صفحه اصلی

اولین فیلم سینمایی با هوش مصنوعی تولید شد، اهالی سینما باید نگران باشند؟

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تولید اولین فیلم سینمایی با استفاده از هوش مصنوعی

تولید اولین فیلم سینمایی با استفاده از هوش مصنوعی

“Next Stop Paris” یک فیلم کمدی عاشقانه است که توسط هوش مصنوعی تولید شده و توسط شرکت TCL منتشر می‌شود. این اولین بار است که یک شرکت سرگرمی بزرگ یک فیلم بلند تولید شده توسط AI منتشر می‌کند، که این موضوع باعث نگرانی و توجه بسیاری از بازیگران، هنرمندان و نویسندگان شده است.

تریلر این فیلم که در تابستان امسال منتشر شده است، داستان دو آمریکایی جوان و جذاب را نشان می‌دهد که در قطار به پاریس ملاقات می‌کنند و عاشق می‌شوند. با وجود جذابیت داستان، در تریلر همچنین صحنه‌های اکشنی نیز وجود دارد که از جمله فرار یک شخص با موتورسیکلت از دید دوربین نشان داده می‌شود.

بر اساس اظهارات کریس رجینا، مدیر ارشد محتوای TCL، استفاده از هوش مصنوعی به عنوان نقطه تمایز این فیلم است. او اشاره کرد که برای تولید تریلر از باند ML، یک دستیار AI تولید متن به فیلم، استفاده شده است و تیم تولید با چالش‌هایی مانند قوام شخصیت مواجه شده که برای حل آن از سایر فناوری‌ها هوش مصنوعی نیز استفاده کرده اند.

رجینا همچنین انتظار دارد که این فیلم به طور کلی در مورد طول یک قسمت تلویزیونی باشد، نه یک فیلم بلند. او تاکید کرد که محتوای نهایی ممکن است با تریلر متفاوت باشد، زیرا همانند تمام تولیدات فیلم و تلویزیون، این فرآیند تا زمان تحویل نهایی ادامه دارد.

با این حال، با تماشای تریلر “Next Stop Paris”، می‌توانید نگاهی به نحوه استفاده از AI در تولید فیلم بیندازید و از این داستان عاشقانه و ماجراجویی لذت ببرید.

این اقدام نوآورانه از سوی TCL نشان از تلاش‌های آن برای ارائه محتوای جذاب و متنوع به تماشاگران دارد و امیدواریم که این فیلم موفقیت‌آمیزی باشد و توانایی هوش مصنوعی در صنعت سرگرمی را به نمایش بگذارد.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *