صفحه اصلی

استراتژی هوش مصنوعی «هیجان-انگیز» سیسکو،انویدیا

۱۸ شهریور ۱۴۰۲

سیسکو انویدیا

اضهارنظر مدیر عامل WWT در مورد استراتژی هوش مصنوعی «هیجان انگیز»، سیسکو، انویدیا و رشد 40 درصدی در سال 2023

جیم کاوانا، مدیر فناوری جهانی، رشد فروش عظیم ۱۷ میلیارد دلاری شرکتش در سال ۲۰۲۳ و حرکت‌های استراتژیک WWT را در مورد هوش مصنوعی توضیح می‌دهد.

زمانی که یک شرکت 17 میلیارد دلاری در سال 2023 درآمد 40 درصدی را افزایش می دهد، صنعت فناوری اطلاعات باید بنشیند و توجه کند. به لطف استراتژی جسورانه ای که توسط مدیر عامل جیم کاوانا ایجاد شد و سپس توسط تیم 9000 نفری او اجرا شد، فوق ستاره شبکه فناوری اطلاعات در سراسر جهان (wwt) در سال 2023 بدون هیچ برنامه ای برای کاهش سرعت، رشد فروش را تا 40 درصد افزایش داد.

بسیاری از افراد و تحلیلگران پیش بینی می کردند [در پایان سال 2022] ما دچار رکود اقتصادی خواهیم شد، یا سقوط سختی خواهیم داشت، یا در خوشبینانه ترین حالت  سوقط نرم خواهیم داشت.

اما ما همچنان شاهد فعالیت قوی در سال جاری هستیم. من واقعاً معتقدم که این به خاطر کاری است که ما انجام می دهیم. ما ارزش قابل توجهی را برای این مشتریان فراهم می کنیم. “و این قرار است ادامه یابد.”

WWT یکی از بزرگترین شرکا در جهان برای Cisco، Dell Technologies، Pure Storage و Rubrik، و همچنین یک شریک برتر برای Nvidia، Microsoft و Palo Alto Networks است.

این شرکت مستقر در سنت لوئیس دارای نیروی کار جهانی 9000 کارمند است و در بیش از 55 مکان در سراسر جهان در حال رشد است. WWT در 12 سال متوالی توسط Fortune به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای کار به دلیل رهبری، نوآوری و فرهنگ شناخته شده است.

فشار هوش مصنوعی WWT در سال 2023

WWT در چند سال گذشته استفاده از هوش مصنوعی را دو برابر کرده است. امسال، این شرکت یک آزمایشگاه جدید هوش مصنوعی قابل ترکیب را در مرکز معتبر فناوری پیشرفته خود راه اندازی کرد. علاوه بر این، WWT برنده جایزه ارائه دهنده راه حل هوش مصنوعی آمریکا در سال 2023، جایزه شریک شبکه سال برای انویدیا، یکی از مهم ترین ارائه دهندگان تراشه هوش مصنوعی در جهان شد.

کاوانا، که بیش از 30 سال مدیریت WWT را بر عهده داشت، گفت: «هوش مصنوعی فضایی است که ما به توانایی های خود برای ارائه ارزش زیاد به مشتریان و شرکای خود بسیار بسیار مطمئن هستیم. او یک غول فناوری اطلاعات 17 میلیارد دلاری را از ابتدا ساخته است و از اختلالات بی شماری در بازار جان سالم به در برده است – همه چیز از رکود اقتصادی و رایانش ابری گرفته تا همه گیر جهانی COVID-19.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *