صفحه اصلی

آیفون 12 غولی که 5G را ساپورت می کند!

۱۲ آذر ۱۳۹۹

اپل با ارائه گوشی‌های سری 12 ،جنجالی به پا کرد. با اضافه شدن ویژگی‌های جدید به این سری، دوستداران آیفون را به خود ترغیب کرده است. علاوه بر پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری، اینترنت 5G هم به این گوشی‌ها اضافه شد. تمام 4 سری آیفون 12 از این قابلیت برخوردارند همین امر باعث شده تا برند اپل بازهم در بازار سروصدایی به پا کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر درباره آیفون 12 و اینترنت 5G بپردازیم.

 

اینترنت 5G وایفون 12

 

آیفون 12 و اینترنت 5G

 

اپل اعلام کرده که سری 12 آیفون با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت بر روی 100 شبکه امتحان شده است. که این امر دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. زیرا اینترنت 5G از فرکانس‌های پیچیده ای پشتیبانی می‌کند و برای اینکه آیفون از این نسل اینترنت استفاده کند باید تراشه های اضافی و سخت افزارهای متعددی را درون خود جای دهد. قبلا هم گوشی‌های اندرویدی که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کردند را دیدیم. ولی Iphone نسبت به سایرین برتر است زیرا با کیفیت بیشتر و پایداری بالا آماده خدمت رسانی به مردم در حوزه اینترنتی است.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148655 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

     

    با این عمل شرکت اپل، کم کم شاهد گوشی‌های هوشمندی خواهیم بود که از نسل پنجم اینترنت یا 5G پشتیبانی می‌کنند و دیگر حرفی از اینترنت 4G زده نمی‌شود.البته ناگفته نماند همانطور که میدانید خانواده سری 12 آیفون اولین سری گوشی‌های اپل هستند که از این شبکه پشتیبانی می‌کنند.

     

    طبیعی است که شاهد چند نقص جزئی در آنها باشیم، برای مثال بسیاری از کاربران آیفون 12 اعتراض دارند که هنگامی که با فعالسازی قابلیت دوسیم کارت این گوشی کار می‌کنند، اینترنت 5G قطع می‌شود. حال برایتان سوال پیش میاید که چرا اپل شبکه 5G را برای گوشی‌های خود انتخاب کرده است؟ در ادامه ما به مزایای نسل پنجم اینترنت بی سیم می‌پردازیم.

     

    بیشتربحوانید : تفاوت اینترنت 4G با 5G در چیست؟

     

    اینترنت 5G وایفون 12

     

    هدف اینترنت 5G

     

    با عرضه شدن اینترنت نسل پنجم، دیگر نگاه ها از سمت اینترت 4G برداشته می‌شود. نسل‌های قبلی اینترنت صرفا برای رفع نیازهای ابتدایی اینترنت مانند گشت و گذار در فضای مجازی و اجرای برنامه‌های آنلاین بود ولی شبکه 5G علاوه بر ارائه اینترنت پرسرعت، زمینه استفاده از صنعت بزرگ اینترنت اشیاء (IOT) را فراهم می‌کند. از این روی گوشی‌های سری 12 را می‌توان انقلابی بزرگ در صنعت ارتباطات دانست.

     

    فرض کنید در آینده‌ای نه چندان دور با گوشی‌های همراه خود می‌توانید خانه خود را از راه دور کنترل کنید. وسایل گرمایشی و یا سرمایشی خانه خود را روشن کنید، چراغ ها را خاموش کنید، درب منزل خود را باز کنید و… اینترنت 5G با سرعت 10 گیگ پرسرعت ترین اینترنت حال حاضر دنیا محسوب می‌شود که سرعت آن 100 برابر نسل چهارم است. همچنین پینگ 1ms آن باعث پیشرفت چشمگیر در حوزه فناوری و اینترنت شده است.

     

    بیشتر بدانید : اینترنت 4G چیست و چه ویژگی هایی دارد‌؟؟

     

    کلام آخر

    در کل ورود شبکه 5G آن هم از سوی اپل دستاورد بزرگیست و همانطور که اشاره شد همین امر سبب همه گیر شدن این شبکه حتی از سوی شرکت‌های دیگر می‌شود و طولی نمی‌کشد که تمام گوشی‌های هوشمند از این فناوری پشتیبانی می‌کند. سپس راه برای تکنولوژی IOT باز می‌شود.

    دسته بندی ها : اینترنت
    برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *