صفحه اصلی

با مانیتور هوش مصنوعی MSI در بازی League of Legends راحت برنده شوید!

۲۰ دی ۱۴۰۲

مانیتور بازی MSI با قدرت هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا در بازی League of Legends تقلب کنید و به نظر هم عالی است!

مانیتور بازی MSI با قدرت هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا در بازی League of Legends تقلب کنید و به نظر هم عالی است!

در نمایشگاه CES 2024، هوش مصنوعی همه‌جا حضور دارد، حتی درون مانیتورها. این مانیتور MSI دارای یک شتاب‌دهنده هوش مصنوعی درونی است که به عنوان یکی از ویژگی‌هایش، دشمنان را در بازی League of Legends شناسایی کرده و یک آیکون روی صفحه نمایش می‌گذارد تا به شما نشان دهد که از کجا به سمت شما می‌آیند.

اما این ویژگی که MSI آن را “SkySight” می‌نامد، به کاربر یک مزیتی می‌دهد که همه ندارند، و کاملاً قابل تشخیص نیست زیرا پردازش هوش مصنوعی و تولید تصویر در سخت‌افزار خود مانیتور اتفاق می‌افتد، مستقل از سیستم‌عامل و نرم‌افزار کامپیوتر. اما داشتن یک دستیار هوش مصنوعی که نقشه را برای شما نگاه می‌دارد و سپس یک آیکون روی صفحه نمایش می‌گذارد تا نشان دهد که تهدیدها از کجا می‌آیند، احتمالاً کمک بزرگی است.

همچنین، هوش مصنوعی MEG 321URX وضعیت سلامتی شما را در بازی League of Legends نیز پیگیری می‌کند و یک نوار نوری LED RGB (به نام نوار طیف) در پایین قاب نمایش را به‌طور مطابق با نوار سلامتی شما در بازی روشن می‌کند. اگر شما اتفاقاً League of Legends را نمی‌بازید، همچنان می‌توانید از پردازش هوش مصنوعی MEG 321URX بهره ببرید.

MSI می‌گوید که زمانی که این مانیتور در بهار امسال عرضه شود، یک برنامه کامپیوتری منتشر خواهد کرد که به شما امکان می‌دهد آن را برای شناسایی نوارهای سلامتی، دشمنان و دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش در هر بازی مخصوصا League of Legends که می‌خواهید آموزش دهید. شما برای آموزش اولیه نیاز به قدرت پردازشی کامپیوتر خود دارید، اما طبق اظهارات MSI، مانیتور خود پس از آن تمام پردازش‌ها را انجام خواهد داد.

بنابراین هنوز بسیاری از جزییات راجع به نحوه کار این صفحه نمایش نمی‌دانیم. حتی اگر هیچ‌وقت از ویژگی‌های هوش مصنوعی آن استفاده نکنید، همچنان امکانات زیادی را از این صفحه نمایش غیر منحنی 32 اینچی و 4K خواهید یافت.

پورت USB-C از ورودی DisplayPort پشتیبانی می‌کند و تا 90 وات تامین انرژی USB را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید از مانیتور به عنوان ایستگاه داکینگ برای لپ‌تاپ خود استفاده کنید.

داکینگ استیشن: دستگاهی که در آن رایانه لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های تلفن همراه ممکن است برای شارژ قرار داده شود تا به منبع تغذیه و دستگاه‌های جانبی یا ویژگی‌های کمکی دسترسی داشته باشد.

به هر حال هوش مصنوعی . کاربرد های آن آینده را جذاب تر می کند، موافقید؟

کیوردها:شما | نظارت | لیگ | سخت افزار | اخبار فناوری |

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *