صفحه اصلی

افزایش سرعت اینترنت با قوطی نوشابه

۱۹ مرداد ۱۴۰۱

داشتن یک اتصال بد وای فای می تواند فوق العاده آزاردهنده باشد. زمان بارگذاری ضعیف، اتصالات از دست رفته و موارد دیگر می تواند زمان شما را برای مرور اینترنت تحت فشار قرار دهد. با این حال، راه‌هایی برای بهبود اتصال Wi-Fi شما وجود دارد. با این حال، حتی در تاریک ترین شرایط، قهرمانانی وجود دارند، و در مورد داشتن یک اینترنت پرسرعت این قهرمان قوطی های نوشابه هستند. در این مقاله به بررسی نحوه افزایش سرعت اینترنت با قوطی نوشابه می پردازیم.

6 گام افزایش سرعت اینترنت با قوطی نوشابه

اگر تا به حال تلویزیونی با آنتن یا رادیو داشته اید، احتمالاً ترفند استفاده از فویل حلبی برای بهبود سیگنال را شنیده اید. استفاده از قوطی نوشابه برای بهبود سیگنال وای فای به روشی بسیار مشابه عمل می کند. فلز موجود در قوطی و شکل قوطی هنگام برش می تواند سیگنال را به و از روتر شما متمرکز کند. تنها چیزهایی که برای رسیدن به این هدف نیاز دارید، یک قوطی نوشابه، یک چاقوی کاربردی، یک جفت قیچی و نوعی چسب است که به راحتی می‌توان آن‌ها را مانند چسب یا بتونه چسب جدا کرد.

1 – قوطی را تمیز کنید

عملاً هر ماده‌ای که در قوطی‌ها مانند نوشابه، آبمیوه و غیره یافت می‌شود، می‌تواند باقیمانده‌ای چسبنده در داخل قوطی ایجاد کند. این می تواند باگ ها را جذب کند و روتر شما را چسبناک کند. قبل از شروع به جدا کردن قوطی، آن را کاملا با صابون و آب گرم بشویید. قوطی را تا حد امکان کاملاً خشک کنید.

2 – برای افزایش سرعت اینترنت با قوطی نوشابه زبانه قوطی را بردارید

زبانه قوطی نوشابه واقعاً برای این پروژه کاربردی ندارد، بنابراین بهتر است آن را بردارید. برای برداشتن زبانه، به سادگی زبانه را به جلو و عقب خم کنید تا صدای ضربه خوردن آن را بشنوید.

3- قسمت پایین قوطی را ببرید

یک چاقوی کاربردی را بردارید و با دقت یک خط افقی و صاف در اطراف پایین قوطی در جایی که دو طرف قوطی شروع به شیب دار شدن می کند تا قسمت پایینی ایجاد شود. برای اطمینان از برش تمیز و جلوگیری از بریدن تصادفی خود، خیلی آهسته برش دهید. پس از جدا شدن کامل قسمت پایین، آن را با خیال راحت دور بیندازید تا به طور تصادفی آن را نگیرید یا پا نگذارید.

4- ایجاد پایه برای آنتن مودم

پایه توسعه دهنده وای فای شما بالای قوطی خواهد بود. برای ایجاد پایه، قوطی را وارونه کنید و از چاقوی خود برای برش افقی استفاده کنید که شبیه به آنچه در پایین قوطی ایجاد کردید، اما یک اینچ یا بیشتر از فلز باقی می ماند تا همه چیز را در یک تکه نگه دارد.

5- برای افزایش سرعت اینترنت با قوطی نوشابه کنار قوطی را ببرید

قوطی را طوری قرار دهید که تکه فلزی باقیمانده که برای چسباندن پایه استفاده می شود، در مقابل مکانی باشد که قصد دارید برش عمودی در قوطی ایجاد کنید. با استفاده از قیچی یک خط مستقیم از پایین قوطی به سمت بالا ببرید. سپس قوطی را باز کنید تا شکلی شبیه به بشقاب ماهواره ای ایجاد کنید. اگر قوطی هنوز در آن نقطه خیس است، قوطی را قبل از قرار دادن آن در بالای روتر خود کاملاً خشک کنید.

6 – وصل کردن قوطی به روتر

قوطی را روی آنتن برای اتصال Wi-Fi خود از طریق سوراخ در پایه قرار دهید. با استفاده از نوار چسب یا چسب دیگری که به راحتی قابل جدا شدن است مانند بتونه چسب، قوطی را روی روتر خود محکم کنید. قوطی را برای به حداکثر رساندن سیگنال تنظیم کنید.

اساساً قوطی باید باز شود و چیزی شبیه بادبان در اطراف آنتن روتر ایجاد کند. آنتن به عنوان دکل عمل می کند و پاپ می تواند به عملکرد روتر کمک کند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی افزایش سرعت اینترنت با قوطی نوشابه پرداخته شد تا با توجه به آن بتوانید به نحو احسن سرعت اینترنت خود را افزایش دهید.

ویدیو افزایش سرعت اینترنت با قوطی نوشابه

 

دسته بندی ها : اینترنت
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *