صفحه اصلی

استفاده Raspberry Pi از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر جعلی!

۳۱ شهریور ۱۴۰۲

Raspberry Pi از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر جعلی برای عناوین اخبار استفاده می کند

Raspberry Pi از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر جعلی برای عناوین اخبار استفاده می کند

تیتر خبر یا مقاله بدون تصویر مناسب راه خوبی برای هضم اخبار شما نیست. اما اگر مقاله تصویری نداشته باشد چه کار می کنید؟ البته با استفاده از Raspberry Pi با هوش مصنوعی یکی را ایجاد کنید!

Roy van der Veen سازنده و توسعه دهنده، پروژه ای را ایجاد کرده است که تصویر ساخته شده را در کنار متن سرفصل که منجر به تولید آن بر روی یک نمایشگر E-ink شده است، ارائه می دهد. طبق گفته Van der Veen، این پروژه بر Stable Diffusion متکی است. سرفصل ها هر 5 ساعت به صورت تصادفی انتخاب می شوند. Stable Diffusion از این متن برای ایجاد یک تصویر بر اساس تفسیر آن استفاده می کند.

ایده این بود که به جای بستری برای خواندن واقعی اخبار، چیزی سرگرم کننده و تا حدودی هنری ایجاد کنیم. در نتیجه، تصاویر در یک قاب E-ink نمایش داده می شوند و در طول روز می چرخند. همچنین شایان ذکر است که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در Pi ذخیره نمی شوند. تنها راه برای تجربه تصویر این است که هنگام ایجاد آن در آنجا باشید. با این حال، می توانید آن را برای ذخیره تصاویر تغییر دهید تا بتوانید موارد دلخواه خود را انتخاب کنید. Van der Veen همچنین اشاره می کند که چقدر می تواند جالب باشد که متوجه تفاوت های کوچک در آنچه که هوش مصنوعی از متن عنوان تفسیر می کند. بشوید.

ساخت قاب عکسی که تصویر آن با توجه به تیتر تغییر می کند

ساخت قاب عکسی با raspberry pi که تصویر آن با توجه به تیتر تغییر می کند

 

ساخت قاب عکسی با raspberry pi که تصویر آن با توجه به تیتر تغییر می کند

در تصویر اول این سخت‌افزار در یک قاب عکس اصلاح‌شده IKEA با Raspberry Pi Zero 2 W که در بیرون نصب شده است، قرار دارد. این کار Pi را نسبتاً خنک نگه می‌دارد، اما همیشه می‌توانید از فن یا مکانیزم خنک‌کننده دیگری استفاده کنید و Pi را داخل آن قرار دهید. تصاویر به یک قاب 7.3 اینچی Inky Impression از Pimoroni نمایش داده می‌شوند. کد منبع پروژه برای بررسی در GitHub  قرار دارد.

به نظر می رسد پایتون که زبان انتخابی این پروژه است خروجی را در صفحه نمایش eInk کنترل می کند. دستورالعمل‌های نصب نرم‌افزار نیز برای هرکسی که می‌خواهد پروژه را بازسازی کند در دسترس است. می‌توانید درباره این پروژه Raspberry Pi در GitHub بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *