صفحه اصلی

سرور کلاس مجازی ،انتخاب موسسات برتر!

۱۴ بهمن ۱۳۹۹

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس‌های آنلاین رونق بسیاری گرفته طوری که علاوه بر دانشگاه‌ها و مدارس، خیلی از موسسات آموزشی دیگر نیز اقدام به برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی کردند. با گذر زمان اثبات شده که بیشتر این کلاس‌ها بازدهی نسبتا بالایی نیز در پی داشتند، به همین دلیل رقابتی در بین کلاس‌های حضوری و آنلاین ایجاد شده که حتی برخی از موسسات هردو نوع را ارائه می‌دهند. اگر شما نیز به فکر راه‌اندازی کلاس‌های مجازی هستید باید بهترین روش را درنظر بگیرید که در بین تمامی موسسات خدمات شما بهترین باشد! حال به نظرتان چه روشی وجود دارد که بسیاری از موسسات از آن سرباز زدند؟ این مطلب را آماده کردیم تا به شما راهکاری معرفی کنیم تا همیشه در کسب‌وکارتان خوش بدرخشید. با ما در مطلب سرور کلاس مجازی همراه باشید.

سرور کلاس مجازی

در قدم اول با یک توضیح شما را با کلمه سرور آشنا می‌کنیم؛ سرور سخت‌افزاریست که تمامی منابع را بطور اختصاصی در یک مکانی به نام دیتاسنتر برای شما نگهداری می‌کند. به همین دلیل باعث می‌شود که سایت شما نسبت به سایر وب‌سایت‌ها از سرعت و کیفیت بیشتری برخوردار شود. سایت‌های برگزاری کلاس آنلاین معمولا کاربران زیادی را شامل می‌شود و این تعدد کاربر اختلالاتی را با خود به‌همراه دارد. حال برای اینکه سایت شما با مشکلاتی نظیر این روبه‌رو نشود چه راهکاری دارید؟ درست است، سرور کلاس مجازی!
شما با بهره مندی از این سرورها می‌توانید تمام منابع را بطور اختصاصی در اختیار خودتان قرار دهید ودرنتیجه سرعت بالا و پینگ پایین را به همراه داشته باشید. اگر خود شما به کلاس‌های مجازی رجوع کرده باشید متوجه خواهید شد که چقدر سرعت برای برقراری ارتباط مهم است.
فرض کنید که سایتی راه‌اندازی کردید و دانشجوها درحال فراگیری دانش در کلاس هستند و چون تعداد کاربران زیاد است، کلاس دچار مشکلاتی نظیر قطع ارتباط دانشجو با استاد، قطع ارتباط استاد با کلاس درس، دیر منتقل شدن صدا و تصویر و مشکلاتی از این دست داشته باشید! برای یک آموزشگاه این اختلالات زیاد جالب نیست، زیرا با تعدد این مشکلات تمام دانشجوها به مراتب با شما خداحافظی می‌کنند و یک خاطره تلخ از شما برایشان باقی می‌ماند. سرور کلاس مجازی یک محفظه‌ایست که تجهیزات سخت‌افزاری مانند رم، CPU و هارد را درون خود نگهداری می‌کند و برای اطمینان در محل‌هایی به نام دیتاسنتر قرار می‌گیرند تا درصورت نیاز بتوانید به منابع خود دسترسی داشته باشید.
تاقبل از این بیماری واگیردار هیچ‌کس به فکر این مشکلات نبود، ولی همانطور که میدانید کرونا سیستم زندگی ما را به کل عوض کرد و یکی از این تغییرات نظام آموزش ماست. پس نمی‌توان از آن فرار کرد و یا اصطلاحا پشت گوش انداخت. برای درخشیدن نامتان در حوزه آموزش و رضایت کاربران پیشنهاد ما به شما استفاده از سرور کلاس مجازی است.

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی 02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

    مزیت استفاده از سرور کلاس مجازی

    دامنه سرعت بالا

    دامنه سرعت این سروها بسیاری بالاست طوری که حتی به 10 مگابیت نیز می‌رسد. این افزایش سرعت باخودش بالا بودن سرعت دانلود و آپلود را بهمراه دارد که شما خیلی راحت می‌توانید ویدئویی را با کمترین زمان آپلود کنید و در مقابل دانشجویان آن را با خیالی راحت دانلود کنند.

    اینترنتی با فیبر نوری

    سرور کلاس مجازی با قابلیت اتصال به فیبری نوری باعث شده تا شما تمام فعالیت‌هایتان را بدون قطعی اینترنت و با کمترین تاخیر انجام دهید.

    پینگ کم

    پینگ همان تاخیر در انتقال اطلاعات است، این سرورها با کمترین پینگ ممکن (تقریبا 1ms) باعث می‌شوند حتی هنگام استفاده همزمان تعداد زیادی کاربر شاهد تاخیر در انتقال اطلاعات نباشید.

    بیشتر بخوانید: سرور اختصاصی بورس ،سرخطی زدن را تجربه کنید!

     

    کلام آخر

    شرکت صفرویک با ارائه سرور کلاس مجازی در مجهزترین دیتاسنتر کشور باعث شده تا کسانی قصد راه‌اندازی کلاس‌های آنلاین را داشته باشند با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نشوند. همچنین اگر نیاز به مراجعه حضوری به دیتاسنتر جهت بررسی تجهیزات سخت‌افزاری باشد، از هرکجای تهران می‌توانید در کسری از ساعت به دیتاسنتر صفرویک مراجعه کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *