صفحه اصلی

ارزان ترین شهر های اینترنتی جهان کدام اند؟

۰۴ شهریور ۱۴۰۰

اینترنت ارزان عنصر جدانشدنی زندگی روزمره..

 

شاید تفاوت های نسل های گذشته ، امروز و دیروز به ما به سادگی نشان دهد ، در حال حاضر چه میزان زندگی روزمره ما با اینترنت هم آمیخته است!

شما در یک روز معمولی که چشم باز میکنید تا ساعات پایانی شب چقدر از اینترنت استفاده میکنید؟ چه حجمی از نت یا چه سرعتی از نت را در اختیار دارید؟

خبر خوب این است که در عصرجدید،سرعت اینترنت در سراسر جهان به شکل سالانه در حال افزایش است به طوری که مثلا در سال 2017 میانگین سرعت اتصال جهانی اینترنت 7.2 مگابیت بر ثانیه بود !

فارغ از ارزان تر بودن اکنون در سال 2021 میلادی حداکثر 75 مگابیت بر ثانیه است که ده برابر افزایش یافته است. این خود سوالی که ایجاد میکند این است که آیا ما همچنان به اینترنت 5G با تمام شایعات خلاف سلامتی و برج های ناموزون اینترنتی تنها برای سرعتی بیشتر نیازمندیم؟

در ادامه با نرخ عرضه اینترنت با احتساب مالیات در برخی کشورها آشنا خواهیم شد :

شماره یک : هند  0.2 دولار

بله درست خواندید ، هند ارزانترین خدمات اینترنتی را در جهان ارائه می دهد. قبلتر ، متوسط قیمت هر گیگابایت استفاده شده در حدود 250 روپیه بود ، اما اکنون ، قیمت ها با حاشیه زیادی کاهش یافته است.

 

شماره دو : روسیه  0.9 دولار

روسیه شرکت های بزرگی مانند Beeline و Rostelecom دارد که اینترنت را با نرخ های مقرون به صرفه ارائه می دهند تا بتواند از همه جا  و همه کس بهره مند شود.

 

شماره سه : مالزی 1.1 دولار

ارائه دهندگان اینرنت در مالزی هم با دو ابرشرکت Time و Yes به کاربران کمک میکنند که از خدمات اینترنت پرسرعت بهره ببرند.

شماره چهار : مالزی 1.8 دولار

اینترنت در پاکستان هم عاتوه بر نوع جدید زیر ساخت ها از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که علاوه بر این ها ارزان هم هست.

شماره پنج : نیجریه 2.2 دولار

اولین و بهترین شهر اینترنتی قاره آفریقا نیجریه است که این کشور را در رده پر سرعت ترین ها و البته ارزان ترین ها قرار داده.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *