صفحه اصلی

دکمه پرتاب بمب هسته ای اتمی به شما امکان می دهد کامپیوتر خود را روشن یا خاموش کنید

۰۹ بهمن ۱۴۰۲

روشن یا خاموش کامپیوتر با دکمه بی‌سیم مدل اوانگلیون، که شبیه دکمه راه‌اندازی بمب اتمی است

روشن یا خاموش کامپیوتر با دکمه بی‌سیم مدل اوانگلیون، که شبیه دکمه راه‌اندازی بمب اتمی است

این دکمه توسط شرکت Corn Electronics تولید شده و توانسته است با نوآوری و طراحی خاص خود، توجه بسیاری از علاقمندان به فناوری را جلب کند.

این دکمه از طریق ارتباط بی‌سیم با سیستم شما ارتباط برقرار می‌کند، بنابراین نیازی به کابل‌های مزاحم که به مادربورد متصل می‌شوند ندارید. برای استفاده از این دکمه، شما باید پوشش پلاستیکی آن را باز کرده و دکمه بزرگ قرمز را فشار دهید.

این دکمه در دو نسخه سفید و مشکی عرضه شده است که نسخه سفید آن با قیمت ۱۴.۵۹ دلار و نسخه مشکی آن با قیمت ۲۲.۴۹ دلار در فروشگاه Newegg قابل دسترسی است.

یکی از نقاط ضعف این دکمه این است که برای استفاده از آن نیاز به یک کارت اضافه‌کننده کوچک PCIe دارید که یکی از شکاف‌های توسعه PCIe مادربورد شما را پر می‌کند. اما خوشبختانه، این کارت اضافه‌کننده از نوع PCIe x1 است و اندازه‌ای کوچک دارد که باعث نمی‌شود که زیاد به پهنای باند مادربورد شما نیاز داشته باشد.

این کارت اضافه‌کننده از نوع Xiaomis Youpin Mijia boot card است که با قیمت ۱۶.۲۲ دلار عرضه می‌شود. این کارت از ماژول MHCB07 2.4 گیگاهرتز بلوتوث نسخه پایین (BTLE) استفاده می‌کند که یک انتخاب محبوب برای دستگاه‌های هوشمند شرکت Xiaomi است. سه کابل این کارت به مادربورد متصل می‌شوند، یکی به هدر USB مادربورد و دو کابل دیگر به دکمه پاور هدر جلویی و دکمه پاور کیس شما.

به طور کلی، دکمه روشن و خاموش بی‌سیم مدل اوانگلیون یک انتخاب جذاب برای افرادی است که به دنبال یک راه جالب و جدید برای روشن و خاموش کردن رایانه‌های شخصی خود هستند. این دکمه با طراحی منحصر به فرد و امکانات بی‌سیم خود، می‌تواند به تجربه کار با رایانه شخصی شما رنگ تازه ای بیفزاید.

دکمه پاور Evangelion از طریق بلوتوث برای پوشش حداکثر 30 متر به کارت افزودنی متصل می شود.

فشار دادن دکمه در طرف آن ، آن را با کارت افزودنی جفت می کند و چراغ خاموش می شود.

دکمه پاور Evangelion از طریق یک کابل استاندارد USB Type-C شارژ می شود.

با این حال ، سازنده ظرفیت باتری دکمه، زمان تخمین زده شده قبل از نیاز به شارژ را مشخص نکرده است، یا اینکه مدت زمان لازم برای شارژ کامل آن  چقدر است!

 

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *