صفحه اصلی

راهنمای خرید بهترین اینترنت مسکونی

۲۸ خرداد ۱۳۹۹
اینترنت را گران نخرید

خرید اینترنت ارزان از صفرو یک

وجود اینترنت خانگی با وجود اهمیت اینترنت در زندگی روزمره امروزی انقدر جدی و ضروری است که سازمان ملل جلوگیری و عدم دسترسی به اینترنت را به عنوان نقض حقوق بشر تلقی می کند. اگر به تازگی نقل مکان کرده اید و یا قصد تغییر سرویس اینترنت پر سرعت منزل خود را دارید ، راهنمای خرید اینترنت خانگی برای منزل، می تواند در انتخاب بهترین اینترنت مسکونی شما را راهنمایی کند.

 

در اینترنت های خانگی ، چه گزینه های وجود دارد؟

 

  • اینترنت  +ADSL2
  • اینترنت VDSL
  • اینترنت وایرلس خانگی (یا اینترنت وایرلس اشتراکی)
  • اینترنت 4G یا اینترنت TD-LTE
  • پهنای باند اختصاصی
  • اینترنت تلفن ثابت

 

خرید اینترنت پرسرعت خانگی | اینترنت پرسرعت

 

سرویس ADSL

 

در سرویس ADSL  ارتباط بر بستر خطوط تلفنی سیم مسی اتفاق می افتد. این سرویس از سرعت پایه 128 کیلو بیت بر ثانیه تا 16 مگا بیت بر ثانیه برای مشترکین قابل ارائه می باشد. در حال حاضر ، این سرویس به صورت اینترنت غیر حجمی ارائه می شود. در سرویس اینترنت غیر حجمی ، در صورتی که حجم توافق شده در قرار داد تمام شود ، بدون آنکه ارتباط کاربر قطع شود ، سرویس با سرعت پایه برای او فعال خواهد شد و تا پایان مدت زمان قرار داد می تواند با سرعت پایه به اینترنت متصل باشد. این گزینه می تواند یکی از گزینه های اینترنت مسکونی محسوب شود.

 

اینترنت VDSL

 

سرویس VDSL مخصوص سیم های تلفنی فیبر نوری می باشد. در این سرویس ، هر چه به کافوهای نوری نزدیک تر باشید ، از سرعت دریافت و انتقال اطلاعات بیشتری برخوردار خواهید بود. این سرویس در حال حاضر تحت نظارت مخابرات و برای برخی از مناطق مخابراتی قابل ارائه می باشد.

 


برای استفاده از طرح بسنتی صفرویک و تعرفه های تخفیف دار به کمپین زیر بپیوندید.


 

اینترنت وایرلس برای خانه

 

یکی دیگر از روش های اتصال به اینترنت با کیفیت ، اینترنت وایرلس خانگی می باشد. متاسفانه سرویس  ADSL و VDSL هر دو به بستر های مخابراتی وابسته می باشند. در صورت نبودن پورت خالی یا عدم پشتیبانی از سرویس ADSL و VDSL در منازل مسکونی ، می توان با استفاده از تکنولوژی وایرلس ، از اینترنت پرسرعت مسکونی و با کیفیتی برخوردار شوند.

 

اینترنت 4G یا اینترنت TD-LTE

 

نسل چهارم اینترنت ثابت بی سیم ، یک انتخاب مناسب برای خرید اینترنت مناسب برای خانه و اینترنت مجموعه ها می باشد. در این سرویس ، انتقال اطلاعات بر روی شبکه های موبایل صورت می گیرد. برای دریافت خدمات اینترنت TD-LTE تنها لازم است مودم و سیم کارت اینترنت LTE را دریافت کنید . پس از آن سرویس برای شما فعال خواهد شد. در حال حاضر TD-LTE کوتاه ترین زمان راه اندازی را دارد.

 

پهنای باند اختصاصی برای اینترنت پرسرعت خانگی |اینترنت پرسرعت

 

پهنای باند اختصاصی

 

پهنای باند اختصاصی عموماً یک راهکار تجاری برای اینترنت سازمانی محسوب می شود. اما در شرایط خاص ممکن است که افراد تمایل از این سرویس به عنوان اینترنت تلفن ثابت داشته باشند.

 

برای دریافت مشاوره و یا خرید سرویس مناسب با شماره ی  02148657 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را به ثبت برسانید.

     

    نوع خط تلفن برای خرید اینترنت خانگی و اینترنت پرسرعت خانگی ،اینترنت پرسرعت

     

     

    در هنگام تهیه اینترنت مسکونی به چه مواردی باید توجه کرد؟

    • نوع خط تلفن برای تهیه بهترین اینترنت مسکونی

    یکی از رایج ترین روش های اتصال به اینترنت ، سرویس +ADSL2 می باشد. ADSL بر روی خط تلفن ثابت برای مشترک راه اندازی می شود ، به همین دلیل برای دریافت خدمات ADSL باید نوع خط تلفن سیم مسی باشد.

    امکان ارائه سرویس ADSL  بر روی خط تلفن فیبر نوری ، وجود نخواهد داشت. در این صورت باید از سایر روش های موجود استفاده کرد.

    • فاصله از مرکز مخابراتی 

    سرعت اینترنت ، برای همه کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. فاصله محل سکونت از مرکز مخابراتی می تواند در سرعت سرویس ADSL موثر باشد.

    در سایر سرویس ها نیز سرعت اینترنت به فاصله از منبع و ارائه دهنده اینترنت بستگی خواهد داشت. برای مثال در سرویس های VDSL ، هر چقدر به کافو های نوری نزدیکتر باشید ، می توانید از اینترنت با کیفیت تری بهره برید.

    یا در سرویس اینترنت 4G یا اینترنت TD-LTE ، از آنجایی که انتقال داده بر روی شبکه موبایل رخ می دهد ، وجود دکل های مخابراتی که شبکه را تقویت می کند ، بر روی سرعت سرویس در محل های متفاوت تاثیر گذار خواهد بود.

     

    برای تخمین میزان مصرف اینترنت ، تصویر زیر می تواند به شما کمک کند که مصرف اینترنت خودتان را تخمین زده و بر همین اساس اقدام به خرید بهترین اینترنت مسکونی برای منزل کنید. لازم به ذکر است که در صورت پایان حجم ، امکان خرید حجم اضافی نیز وجود دارد.

    • میزان مصرف 

    در خرید اینترنت برای منزل به این نکته توجه کنید که چه نوع کاربری هستید؟ آیا شما یک کاربر حرفه ای اینترنت هستید که سرعت بالا و حجم زیادی از اینترنت را مصرف می کنید؟ یا ترافیک مصرفی شما فقط برای ارسال پیام و ایمیل های محتوا محور استفاده می شود؟

     

    اینفوگرافی میانگین حجم مصرفی روزانه برای کاربران اینترنت پرسرعت

     

     

    سوالات متداول بهترین اینترنت مسکونی


    1. برای خرید بهترین اینترنت مسکونی چه گزینه هایی دارم؟
      اینترنت ADSL، اینترنت VDSL، اینترنت وایرلس، اینترنت 4G یا TD-LTE و همچنین پهنای باند اختصاصی از گزینه هایی هستند که برای اینترنت خانه مناسب اند.


    2. هنگام تهیه اینترنت برای خانه چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟
      نوع خط تلفنتان، فاصله ی شما از مرکز مخابرات، میزان حجم مصرفی مورد نیاز، سرعت مورد نیاز از عواملی هستند که باید به آن ها توجه کنید.


    3. چگونه میزان حجم مورد نیازم را براورد کنم؟
      در این مقاله تصویری وجود دارد که شما می توانید با بهره گیری از آن، مجموع حجم مصرفیتان را برای مصارف مختلف تخمین بزنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *