تلفن دفتر مرکزی: 02148650 - 02191010101
منو

چرا سرور اختصاصی صفر و یک؟

تحویل آنی سرور
تحویل آنی برای اولین بار در ایران توسط شرکت صفرویک امکان پذیر شد. از این پس مشترکین صفرویک می توانند به صورت آنلاین از بین سرویس های موجود ، سرور اختصاصی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بعد از پرداخت هزینه، پنل مدیریت سرور در اختیار شماست.
پاسخگو هستیم
در دیتاسنتر صفرویک فارغ از این‌که چه قراردادی دارید،‌ مشکلات احتمالی با سرعت، مسئولانه و دقیق برطرف می‌شود. نیروهای صفرویک همواره و به صورت بیست و چهار ساعته و در همه‌ مسیر در کنار شما خواهند بود.
چـابک هستیم
صفرویک هم در نصب و راه‌اندازی و هم در پشتیبانی به سرعت عمل می‌کند. به طوری که در ساعات اولیه خرید، سرور شما به صورت رایگان نصب و راه‌اندازی شده و در اختیار شماقرار می گیرد.

خرید سرور اختصاصی ایران

برای اینکه بتوانید سایتی با سرعت بارگذاری بسیار بالا و کاربر پسند داشته باشید یکی از الزامات اولیه آن دارا بودن سروری پر سرعت و ویژه است. سرور اختصاصی یکی از بهترین گزینه ها برای دستیابی به این هدف است اما از مهم ترین مواردی که سبب می شود تا سرور اختصاصی بسیار کارآمد باشد ویژگی هایی نظیر پشتیبانی شرکت ارائه دهنده سرور، تجهیزات مناسب و بستر پرسرعت برای ارائه سرور و ... می باشد. شرکت صفرویک در زمینه ارائه بهترین سرورهای اختصاصی همواره پیشتاز بوده و شما می توانید با انتخاب ویژگی های سرور دلخواه خود نظیر رم و پردازنده و انواع المان های دیگر سرور اختصاصی خود را داشته باشید. با خرید سرور اختصاصی ایران می توانید از پینگ پایین، سرعت بالا و ارتباطات خود را برقرار و کسب و کار خود را بر بستر اینترنت بهبود ببخشید.

# پردازنده رم دیسک ترافیک آی پی پورت قیمت (تومان) خرید
PDS1 12 Core - 24 Threads 32GB 2 x 900 GB SAS10K نامحدود به تعداد مورد نیاز 1G 2,100,000 سفارش
PDS2 16 Core - 32 Threads 32GB 2 x 600 GB SAS10K نامحدود به تعداد مورد نياز 1G 2,600,000 سفارش
PDS3 16 Core - 32 Threads 64GB 2 x 500 GB SSD نامحدود به تعداد مورد نياز 1G 3,250,000 سفارش
10G 3,650,000 سفارش
PDS4 20 Core - 40 Threads 64GB 2 x 500 GB SSD نامحدود به تعداد مورد نياز 1G 3,700,000 سفارش
10G 4,100,000 سفارش
PDS5 24 Core - 48 Threads 64GB 2 x 1TB SSD نامحدود به تعداد مورد نياز 1G 4,400,000 سفارش
10G 4,800,000 سفارش

1- تعداد دو عدد پردازنده بر روی هر سرور نصب می شود.
2- رم نصب شده بر روی سرورهای G8 از نسل DDR3 و بر روی سرورهای G9 و G10 از نسل DDR4 می باشد.
3- ترافیک بر اساس الگوی مصرف منصفانه محاسبه خواهد شد. در صورت نیاز به پهنای باند اختصاصی با واحد فروش IDC با شماره تلفن 02148655 تماس حاصل فرمایید.
4- در صورت درخواست IPv6 با واحد فروش IDC هماهنگی بفرمایید.
5- راه اندازی اولیه رایگان می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد خدمات دیتا سنتر صفرویک

  • نصب و راه اندازی رایگان
  • ارائه سخت افزار موردنیاز سرور اختصاصی با توجه به درخواست مشتری
  • تامین نیروی برق مستقیم (DC) با پایداری بالا و بدون قطعی از طریق UPS و ژنراتور های حرفه ای
  • کولینگ حرفه ای
  • تامین امنیت فیزیکی مراکز داده
  • تامین تجهیزات تخصصی ( KVM or ILO or Power Management )
  • دارای پورت Switch
  • ارائه پهنای باندباکیفیت به صورت یک به ده
  • تخصیص 1 عدد IP Valid بر روی هر سرور اختصاصی
  • امکان ارایه سرویس BGP در صورت ارایه ASN توسط مشتری
  • سیستم های اعلام و اطفا حریق تست شده و استاندارد
  • سنسور های محیطی جهت کنترل دما و رطوبت

معرفی سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران، با منابع کاملا اختصاصی برای میزبانی از وب‌سایت های فروشگاهی بزرگ و اپلیکیشن های مختلف در دیتاسنتر صفرویک فراهم شده است. صفرویک سرور اختصاصی خود را در دو موقعیت ایران و خارج ارائه می دهد.

ما در دیتاسنتر صفرویک انواع سرور اختصاصی لینوکس و ویندوز در ایران و کشورهای خارجی مانند فرانسه ، آلمان ، امریکا و کانادا را با بهترین زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می دهیم. سرور اختصاصی صفرویک با قیمت مناسب و استفاده از سخت افزارهای به روز دنیا و تیم پشتیبانی حرفه ای همیشه در دسترس شماست.

خرید سرور اختصاصی فیزیکی از دیتاسنتر صفرویک تنها برای وب‌سایت های پربازدید نبوده بلکه اکثر توسعه دهنده گان نرم افزار هم می توانند از این تجربه حرفه ای لذت ببرند.

 

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی یا Dedicated Server به سروری که تمام منابع سخت افزاری آن بدون آنکه با کاربر یا کاربران دیگری به اشتراک گذاشته شود و تماما در اختیار شما قرار می گیرد، گفته می شود. به همین دلیل استفاده از سرور اختصاصی مزیت هایی مثل سرعت بیشتر، امنیت پایدار تر و در مجموع مدیریت بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

سایر مزایای خرید سرور اختصاصی فیزیکی شامل:

  1. تسلط کامل برای مدیریت محتوای سرور
  2. عدم وجود محدودیت در انتخاب سیستم‌عامل، کنترل پنل، کانفیگ نرم‌افزارهای داخل سرور.
  3. کیفیت بالاتر در پاسخگویی سرویس های شما، مانند افزایش سرعت سایت و غیره.

سرورهای اختصاصی صفرویک در دیتاسنترهای مجهز و ایمن نگهداری می‌شوند، این سرورها با سرعت اینترنت بالا به همراه یک IP اختصاصی ارائه می‌شوند.

تنها عیب این نوع سرور قیمت آن است که در مقایسه با سرور مجازی، قیمت بیشتری دارد اما این مورد در اکثر مواقع به دلیل مزایای سرور اختصاصی در نظر گرفته نمی شود.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی با کارشناسان فروش یا فنی دیتاسنتر صفرویک برای خرید سرور اختصاصی دارید می توانید از چت آنلاین داخل صفحه استفاده کرده و یا با شماره 48655-021 تماس بگیرید.

 

حتما بخوانید : برتری‌های اجاره فضای رک نسبت به نگهداری شخصی سرور

تفاوت سرور اختصاصی با VPS

همانطور که قبلا اشاره کردیم در سرور اختصاصی تمام منابع یک سرور بصورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد، اما در سرور مجازی با استفاده از نرم افزار های محازی ساز، منابع یک سرور اختصاصی بین چند نفر تقسیم می شود. هر کدام از دیتاسنتر هاف سرور مجازی یا VPS را با توجه به سیاست های فروش خود، بین هر تعداد مشتری که می خواهند تقسیم می کنند! سیاست راهبردی ما در دیتاسنتر صفرویک چه در مورد سرور اختصاصی و چه در مورد سرور مجازی ارائه سرویس با کیفیت به مشتریان می باشد.

 

چرا سرور اختصاصی ایران یا خارج؟

همان‌طور که از کاربردهای متنوع سرور اختصاصی اطلاع دارید، این نوع از سرور ها به دلیل کارایی بالا و کیفیت حرفه ای مورد توجه اکثر وب مسترها و صاحبین کسب و کار ها می باشد. استفاده از امکانات و زیر ساخت های داخلی می تواند باث افزایش کیفیت و سرعت دسترسی کاربران شما به سایت یا سرویس شما بشود. تفاوت عمده سرور اختصاصی ایران با خارج در موقعیت سرور، دسترسی سریع بین المللی، آی پی سرور و قیمت آن می باشد.

 در حقیقت خرید سرور اختصاصی ایران  برای کسب و کار های داخلی، راهکاری مناسب در جهت افزایش کارایی و سرعت دسترسی به سایت ها و خدمات در زمان های مختلف می باشد.

برای مشاهده تعرفه پلن های سرور اختصاصی کلیک کنید.

مزایای سرور اختصاصی چیست؟

دیتاسنتر صفرویک خدمات سرور اختصاصی و مجازی خود را با رویکرد ارائه خدمات با کیفیت و حرفه ای به همراه قیمت کاملا رقابتی در بازار عرضه می کند. به همین دلیل مزایای زیر را به عنوان مزایای سرور اختصاصی معرفی می کنیم.

  • امکان انتخاب دیتاسنتر در ایران یا خارج
  • استفاده از سخت افزارها و تکنولوژی های به روز
  • زیر ساخت مانیتورینگ حرفه ای
  • پایداری و کیفیت بالای سرعت
  • امنیت بهینه شده و استاندارد
  • سهولت در دسترسی
  • پشتیبان توسط کارشناسان حرفه ای و دروه دیده
  • قیمت رقابتی
  • تنوع کانال های دسترسی جهت مدیریت سرور

کاربردهای سرور اختصاصی صفر و یک

  • میزبانی از وب‌سایت‌ها پربازدید
  • به عنوان گیم سرورها (Game Server)
  • راهکار عرضه خدمات فایروال سخت‌افزاری
  • میزبان انواع نرم‌افزارها مانند نرم افزار حسابداری و مدیریت CRM سازمان‌ها و پورتال ها
  • راه اندازی میل سرور
  • راه اندازی وب‌ سرورهای با ترافیک بالا
  • پیاده سازی سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو، فیلم یا وب‌سایت‌های اشتراک ویدیویی
  • سرور اختصاصی ایران برای وب‌سایت‌های سازمانی، دولتی و نیمه‌دولتی جهت بارگذاری اطلاعات مهم و پایگاه داده‌هایی با حجم بالا
  • جهت پردازش‌های سنگین و نیازمند به سی پی یو قدرتمند همچون فروشگاه‌های اینترنتی پربازدید
  • جهت راه‌اندازی بستر رایانش ابری
  • بهترین سرور اختصاصی مناسب ترید

سرور اختصاصی صفر و یک برای لینوکس

سرور اختصاصی لینوکس با پیکربندی مناسب برای میزبانی از انواع توزیع های لینوکسی مانند Centos، Ubuntu، Debian در دیتاسنتر صفرویک راه اندازی شده است شما به راحتی می توانید هر کدام از توزیع های مورد نظر خود را برروی سرور اختصاصی لینوکس نصب و راه اندازی کنید.

در ضمن این امکان در دیتاسنتر صفرویک برای جابجایی بین توزیع های مخلف لینوکس وجود دارد. همچنین امکان استفاده از پنل های مدیریتی دایرکت ادمین، سیپنل و وب مین در دیتاسنتر صفرویک فراهم می باشد.

سرور اختصاصی صفر و یک برای ویندوز

چنانچه مایل به راه اندازی انواع سرویس های مایکروسافتی مانند IIS، CRM 360، میل سرور و غیره بر روی سرور اختصاصی ویندوزی باشید براحتی می توانید نسخه ویندوز سرور مدنظر خود را روی سرور اختصاصی ویندوزی دیتاسنتر صفرویک نصب و پیکربندی کنید.

ما در دیتاسنتر صفرویک نسخه های ویندوز سرور 2012،2016،2019 و 2022 را نصب و راه اندازی می کنیم.

راهنمای خرید سرور اختصاصی ایران دیتاسنتر صفر و یک

برای خرید سرور اختصاصی ایران می توان به این موارد توجه کرد:

استفاده از سرورهای اختصاصی داخل ایران دارای مزیت های فراوانی از جمله، افزایش سرعت دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات سرور، امکان ایجاد یک شبکه اختصاصی و بهره‌گیری از تجهیزات سخت‌افزاری حرفه ای جهت ارائه خدمات متنوعی به کاربران، محافظت از حملات هکرهای خارج از کشور با بستن آی پی های خارجی می باشد از طرفی با توجه به قیمت مناسب ترافیک داخلی برای کاربران اینترنتی، خدمات سرور اختصاصی ایران برای کاربران  از نظر قیمیت بسیار مقرون به‌صرفه‌ خواهد بود و به همین دلیل خرید سرور اختصاصی ایران با توجه به اهداف کاربران بسیار خواهان دارد تا سرور اختصاصی خارجی.

توجه داشته باشید که خرید سرور اختصاصی استاندارد در دیتاسنتر بزرگی مانند دیتاسنتر صفرویک می تواند در رفع نیاز شما نقش بسزایی داشته باشد.

برای خرید سرور ایران، توجه به موارد زیر در زمان خرید می تواند به شما کمک زیادی بکند:

توجه به سیستم عامل سرور  اختصاصی ایران

دقت کنید که حتما از سیستم عاملی برای سرور اختصاصی خود استفاده کنید که حداکثر همخوانی و هماهنگی را با سرویس شما دارد، گاها برخی از صاحبین سرویس ها از سیستم عاملی بجز سیستم عامل مناسب برای نرم افزار خود استفاده می کنند به عنوان مثال استفاده از سیستم عامل ویندوز برای راه اندازی وب سرور سایت وردپرسی! مشخص است با این انتخاب نمی توان انتظار حداکثر توانایی سرور را برای پیشبرد اهداف داشت.

تفاوت گرافیکی سیستم عامل لینوکس و ویندوز

هم لینوکس و هم ویندوز دارای محیط های گرافیکی هستند،اما به این نکته توجه داشته باشید که تمام توزیع های لینوکسی قابل ارائه در دیتا سنتر صفرویک که ذاتا برای امور سروری استفاده می شوند محیط گرافیکی نداشته و به اصلاح از محیط Command Line برای مدیریت سیستم عامل و سرویس های نصب شده روی آنها استفاده می شود.

توصیه ما به شما این است که چنانچه از سرور اختصاصی برای ترید و بازی استفاده می کنید روی سرور خود سیستم عامل ویندوز نصب کنید.

زبان برنامه نویسی مورد استفاده در dedicated server

عموما از سیستم عامل لینوکس  برای زبان های پایتون، PHP، پرل و C++ و از سیستم عامل ویندوز برای زبان هایی مثل C#،VB.Net و ASP.Net استفاده می شود.

دیتابیس لازم برای سرور اختصاصی

از دیگر تفاوت های دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز می توان به تفاوت آنها در نوع دیتابیس انجین آنها  اشاره کرد. از دیتابیس MySql در سیستم عامل های لینوکسی استفاده می شود، اما در سیستم عامل ویندوز از دیتابیس SQL Server استفاده می شود. انتخاب این مورد را می توانید با گرفتن مشاوره تخصصی از کارشناسان دیتاسنتر صفرویک انجام دهید.

امنیت سیستم عامل سرور ایران صفرویک

امنیت در سیستم عامل ونیدوز و لینوکس به خوبی پیاده سازی شده است، اما ذکر چند نکته به عنوان راهنمایی بسیار مفید می باشد، همانطور که همه ما می دانیم سیستم عامل ویندوز در ایران به صورت قفل شکسته و به اصلاح تکنیکالی کرک شده می باشدف پس از این سیستم عامل انتظار امنیت کامل را نمی توان داشت!

اما ما در دیتاسنتر صفرویک خاطر شما را تا حدود زیادی از نظر مباحث امنیتی راحت کردیم، مانند استفاده از سیستم های مانیتورینگ، استفاه از فایروال و در صورت نیاز شما به روز رسانی سیستم عامل.

تخمین منابع مورد نیاز برای خرید سرور ایران

شما می توانید با استفاده از مستندات سرویسی که می خواهید راه اندازی کنید حداقل میزان منابع سخت افزاری  + 20 تا 30 درصد بیشتر را به عنوان منابع استاندارد خود در نظر بگیرید و در زمان خرید سرور اختصاصی فیزیکی آنها ار ار لحاظ کنید. حتما از نظر تخصصی کارشناسان فنی دیتاسنتر صفرویک به صورت رایگان برای تخمین منابع مورد نیاز سرور اختصاصی استفاده کنید.

روش های دریافت مشاوره تخصصی برای اینکه کدام سرور اختصاصی با چه منابعی برای شما مناسب است:

  1. از طریق چت آنلاین داخل صفحه
  2. از طریق تماس با شماره 48655-021
  3. بعد از ثبت نام در پنل مشتریان دیتاسنتر صفرویک به آدرس my.0-1.ir و ثبت تیکت فنی

سرور مجازی ایران به صورت مدیریت شده

تامین امنیت سرور مجازی ایران گاها برای افراد مبتدی در برخی حالات سخت می باشد، از این رو برخی افراد از سرور اختصاصی ایران به صورت مدیریت شده استفاده می نمایند که این امر سبب سهولت در مدیریت و در نتیجه تامین امنیت این نوع سرور ها می شود.

کنترل پنل های سرور اختصاصی

  • Cpanel
  • DirectAdmin
  • Plesk

این سه کنترل پنل از شناخته شده ترین و  پرکاربردترین ابزارهای مدیریت سرورها با توجه به سیستم عامل سرور می باشند. کنترل پنل های دیگری مانند وب مین، ادمین پنل و غیره نیز وجود دارد اما سیاست دیتاسنتر صفرویک بر ارائه خدمات ممتاز و استاندارد به کاربران خود استوار است به همین جهت ما از 3 کنترل پنل اول برای ارائه به مشتریان خود استافده می کنیم.

در نظر داشته باشید کنترل پنل Cpanel از نظر راهبری بسیار کاربر پسند می باشد.

حوزه های فعالیت دیتا سنتر صفرویک

چه مجموعه هایی برای خرید سرور اختصاصی و یا خرید سرور مجازی ، می توانند از خدمات مرکز داده صفرویک بهره برند؟

  • استارت آپ ها
  • خبر گزاری ها
  • فروشگاه های آنلاین
  • دانلود سنتر ها
  • آپلود سنتر ها
  • سایت های سازمانی و پایگاه های خبر
  • آموزش های مجازی و آنلاین

سرور اختصاصی صفر و یک در خارج

محل قرار گیری سرورهای اختصاصی خارجی دیتاسنتر صفرویک، در بهترین و قوی ترین دیتاسنترها، از نظر زیرساخت‌ و منابع سخت افزاری می باشد. سرور اختصاصی خارج در هر دو سیستم‌عامل لینوکس و ویندوز قابل‌ارائه بوده و بر اساس کاربردی که دارد، کاربران می‌توانند کنترل پنل دلخواه خود را بر روی سرور نصب شده داشته باشند. همچنین این سرورها از تمهیدات امنیتی بسیار بالا و آپ‌تایم فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند.

مشاوره تخصصی خرید سرور اختصاصی

اگر صاحب کسب و کار هستید که وبسایت یا اپلیکشینی با تعداد بالایی بازدیدکننده دارید و نیاز به پهنای باند اینترنت و سرعت بالایی دارید در کنار تمام موارد مورد نظر شما، پیشنها ما خرید سرور اختصاصی ایران با بهترین و سخت افزار و پشتیبانی 7/24 دیتاسنتر صفرویک می باشد.

سرور اختصاصی را با توجه به میزان منابع موردنیاز خود و سیستم‌عاملی که با نوع برنامه‌نویسی شما سازگار است، در موقعیت ایران یا اروپا می‌توانید با استانداردهای جهانی Tire 3 تهیه نمایید. قیمت سرور اختصاصی نیز بر اساس منابع سخت‌افزاری و موقعیت جغرافیایی قابل تغییر است.

برای مدیریت سرور نیز می توانید از کنترل پنل های محبوب cPanel، DirectAdmin یا Plesk استفاده کنید. برای دسترسی به این سرویس می‌توانید از ریموت دسکتاپ در ویندوز و SSH در لینوکس به آن متصل شوید.

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید سرور اختصاصی ایران یا خارج و قیمت آن از طریق شماره های تماس ۴۸۶۵۰ ۰۲۱ و  ۹۱۰۱۰۱۰۱ ۰۲۱ و یا ارسال پیام به صورت 24 ساعته از طریق فرم درخواست پشتیبانی از مشاوران شرکت صفرویک با ما در ارتباط باشید.

 

آموزش سرور اختصاصی

دانلود کتاب آموزش سیپنل از جمال روح بخش

 

ويدئو معرفی سرور اختصاصی

سوالات متداول خرید سرور اختصاصی ایران

+

-

سرویس حرفه ای ساز، برای خرید سرور اختصاصی چه مزیت هایی دارد؟

افزایش امنیت و کارایی سرور • انجام کانفیگ های اولیه سرور مانند: نصب پنل ها و پلت فرم های مورد نیاز ،نصب و راه اندازی Nginx Apache ، IIS . MySQL

+

-

سرویس مدیریت سرور اختصاصی چه خدماتی ارائه می دهد؟

نگهداری و تغییرات سرور • رفع عیوب احتمالی سرور • بررسی میزان منابع در دسترس به صورت روزانه و ارسال گزارش آن • بک آپ گیر روزانه از سرور • به روز رسانی منابع نرم افزاری • صرفه جویی در هزینه های مشترک • انجام امور توسط نیروهای متخصص و آموزش دیده

+

-

آیا نصب و پشتیبانی کنترل پنل های مختلف سرور در دیتاسنتر صفرویک امکان پذیر است؟

بله، امکان نصب ور اه اندازی کنترل پنل های استانداری مثل ، cPanel, Plesk و DirectAdmin در دیتاسنتر صفرویک امکان پذیر است. در صورت نیاز به نصب کنترل پنل مورد نظر حتما با واحد فنی تماس بگرید.

+

-

آیا برای استفاده از سرور اختصاصی ایران نیاز به دانش تخصصی است؟

بله، اما در همه مواری که نیاز به دانش فنی و تخصصی باشد، شما یک تیم از متخصصان حرفه ای سرور را در کنار خود دارید.

+

-

آیا می توان سرور اختصاصی را پس از سفارش ارتقا داد؟

بله شما می توانید هر کدام از منابع مانند CPU, Ram ، هارد و غیره را که تمایل داشتید، پس سفارش به صورت آنی ارتقا دهید.

+

-

آیا امکان سفارشی سازی سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر صفرویک وجود دارد؟

بله شما می توانید هر کدام از سرورها را که تمایل داشتید، به صورت ویژه و با بهترین قیمت سفارشی سازی کنید.