صفحه اصلی

از سایت علی بابا می توانید تاکسی پرنده بخرید!

۰۲ فروردین ۱۴۰۳

EH216-S نام تاکسی پرنده ای که می توانید از سایت علی بابا بخرید!

EH216-S نام تاکسی پرنده ای که می توانید از سایت علی بابا بخرید!

با انجام یک اقدام هیجان برانگیز، شرکت ای‌هنگ چینی، سازنده هواپیماهای برقی با توانایی عمودپرواز و فرود عمودی (eVTOL)، اعلام کرده است که هواپیمای تاکسی پروازی خود به نام EH216-S را در پلتفرم فروش آنلاین علی بابا به نام تائوبائو عرضه می‌کند.

قیمت این هواپیمای تاکسی پروازی 2.39 میلیون یوآن چین (حدود 332,000 دلار آمریکا) است که قطعاً انقلابی در حمل‌ونقل شهری به وجود خواهد آورد و نشانه‌ای از ورود به عصر هواپیماهای مسافربری خودکار است.

هواپیمای EH216-S شرکت ای‌هنگ (EHang) توجه بسیاری را به خود جلب کرده و تحسین‌های زیادی را برانگیخته است، زیرا تاکنون بیش از 42,000 پرواز آزمایشی موفق در بیش از 14 کشور داشته است.

به‌ویژه این هواپیما نخستین دریافت‌کننده گواهی‌نامه نوع و گواهینامه ایمنی استاندارد برای هواپیماهای مسافربری بدون خلبان از سوی اداره هوانوردی مدنی چین بوده است که نشان از ایمنی و قابلیت اطمینان آن دارد.

عرضه EH216-S در تائوبائو نشانه‌ای از استراتژی ای‌هنگ برای ورود به بازار رو به رشد حمل‌ونقل هوایی شهری است. قیمت پیشنهادی این هواپیما برای خریداران بین‌المللی 410,000 دلار است که از تاریخ ۱ آوریل (حدودا 11 اردیبهشت 1403) آغاز خواهد شد. در این راستا ای‌هنگ آماده گسترش بازار جهانی خود است.

هو هوازی (Hu Huazhi)، بنیان‌گذار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ای‌هنگ، اطمینان زیادی نسبت به EH216-S داشته و اثر تغییری‌آفرین کسب گواهینامه هوایی را با این محصول پیش بینی کرده است.

این امر موجب افزایش تقاضا و رشد درآمد شده و سود سه ماهه چهارم این شرکت نسبت به همان دوره سال گذشته 260.9 درصد افزایش یافته است.

مشخصات کلیدی EH216-S :

  • سرعت حداکثر 130 کیلومتر بر ساعت
  • سرعت پرواز نرمال 100 کیلومتر بر ساعت
  • ارتفاع حداکثر 3000 متر
  • برد 30 کیلومتر
  • زمان پرواز 25 دقیقه
  • زمان شارژ 120 دقیقه

با این ویژیگی ها این هواپیما کارایی و راحتی بی‌نظیری را برای سفرهای شهری فراهم می‌کند.

ای‌هنگ کاربردهای متنوعی را برای EH216-S در نظر گرفته است از جمله:

  • خدمات تاکسی هوایی
  • گردشگری هوایی
  • تردد در فرودگاه‌ها
  • حمل‌ونقل میان جزیره‌ای

این شرکت همچنین با دولت‌های شهری مختلف همکاری دارد تا زیرساخت‌های اقتصاد پایین‌ارتفاع (low-altitude) را توسعه دهد.

اقتصاد پایین ارتفاع: یک شکل اقتصادی جامع که در فضای هوایی 3000 متر بالاتر از سطح زمین توسعه می یابد.

تجاری‌سازی تاکسی‌های پروازی در Taobao، آغازگر عصر دسترسی‌پذیری به حمل‌ونقل هوایی شهری است که با چشم‌انداز استراتژیک چین برای صنایع آینده‌دار همخوانی دارد.

با حدود 20 استان که توسعه اقتصاد در ارتفاعات پایین را در اولویت قرار داده اند، EH216-S EHang اکنون در خط مقدم نوآوری ایستاده است و آماده تغییر شکل آینده حمل و نقل است.

دسته بندی ها : اخبار
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *