صفحه اصلی

جاه طلبی Asus با پروژه‌ه طراحی بازگشت به آینده!

۲۷ آذر ۱۴۰۲

ایسوس می گوید با Lian Li، Jonsbo و XPG در پروژه های طراحی مینیمالیستی "بازگشت به آینده" همکاری خواهد کرد.

ایسوس می گوید با Lian Li، Jonsbo و XPG در پروژه های طراحی مینیمالیستی “بازگشت به آینده” همکاری خواهد کرد.

شرکت Asus در حال کار بر روی مفهوم طراحی “بازگشت به آینده” است و در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته است. این شرکت همکاران متنوعی را در این زمینه دارد، از جمله Lian Li، Jonsbo و XPG.

Asus مجموعه‌ای از محصولات را تولید کرده است که در آن، اتصالات برای برق، داده و ذخیره‌سازی در زیر سطح کارت گرافیک و مادربرد قرار دارد. این شرکت می‌تواند مادربردها، کارت‌های گرافیکی و کیس‌های رایانه را در داخل شرکت تولید کند. در همین راستا، مفهوم “پروژه صفر” شرکت MSI نیز شامل قرار دادن تمام اتصالات در زیر سطح، به منظور کمک به آزاد شدن سیم‌های رایانه  داخل کیس می باشد.

در ژانویه، Asus با MSI و Maxsun برای بازار چین تحت عنوان “انقلاب DIY-APE” همکاری کرد. مادربرد بازی TianXuan TX Gaming B760 WiFi با موضوع انیمه و کارت گرافیک RTX 4070، یک اتصال HPCE روی مادربرد و زیر کارت گرافیک دارد تا کابل برق را مخفی کند. به همین ترتیب، مادربرد Intel Z790 با موضوع TUF، یک اتصال 12VHPWR در زیر و سه اتصال قدرت 8 پین PCIe دارد.

در حال حاضر، Asus هیچ کارت گرافیکی RTX 4090 BTE-concept ندارد. در حالی که Gigabyte با Stealth PC شرکت Maingear برای ساخت یک سیستم کامل با همین مفهوم کابل‌های مخفی، همکاری کرده است، اما هیچ نسخه جدیدتری از این سیستم وجود ندارد. با این حال، اگر Asus، MSI و تولیدکنندگان کیس موفقیت تجاری داشته باشند، سایر شرکت‌ها می‌توانند به راحتی وارد این بازار شوند.

با داشتن مجموعه‌ای متنوع از همکاران در سراسر جهان و دیگری در وب سایت چین، Asus به صورت تنها در حال پیشرفت در این زمینه است و در نهایت این محصولات را در بازار جهانی عرضه می‌کند.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *