صفحه اصلی

اولین مانیتور e-ink خمیده جهان معرفی شد

۲۴ آبان ۱۴۰۲

نخستین مانیتور e-ink خمیده در جهان معرفی شد

نخستین مانیتور e-ink خمیده در جهان معرفی شد

شرکت ژاپنی اس‌کی‌تی کورپوریشن شروع به فروش آنچه را که ادعا می‌کند نخستین مانیتورهای e-ink خمیده در جهان هستند کرده است (با توجه به گزارش pc watch japan). این مانیتورها دارای اندازه 25.3 اینچ و وضوح 3200 در 1800 پیکسل هستند و خمیدگی ملایم 4000R دارند. داسونگ 253U-F با یک نور پیش‌زمینه داخلی مجهز شده تا نمایشگر را روشن کند اما 253U-NF فاقد این قابلیت است بنابراین برای استفاده از آن نور محیطی مناسب مورد نیاز است.

 

مانیتور Dasung 253U-F (253U-NF).

صفحه نمایش

صفحه نمایش 25.3 اینچی E Ink با 3200 x 1800 پیکسل نسبت تصویر 16:9 و انحنای 4000R

نورپردازی پنل

بله/ خیر

پورت ها

HDMI، پورت نمایش، USB-C x 1، USB-A x 3، USB-B (در)، خروجی صدا 3.5 میلی متر، بلندگو

ایستادن

پایه قابل تنظیم ارتفاع، محور و شیب از پایه استاندارد VESA 100×100 استفاده می کند تا بتوانید از پایه / پایه جایگزین خود استفاده کنید

فیزیکی

ساختار آلیاژ آلومینیوم، 604 x 374 x 8 میلی‌متر، 3.3 کیلوگرم (غیر از پایه)

حالت ها

حالت گرافیکی، حالت متنی، حالت ویدیویی

پشتیبانی از سیستم عامل

ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس، اندروید، iOS

قیمت

1798 دلار (1698 دلار)

معرفی دو ساله یک نمایشگر e-ink 25.3 اینچی توسط داسونگ با تنها تفاوت قابل ملاحظه ای که انحنای تقریباً نامحسوس آن است، ما را زیاد جذب نمی کند. نمایشگرهای رایانه ای معمولی با انحنای غوطه ورکننده حال حاضر 1800R یا 1500R هستند و شما می توانید کمی انحنا را در برخی زوایای انتخابی 253U داسونگ ببینید.

با وجود این انحنای سخت برای درک، افراد بازاریابی اس کی تی به نظر مصرانه معتقدند که شکل جدید صفحه “تجربه e-ink غوطه ورکننده را فراهم می کند”. چه نوع محتوایی می خواهید در آن غوطه ور شوید، در یک نمایشگر تک رنگ مانند این؟ انتخاب های حالت نمایش اشاره به مشتریانی دارد که از این نمایشگرها برای خلق و مصرف متن و همچنین خواندن کمیک و تماشای ویدیو استفاده می کنند.

مدل گران تر 253U-F داسونگ با روشنایی جلویی احتمالاً به خاطر قابلیت خواندن مطمئن تحت شرایط نوری متغیر ارزش خرید دارد. روشنایی این مدل قابل تنظیم برای دمای رنگ است که کاربران ممکن است بسته به سلیقه، نور محیط و زمان روز تنظیمات آن را تغییر دهند. اس کی تی می گوید نرم افزاری را ایجاد می کند که دسترسی آسان به این تنظیمات را فراهم می کند. امکان روشنایی همچنین می تواند خاموش (غیر فعال) شود. ما می خواهیم ببینیم که تنظیمات خودکاری مانند شدت و دمای روشنایی واکنش به نور محیط/زمان وجود داشته باشد، اما بیانیه این شرکت هیچ اشاره ای به این نوع هوشمندی نرم افزاری نمی کند.

 

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *