تلفن دفتر مرکزی: 02148650 - 02191010101
منو

اینترنت سازمانی

هر کسب و کاری برای اینکه بتواند بیش از پیش پیشرفت کند نیازمند به یک اینترنت پرسرعت است. این اینترنت پرسرعت باید دارای ویژگی هایی نظیر سرعت پایدار و بالا، پشتیبانی قوی، قیمتی مناسب و به طور کل هر آنچه که یک کسب و کار برای دسترسی به دنیای بین المللی از طریق اینترنت دارد داشته باشد. به این نوع اینترنت، اینترنت سازمانی گفته می شود که برای هر شغلی نیاز است.

اینترنت سازمانی اینترنتی نیست که که حد مشخصی داشته باشد. درواقع اینترنت سازمانی نوعی از اینترنت های پرسرعت است که می توان در انواع مختلفی آن را پیاده سازی کرد. این اینترنت در تقسیم بندی های مختلفی تحویل سازمان ها و انواع شرکت ها داده می شود تا بتوانند به بهترین نحو خدمات خود را ارئه دهند.

شرکت صفرویک با بیش از 23 سال سابقه ارائه خدمات اینترنتی و سرور مجازی و انواع خدمات شبکه در بحث اینترنت سازمانی مواردی چون

را ارائه کرده و همواره رضایت مشتریان را سرلوحه ارائه خدمات خود قرار داده است.

با اینترنت سازمانی شرکت شما گامی رو به جلو برداشته و با سرعتی بی نظیر می تواند کسب و کار خود را به ثمر بخشی بی نظیری برساند.

 

اینترنت سازمانی صفرویک

مزایای اینترنت سازمانی چیست؟

سرویس اینترنت سازمانی صفرویک چندین مزیت را ارائه می دهد که آن را به گزینه ای عالی برای مشاغل تبدیل می کند. در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم:

اتصال پرسرعت

با اینترنت سازمانی صفرویک، کسب‌وکارها می‌توانند از اتصال به اینترنت پرسرعت که برای اجرای مؤثر عملیات آنها ضروری است، لذت ببرند. این سرویس برای ارائه سرعت اینترنت سریع طراحی شده است که برای مشاغلی که به پهنای باند زیادی نیاز دارند ایده آل است.

اتصال قابل اعتماد

سرویس اینترنت سازمانی صفرویک برای ارائه اتصال مطمئن به مشاغل طراحی شده است. این سرویس با یک توافقنامه سطح سرویس (SLA) ارائه می شود که سطح مشخصی از زمان کار را تضمین می کند. این بدان معنی است که مشاغل می توانند انتظار اتصال قابل اعتماد را داشته باشند و خطر خرابی را به حداقل برسانند.

راه حل های مقیاس پذیر

سرویس اینترنت سازمانی صفرویک مقیاس پذیر است، به این معنی که کسب و کارها می توانند به راحتی سرعت اینترنت خود را با افزایش نیاز خود ارتقا دهند. این امر آن را به گزینه ای عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که در حال رشد هستند و به سرعت اینترنت سریع تری نیاز دارند تا نیازهای خود را برآورده کنند.

پشتیبانی اختصاصی

سرویس اینترنت سازمانی صفرویک با پشتیبانی اختصاصی ارائه می شود که ۲۴/۷ در دسترس است. این بدان معنی است که کسب و کارها می توانند در صورت نیاز کمک دریافت کنند و خطر خرابی را به حداقل برسانند.

اتصال امن

سرویس اینترنت سازمانی صفرویک برای ارائه اتصال امن به مشاغل طراحی شده است. این سرویس دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای است که به کسب و کارها کمک می کند تا از داده های خود محافظت کنند و خطر حملات سایبری را به حداقل برسانند.

چرا باید از اینترنت سازمانی استفاده کرد؟

همانطور که پیش تر نیز گفته شد، اینترنت مناسب سازمان ها دارای ویژگی هایی است که به طور اختصاصی برای کسب و کارها و سازمان ها طراحی شده است. در واقع از ویژگی های اینترنت سازمانی به خصوص در شرکت صفرویک می توان به مواردی نظیر موارد زیر اشاره کرد:

  • پهنای باند اختصاصی
  • قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای اینترنت
  • سرعت بالای اینترنت سازمانی صفرویک و حفظ پایداری در کنار آن
  • قابلیت شخصی سازی اینترنت مطابق میل کاربر

و موارد دیگری که همه برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده اند. از این رو در صورتی که در انتخاب اینترنت سازمانی مردد هستید می توانید با این ویژگی ها، اینترنت سازمانی را با سایر اینترنت ها مقایسه نمایید.

 

 

پهنای باند اشتراکی در اینترنت سازمانی صفرویک

در صورتی که تمایل دارید تا با هزینه ی کمتر، از اینترنتی با کیفیت بالا و سرعت مناسب استفاده نمایید؛ گزینه پهنای باند اشتراکی برای شما بسیار مناسب است. منظور از اشتراکی بودن این است که پهنای باند اینترنت میان نفرات استفاده کننده از آن تقسیم شده و بالطبع هزینه های آن نیز تقسیم می شود.

از این رو با استفاده از این نوع اینترنت سازمانی در کنار اینکه از اینترنتی پایدار با سرعتی مناسب بهره مند می شوید می توانید هزینه ای کمتر نیز بپردازید که در نوع خود می تواند ویژگی بسیار جذابی محسوب شود.

به طور کل می توان گفت که در این نوع پهنای باند شما به صورت اشتراکی از اینترنت استفاده کرده و بالطبع هزینه ها و سرعت اینترنت نیست به میزان افراد تقسیم می شود. این اینترنت از حالت های بسیار محبوب محسوب شده و به شما اینترنت با کیفیت با هزینه ای پایین ارائه می دهد.

پهنای باند اختصاصی ساعتی صفرویک

در صورت که نیاز به اینترنت پرسرعت برای سازمان خود دارید اما می خواهید در ساعات خاصی از روز از آن استفاده نمایید؛ پهنای باند اینترنت ساعتی گزینه ای بسیار مناسب برای شما است. در واقع این نوع اینترنت به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت یک محدودیت زمانی از اینترنت پرسرعت و سازمانی با پهنای باند اختصاصی بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که این پهنای باند اختصاصی اولین بار توسط صفرویک ارائه شده و شما می توانید طی ساعاتی که نیاز دارید از اینترنت اختصاصی خود استفاده نمایید که همین مورد تاثیر بسیار زیادی در صرفه جویی هزینه ها دارد.

معرفی پهنای باند حجمی از ویژگی های اینترنت مناسب سازمان ها

تنها به حجم خاصی نیاز دارید و مایل نیستید هزینه اضافی صرف اینترنت کنید؟ پهنای حجمی ابداع شرکت صفرویک بوده و دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. با سرویس های حجمی صفرویک شما می تواند حجم مشخصی را با قیمتی مناسب تهیه نمایید و از پهنای باند اختصاصی اینترنت سازمانی صفرویک بهره مند شوید.

به طور کل پهنای باند حجمی از دسته پهنای باندهای صفرویک بوده که کاربر می تواند حجم مورد نیاز خود را دریافت کرده و این سرویس حجمی، با قابلیت تامین پهنای باند بسیار بالا به صورت وایرلس، و بدون نیاز به زیر ساخت های مخابراتی و هزینه بهینه تری نسبت به پهنای باند اختصاصی، برای کاربران صفرویک فراهم شده است.

چرا اینترنت سازمانی صفرویک؟

شرکت صفرویک از سال 1377 مشغول به فعالیت بوده و در زمینه ارائه خدمات اینترنت جوایز متعددی را کسب نموده است. از این جوایز می توان:

  • پروانه servco
  • همایش کیفیت در تولید و خدمات
  • جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)
  • برندهای مسئولیت پذیر اجتماعی
  • جایزه کیفیت آسیاتک (۱۳۹۵)
  • گواهینامه اشتهار به کیفیت
  • ISO 9001 سیستم مدیریت کیفیت
  • IQNet مجوز شبکه جهانی کیفیت
  • جایزه کیفیت آسیاتک
  • تندیس کیفیت صفر و یک

را بر شمرد. علاوه بر این شما در صفرویک، هر آنچه که از ارتباط با دنیای بین الملل لازم دارید را خواهید یافت. شرکت صفرویک همواره بر اصل دسترسی بی حد و مرز به اینترنت معتقد بوده و امنیت، سرعت، کیفیت، پشتیبانی اینترنت سازمانی شما را تضمین خواهد کرد.

تخصص بالای صفرویک در ارائه اینترنت سازمانی

صفرویک دارای تجربه گسترده ای در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مشاغل می باشد. این شرکت نیازهای کسب و کارها را درک می کند و خدمات خود را برای رفع این نیازها طراحی کرده است.

راه حل های سفارشی صفرویک برای اینترنت سازمانی

صفرویک راه حل های سفارشی را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای کسب و کارها هستند. این بدان معنی است که مشاغل می توانند خدماتی را دریافت کنند که برای رفع نیازهای خاص آنها طراحی شده است.

فناوری پیشرفته در اینترنت شرکتی

صفرویک از فناوری پیشرفته برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مشاغل استفاده می کند. این شرکت روی جدیدترین فناوری سرمایه گذاری می کند تا اطمینان حاصل کند که خدمات خود سریع و قابل اعتماد هستند.

قیمت رقابتی اینترنت سازمانی در صفرویک

صفرویک برای خدمات اینترنت سازمانی با سرعت بالا را با قیمت رقابتی ارائه می دهد. این بدان معناست که مشاغل می توانند خدمات اینترنت پرسرعت را با قیمتی مقرون به صرفه دریافت کنند.

سخن پایانی

در صورتی که به یک اینترنت پرسرعت سازمانی نیاز دارید، انواع خدمات اینترنت سازمانی با پهنای باند اختصاصی را می توانید از شرکت صفرویک دریافت کنید. در مجموعه صفرویک شما می توانید انواع پهنای باند اختصاصی  نظیر پهنای باند حجمی، ساعتی و … را بیابید و بسته به کاربرد خود با بهترین قیمت از آن ها استفاده نمایید.

سرویس اینترنت سازمانی صفرویک یک گزینه عالی برای مشاغلی است که به اتصال سریع و مطمئن نیاز دارند. این سرویس چندین مزیت از جمله اتصال با سرعت بالا، اتصال قابل اعتماد، راه حل های مقیاس پذیر، پشتیبانی اختصاصی و اتصال ایمن را ارائه می دهد. کسب‌وکارهایی که صفرویک را برای نیازهای اینترنتی سازمانی خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند انتظار تخصص، راه‌حل‌های سفارشی، فناوری پیشرفته و رقابتی داشته باشند.

 

ویدئو اینترنت سازمانی

سوالات متداول

+

-

چرا اینترنت سازمانی صفر و یک؟

صفرویک دارای تعرفه های ویژه ای بوده و علاوه بر آن با پشتیبانی قوی سبب می شود تا شما از نظر دسترسی به اینترنت هیچ دغدغه ای را احساس نکنید.

+

-

اینترنت سازمانی مناسب چه افرادی است؟

برای هر فردی که نیاز به بالاترین سطح دسترسی به اینترنت و سرعت اینترنت دارد که بتواند در هر ساعتی از شبانه روز بی دغدغه و به راحتی از اینترنت پر سرعت استفاده نماید.

+

-

چطور می توان از صفرویک سرویس تهیه کرد؟

در بخش ثبت سفارش و یا تماس با شماره 02148650 به راحتی ثبت سفارش کنید.