صفحه اصلی

آیا گلکسی F55 سامسونگ بزودی معرفی می شود؟

۰۱ فروردین ۱۴۰۳

سامسونگ روی نسل جدیدی از گلکسی F کار می کند؟

سامسونگ روی نسل جدیدی از گلکسی F کار می کند؟

سامسونگ قصد دارد هر چه زودتر از مدل گلکسی F55 رونمایی کند، که آخرین گزارش‌ها از راه‌اندازی نزدیک آن در بازارهای هند و بنگلادش خبر می‌دهد. بنابراین تمام جزئیات را در ادامه می‌خوانید.

صفحه پشتیبانی رسمی سامسونگ گلکسی F55 در هند و بنگلادش فعال شده است. این گوشی آینده‌نگر شرکت کره‌ای تحت مدل SM-E556BDS دیده شد.

در حالی که هیچ جزئیات دقیق تری مانند مشخصات و ویژگی ها در صفحه پشتیبانی فاش نشده است، لیست وب سایت اشاره می کند که عرضهGalaxy F55  5G نزدیک است. در ژانویه 2024، نام این دستگاه در لیست گواهی BIS مشاهده شد و گواهینامه WiFi را نیز دریافت کرد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، این دستگاه جانشین مدل F54 خواهد بود که در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ معرفی شد. پس ممکن است گلکسی F55 هم در میانه سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

F54 سال گذشته مجهز به Exynos 1380 SoC بود، اما گلکسی F55 احتمالاً سخت افزار جدیدتری مانند پردازنده Exynos 1480 ارائه می دهد.

برای یادآوری، گلکسی F54 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED است که وضوح Full HD Plus، محافظ گوریلا گلس 5 و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد.

گلکسی F55  از باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، قدرت می‌گیرد. مدل مذکور دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

در قسمت پشتی گلکسی F55 یک دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد. سیستم دوربین و نمایشگر احتمالاً تغییرات عمده ای را مشاهده نخواهند کرد، اما برخی از مشخصات داخلی ممکن است شاهد ارتقاء باشند.

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک حدس و گمان است، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *