صفحه اصلی

توسعه فیلم Dune در Microsoft Flight Simulator

۲۶ بهمن ۱۴۰۲

توسعه رایگان Dune در Microsoft Flight Simulator، اکنون گیمرها می‌توانند تجربه پرواز از آسمان‌های سیاره Arrakis را از طریق Ornithopter داشته باشند.

توسعه رایگان Dune در Microsoft Flight Simulator، اکنون گیمرها می‌توانند تجربه پرواز از آسمان‌های سیاره Arrakis را از طریق Ornithopter داشته باشند.

این گسترش رایگان به مناسبت فیلم دوم Dune به Microsoft Flight Simulator اضافه شده است. Ornithopter، نام یک وسیله شبیه به هلیکوپتر است که به عنوان یکی از روش‌های اصلی حمل و نقل در داستان Dune استفاده می‌شود.

فیلم Dune: (قسمت دوم) فیلمی است که بر اساس رمان علمی-تخیلی سال ۱۹۶۵ نوشته فرانک هربرت ساخته شده است. اما برای ما سخت است  بگوییم که چقدر پرواز با Ornithopter واقعیت دارد، زیرا این یک وسیله نقلیه خیالی است، همانند شاتل‌ها و جنگنده‌ها در هر فیلم علمی-تخیلی.

این گسترش رایگان برای Microsoft Flight Simulator اکنون بر روی پلتفرم‌های ویندوز و Xbox Series XS، و همچنین برای مشترکان XBoxPC Game Pass در دسترس است.

همچنین مایکروسافت یک کنترلر Xbox و یک استند محدود با طراحی الهام گرفته از Ornithopter را ساخته است که تنها به عنوان جایزه در یک مسابقه تبلیغاتی در دسترس است.

کنترلرهای نسخه محدود اقلام کلکسیونی بسیار مورد توجه هستند (به کنترلرها و هدست های الهام گرفته شده از استارفیلد Bethesda مراجعه کنید).

مایکروسافت یک تبلیغ مشابه برای یکی دیگر از فرانشیزهای فیلم — Top Gun: Maverick انجام داد. البته، فرانشیز Top Gun شامل هواپیماهای واقعی (و یک سکوی ناوبری) است.

تبلیغ Microsoft با Dune فرصت‌هایی را برای همکاری با هر فیلم یا فرانشیزی که هواپیماها یا جنگنده‌های خیالی داشته باشد، ایجاد می‌کند.

گسترش‌های مانند این معمولاً باعث می‌شوند طرفداران بیشتری بخواهند و حتی ممکن است آماده باشند برای پرداخت هزینه‌ای که تجربه بهتری ارائه دهد. برخی امیدوارند که مایکروسافت گسترش‌های مشابهی برای سیاره‌هایی مانند Coruscant از Star Wars یا Pandora از Avatar منتشر کند. بهبودها و پشتیبانی از واقعیت مجازی (VR) هم برای Microsoft Flight Simulator  انتظار می رود.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *