صفحه اصلی

بنیانگذار Logitech بدنبال رئیس جدید

۲۴ شهریور ۱۴۰۲

rlogitech

بنیانگذار Logitech از گروه تجهیزات جانبی کامپیوتر برای یافتن رئیس جدید دعوت می کند

دانیل بورل، یکی از بنیانگذاران لاجیتک پس از مخالفت با انتخاب مجدد وندی بکر سوئیسی-آمریکایی برای این نقش، درخواست خود را برای یافتن یک رئیس جدید در روز جمعه افزایش داد.

AGM سازنده لوازم جانبی در اوایل این هفته. بورل، یکی از سه نفری که لاجیتک را در سال 1981 تأسیس کرد، گفت که سازنده موس و کیبورد رایانه راه خود را زیر نظر بکر که از سپتامبر 2019 ریاست آن را بر عهده دارد گم کرده است. بورل به رویترز گفت: من نگران آینده لاجیتک هستم، شرکتی که من ایجاد کردم. لاجیتک به یک رئیس جدید نیاز دارد، کسی که بتواند به تغییر وضعیت بازار واکنش نشان دهد.»

شرکت بورسی که قیمت سهام آن در سال 2023 10 درصد افزایش یافته است، گفت که بکر از حمایت سهامداران خود برخوردار بوده است.» سخنگوی لاجیتک گفت: «ما از مشارکت دانیل در 40 سال گذشته سپاسگزاریم و همیشه از نظرات او استقبال می کنیم.»

وندی – سخنگوی لاجیتک اضافه کرد که تنها با 96 درصد آرا دوباره به عنوان رئیس و عضو هیئت مدیره انتخاب شد، که نشانه آشکاری از اعتماد سهامداران به رهبری اوست.” رئیس بازنشسته لاجیتک، گفت که به هیئت مدیره زمان می دهد تا قبل از پیگیری بیشتر دستور کار خود، اقدام کند.” از هیئت مدیره لاجیتک می‌خواهد تا پایان سال مالی جاری خود که تا پایان مارس 2024 ادامه دارد، یک طرح انتقالی برای جایگزینی بکر ایجاد کند. اما فروش و سود در سال گذشته به شدت کاهش یافت.

بورل، که حدود 1.5 درصد از سهام لاجیتک را در اختیار دارد، گفت که رکود به سرعت به رسمیت شناخته نشده است. این مرد 73 ساله گفت که لاجیتک نتوانسته هزینه ها را به اندازه کافی کاهش دهد و این اتفاق افتاده است. مهم ترین دلیل عدم برنامه‌ریزی جانشین پروری برای جایگزینی براکن دارل، مدیر عامل قدیمی که چندی پیش این شرکت را ترک کرد.

او در پایان آخرین سال کاری خود برای کاهش اثرات ضرر لاجیتک 300 نیروی کار از 8200 نیروی کار را کاهش داد تا هزینه‌های عملیاتی را  تا 17 درصد کاهش داد.

دسته بندی ها : اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *