گوشی شیائومی 14 اولترا امیدوار کننده ظاهر شده است

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ مطالعه ۱ دقیقه

نتایج امیدوار کننده گوشی شیائومی 14 اولترا در بازارهای جهانی

شیائومی جدیدترین پرچمدار فوق العاده خود را با نام Xiaomi 14 Ultra در 22 فوریه در چین عرضه کرد. در 25 فوریه، این شرکت پرچمدار را با قیمت 1499 یورو به بازار جهانی عرضه کرد.

این بدون شک تصمیم جسورانه شیائومی است، زیرا در این قیمت، این گوشی مستقیماً با سامسونگ و اپل که بر این بازارها تسلط دارند رقابت می کند.

لو ویبینگ، مدیرعامل شرکت شیائومی در پستی در ویبو اعلام کرد که موفقیت گوشی شیائومی 14 اولترا در بازارهای بین‌المللی برای شرکت بسیار مهم است تا بتواند در این بازارها موقعیت بهتری پیدا کند.

او اشاره کرد که برندهای چینی به دلیل سهم بازار قوی شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ، هنوز مسیر طولانی‌ای در بین‌المللی شدن دارند.

وی همچنین اظهار داشت که علاوه بر بازار داخلی، پاسخ کاربران گوشی شیائومی 14 اولترا در بازارهای جهانی تاکنون مثبت بوده است.

لو ویبینگ گفت که حجم فروش اولیه گوشی شیائومی 14 اولترا در اروپا در روز اول فروش (۲۷ فوریه) سه برابر نسل قبلی بود. همزمان، فروش گوشی شیائومی 14 شش برابر نسل قبلی بود.

باید توجه داشت که گوشی شیائومی 14 اولترا با قیمت 1,499 یورو در بازارهای جهانی (معادل 11,600 یوآن در بازار چین) دارای مشخصات 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است که قیمت بسیار بالاتری نسبت به بازار چین دارد.

برای مقایسه، مدل‌های 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ذخیره‌سازی، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت ذخیره‌سازی و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت ذخیره‌سازی به ترتیب با قیمت‌های 6,499 یوآن، 6,999 یوآن و 7,799 یوآن در بازار چین عرضه می‌شوند.

شیائومی 14 اولترا به طور اصلی بر روی توانایی‌های عکاسی متمرکز شده و حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن از سنسور سونی LYT-900 با قابلیت دیافراگم متغیر استفاده می‌کند.

هر دو دوربین تله‌فوتو 3.2 برابری و 5 برابری نیز از سنسور سونی IMX858 بهره می‌برند و ماژول‌های دوربین قادر به فوکوس روی موضوعات نزدیک هستند که امکانات جذابی برای عکاسی نزدیک فراهم می‌کند.


داغ‌ترین مطالب روز

بهترین DNS برای گیم

بهترین DNS برای گیم

DNS یکی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود تا تجربه شما از بازی کردن بهبود یافته و اتصال شما به سرورها پایداری و ثبات پیدا کند. اما پیدا کردن دی ان اس خوب برای بازی ها آنلاین به خصوص بازی هایی نظیر Valorant، Call of Duty و … همواره چالش محسوب شده […]

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۷

سرور ابری

سرور ابری

سرور ابری و یا سرویس ابری از اصطلاحاتی هستند که امروزه به آن زیاد بر می خوریم. اما شاید تا کنون درک درستی در خصوص خدمات مبتنی بر ابر و سرور ابری (سرور رایانش ابری) نداشته باشیم. انتخاب خدمات مرکز داده مناسب ، می تواند تاثیر به سزایی در هزینه های یک کسب و کار […]

۲ تیر ۱۳۹۹ ۵

آموزش دانلود از اینترنت

آموزش دانلود از اینترنت

دانلود کردن بخش جدایی ناپذیر این روزهای زندگی شده است. هر روز حجم عظیمی از اطلاعات دانلود و آپلود شده و به زندگی مجازی جان می بخشد. اما نحوه دانلود اصولی و حرفه ای از اینترنت به چه صورت است؟ چطور دانلود کنیم که از سالم بودن فایل اطمینان بالایی داشته باشیم؟ در این مقاله […]

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۳

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

اینترنت یکی از مهم ترین عناصر زندگی در عصر امروز است. اما اگر نتوانیم با ویندوز به اینترنت وصل شویم چه؟ مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 چیست؟ در این مقاله به آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 می پردازیم تا با بررسی راه حل های آن بتوانید به صورت اصولی […]

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۳

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که پتانسیل‌های کسب‌وکارها بدون معرفی در فضای مجازی، دست‌نخورده و اتلاف شده باقی می‌مانند و امکان شکست آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، طراحی و استفاده از یک وب سایت می‌تواند به گسترش این کسب‌وکارهای کوچک کمک کند و آن را به سرعت توسعه دهد. این وب سایت به […]

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲

دیدگاه‌ها

comment symbol

برای این مقاله ۰ دیدگاه نوشته شده است. دیدگاه شما چیست؟

شما نیز، دیدگاه خود را از طریق دکمه زیر به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *