گوشی Red Magic 9 Pro با الهام از شخصیت Bumblebee Transformer معرفی شد

۶ فروردین ۱۴۰۳ مطالعه ۱ دقیقه

عرضه Red Magic 9 Pro Bumblebee Transformers Edition در تاریخ 29 مارس

در نوامبر سال گذشته، شرکت نوبیا دستگاه Red Magic 9 Pro را در بازار چین معرفی کرد. پس از یک ماه، این گوشی هوشمند در ماه دسامبر به بازارهای جهانی عرضه شد.

این برند همچنین در اوایل ژانویه امسال نسخه ویژه‌ای از این گوشی را با رنگ سفید معرفی کرد. اکنون، Red Magic اعلام کرده است که یک نسخه ویژه جدید از Red Magic 9 Pro به نام Bumblebee Transformers Edition به زودی عرضه خواهد شد.

با تایید عرضه Red Magic 9 Pro در نسخه Bumblebee Transformers، این برند قرار است در تاریخ 29 مارس ساعت 10 صبح به وقت محلی این محصول را به بازار عرضه کند.

در این مورد، جزئیات بیشتری هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این نسخه ویژه دارای طراحی و ویژگی‌های منحصر به فردی باشد. برای کسانی که با شخصیت Bumblebee آشنا نیستند، او یک ربات خیالی است که در مجموعه فیلم‌های Transformers شهرت دارد.

این اولین بار نیست که Red Magic نسخه Bumblebee Transformers Edition را معرفی می‌کند. در دو سال گذشته، این برند دو نسخه مشابه با نام‌های Red Magic 7S Pro و 8S Pro را با طراحی‌های الهام گرفته از شخصیت Bumblebee Transformer در رنگ زرد عرضه کرده است. بنابراین، انتظار می‌رود که Red Magic 9 Pro نیز با طراحی جذاب و منحصر به فردی به بازار عرضه شود.

علاوه بر این، Red Magic 9 Pro Bumblebee Transformers Edition با یک جعبه سفارشی ارائه خواهد شد که شامل اقلامی نظیر شارژر با طرح زنبور عسل، کابل، کیف محافظ، نشان، پین‌ها و یک پنکه قابل اتصال خارجی خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی با نسخه محدود همان ویژگی‌های نسخه استاندارد از قبیل صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، سیستم خنک کننده قدرتمند و باتری 6500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی را داشته باشد.

با توجه به اطلاعات اعلام شده، عرضه Red Magic 9 Pro Bumblebee Transformers Edition یکی از رویدادهای مهم در دنیای فناوری و موبایل است که طرفداران این برند و همچنین علاقمندان به دنیای رباتیک و علم فضایی با شوق و انتظار بیشتری منتظر آن هستند.

امیدواریم که این نسخه ویژه توانایی‌ها و ویژگی‌های برتری را در ارتباط با تجربه کاربری فراهم کند و به انتظارات مخاطبان پاسخ مناسبی دهد.


داغ‌ترین مطالب روز

بهترین DNS برای گیم

بهترین DNS برای گیم

DNS یکی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود تا تجربه شما از بازی کردن بهبود یافته و اتصال شما به سرورها پایداری و ثبات پیدا کند. اما پیدا کردن دی ان اس خوب برای بازی ها آنلاین به خصوص بازی هایی نظیر Valorant، Call of Duty و … همواره چالش محسوب شده […]

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۷

سرور ابری

سرور ابری

سرور ابری و یا سرویس ابری از اصطلاحاتی هستند که امروزه به آن زیاد بر می خوریم. اما شاید تا کنون درک درستی در خصوص خدمات مبتنی بر ابر و سرور ابری (سرور رایانش ابری) نداشته باشیم. انتخاب خدمات مرکز داده مناسب ، می تواند تاثیر به سزایی در هزینه های یک کسب و کار […]

۲ تیر ۱۳۹۹ ۵

آموزش دانلود از اینترنت

آموزش دانلود از اینترنت

دانلود کردن بخش جدایی ناپذیر این روزهای زندگی شده است. هر روز حجم عظیمی از اطلاعات دانلود و آپلود شده و به زندگی مجازی جان می بخشد. اما نحوه دانلود اصولی و حرفه ای از اینترنت به چه صورت است؟ چطور دانلود کنیم که از سالم بودن فایل اطمینان بالایی داشته باشیم؟ در این مقاله […]

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۳

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

اینترنت یکی از مهم ترین عناصر زندگی در عصر امروز است. اما اگر نتوانیم با ویندوز به اینترنت وصل شویم چه؟ مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 چیست؟ در این مقاله به آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 می پردازیم تا با بررسی راه حل های آن بتوانید به صورت اصولی […]

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۳

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که پتانسیل‌های کسب‌وکارها بدون معرفی در فضای مجازی، دست‌نخورده و اتلاف شده باقی می‌مانند و امکان شکست آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، طراحی و استفاده از یک وب سایت می‌تواند به گسترش این کسب‌وکارهای کوچک کمک کند و آن را به سرعت توسعه دهد. این وب سایت به […]

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲

دیدگاه‌ها

comment symbol

برای این مقاله ۰ دیدگاه نوشته شده است. دیدگاه شما چیست؟

شما نیز، دیدگاه خود را از طریق دکمه زیر به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *