صفحه اصلی

محدود شدن اتصال WiFi ۶E به مدل های آیفون ۱۵ پرو توسط اپل

۱۰ بهمن ۱۴۰۱

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس اپل از چیپست A۱۵ Bionic استفاده می کنند، در حالی که مدل های Pro با آخرین پردازنده A۱۶ کار می کنند. طبق گزارش‌ها، شکاف ویژگی‌ها بین مدل‌های استاندارد و پرو ممکن است با سری آیفون ۱۵ بیشتر شود. در ادامه به بررسی خبر محدود شدن اتصال WiFi ۶E به مدل های آیفون ۱۵ پرو توسط اپل می پردازیم. با ما همراه باشید.

جزئیات محدود شدن اتصال WiFi ۶E به مدل های آیفون ۱۵ پرو توسط اپل

WiFi ۶E یک فناوری جدیدتر است که در حال حاضر فراگیر شده است. روترهای وای فای ۶E شامل باند ۶ گیگاهرتز به همراه باندهای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز هستند. برای استفاده از ۶ گیگاهرتز، روتر و دستگاه باید از WiFi ۶E پشتیبانی کنند.

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، شایعه شده است که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس می توانند ارزان تر از مدل های قبلی خود. آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس باشند. همانطور که به نقل از yeux۱۱۲۲، این شرکت مستقر در کوپرتینو در حال ارزیابی دو استراتژی برای موفقیت آیفون بعدی پلاس است. اولین گزینه می تواند شرکتی باشد که تفاوت بین مدل های Pro و غیر Pro را بیشتر می کند. انتظار می‌رود اپل مشتریان حساس به قیمت را که می‌خواهند یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ بخرند، تشویق کند تا آیفون ۱۵ پلاس را انتخاب کنند. او اضافه می کند که استراتژی دوم این است که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را مقرون به صرفه تر کنیم.

دسته بندی ها : مجله صفر و یک
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *