویری نباشد بسیار کم بوده و مناسب برای افرادی است که از نظر مصرف حجم اینترنت نمی توانند حجم زیادی را به این نوع بسترها اختصاص بدهند.برای بهنه ترین حالت کاربری میتوانید بعد از خواندن راهنمای خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن ؛ سرور شخصی خود را داشته باشید.

تخته وایت برد بیگ بلو باتن

این بستر دارای صفحه سفیدی است که شما می توانید با قلم مجازی که به وسیله موس و یا قلم های مخصوص نوشتن در کامپیوتر کنترل می شود بر روی آن بنویسید.

تخته وایت برد بیگ بلو باتن

تخته سفید بیگ بلو باتن

قلم مجازی
در این بستر قلم های مجازی با انواع رنگ و ضخامت قرار داده شده تا بتوانید به بهترین نحو بر روی تخته بنویسید.

نشان دادن چهره
در این بستر در صورت داشتن دوربین که در لپتاپ ها و گوشی ها و..و دوربین جلو است می توانید چهر خود را به مخاطبان حاضر در جلسه نشان دهید.

راه انداری میکروفون BigBlueButton

از اصلی ترین امکاناتی که هر بستر مجازی باید دارا باشد قابلیت تبادل صدا به وسیله میکروفون است که بیگ بلو باتن نسبت به سایر بسترها از قابلیت تبادل صدا و کیفیت صدای بسیار بهتری برخوردار است.

اعلام حالت در سرور اختصاصی بیگ بلو باتن
شما در این بستر می توانید با انتخاب گزینه اعلام حالت؛ حالت خود را اعم از بلند کردن دست، دور بودن از سیستم و … به ارائه دهنده و دیگران نشان دهید.

چت اختصاصی در بیگ بلو باتن

شما می توانید با ارائه دهنده کنفرانس به خصوص هنگامی که ارائه دهنده دارای سرور اختصاصی بیگ بلو باتن است به طور اختصاصی چت کنید و تبادل نظر داشته باشید. در این حالت دیگران نمی توانند چت های شما را بخوانند.

قابلیت ارائه دادن کنفرانس اختصاصی و …

سخن پایانی

بیگ بلوتن از محبوب ترین بسترهای مجازی این روز ها است که روزانه بسیاری از افراد از طریق این بستر محبوب و بسیار عالی کلاس ها و کنفرانس های خود را برگزار می کنند. برای تجربه کاربری بهتر شما نیاز به سرور اختصاصی دارید و برای خرید سرور اختصاصی به یک راهنمای خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن احتیاج دارید.

سرور اختصاصی به شما دسترسی به نهایت به مزایای بسیار زیاد و عالی نظیر تخته و قلم و …  بیگ بلو باتن را داده و به شما در ارائه کلاس ها بسیار کمک می کند. جهت اطلاعات بیشتر برای خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن شما می توانید به سایت صفرویک مراجعه کنید.

سرور اختصاصی بیگ بلو باتن

بررسی سرور شخصی بیگ بلو باتن

سوالات متداول راهنمای خرید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن

  1. منظور از اپن سورس یا متن باز چیست؟
    به نرم افزار ها و برنامه هایی که هرکسی می تواند کد های آن را ببیند و آن را توسعه بدهد اپ سورس یا متن باز می گویند. یکی از مشهور ترین متن بازها سیستم عامل لینوکس است که توسط جمعی از برنامه نویسان نوشته شده و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
  2. بیگ بلو باتن بهتر است یا ادوبی کانکت؟
    بیگ بلو باتن بدون شک دارای فضایی جذاب تر و کاربری بهتری نسبت به ادوبی کانکت است و از بزرگترین معایب ادوبی می توان به قطع و وصل شدن زیاد در پیک استفاده از این بستر اشاره کرد.
  3. آیا نمی توان از بیگ بلو باتن به طور رایگان استفاده کرد؟
    استفاده رایگان از بیگ بلو باتن فراهم شده است اما برای استفاده از آن دارای محدودیت زمانی مشخصی هستید و بعد از گذشت این زمان صفحه کنفرانس به طور خودکار بسته شده و به صفحه اصلی هدایت می شوید.
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *