Copilot Pro مایکروسافت با حق اشتراک 20 دلار در ماه معرفی شد

۲۷ دی ۱۴۰۲ مطالعه ۱ دقیقه

مایکروسافت مدل اشتراکی جدید برای هوش مصنوعی  Copilot Pro خود معرفی کرد

این بار این هوش مصنوعی را بر روی دستگاه‌های بیشتری قرار داده و آن را در برنامه‌های بیشتری اجرا می کند. این مدل با نام Copilot Pro، با قیمت 20 دلار در ماه (برای هر کاربر)، شما را به یک هوش مصنوعی یکپارچه متصل می‌کند که از روی ویندوز PCهای شما، وب، برنامه‌ها و “به زودی بر روی گوشی شما” قابل دسترسی است.

این سطح اشتراک پولی همچنین Copilot را به Word، Excel، Powerpoint، Outlook و OneNote بر روی ویندوز PCها، مک، و iPadها اضافه می‌کند، تا زمانی که شما همچنین مشترک Microsoft 365 Personal یا Family باشید. کسانی که برای Copilot Pro ثبت نام می‌کنند، همچنین اولین نفراند که مدل‌های جدید از OpenAI را دریافت می‌کنند.

به نظر می‌رسد که این مدل جدید همچنین دسترسی به سایر مدل‌های جدید خواهد داشت، اما برای استفاده از مدل‌های جدید در زمان‌های استفاده بالا و همچنین برای تغییر بین مدل‌ها، نیاز به Copilot Pro دارید.

در Copilot Pro ایجاد تصویر با ابزار ایجاد تصویر از طراح (که قبلاً به نام Bing Image Creator شناخته می‌شد) سریع‌تر خواهد بود “با 100 افزایش اعتبار در روز در حالی که کیفیت تصویر دقیق‌تری را به همراه فرمت تصویر چشم‌انداز به شما ارائه می‌دهد.

Copilot Pro طوری طراحی شده است که “گزینه‌های بیشتری را برای کاربران حرفه ای، خالقان و هر کسی که به دنبال برداشتن تجربه Copilot خود به سطح بعدی است” فراهم کند. اشتراک مایکروسافت خیلی شگفت‌انگیز نیست.

ChatGPT Plus نیز هر ماه 20 دلار است و زمان پاسخ دهی سریع‌تر، دسترسی در زمان‌های اوج، و قابلیت دریافت مدل‌ها و ویژگی‌های جدید را به شما اولیه می‌دهد. علاوه بر Copilot Pro، مایکروسافت Copilot را برای مایکروسافت 365 برای کسب‌وکارهای کوچک (از 1 تا 299 نفر) با قیمت 30 دلار برای هر نفر در ماه قابل دسترسی می‌کند، و حداقل خرید 300 نفر برای بسیاری از مشتریان شرکتی را برمی‌دارد.

کارکنان هیات علمی و کارکنان آموزشی Microsoft 365 نیز به Copilot دسترسی خواهند داشت.

این اشتراک 30 دلاری برای مایکروسافت 365  امکانات بیشتری را ارائه می دهد.

از جمله Copilot در تیم ها و “شاخص معنایی” که با Copilot و Microsoft Graph کار می کند  می تواند”یک نقشه پیشرفته از تمام داده ها و محتوای سازمان آنها ایجاد کند”.

Copilot اکنون در Android و iOS در دسترس است و در ماه آینده به برنامه Microsoft 365 برای هر دو سیستم عامل منتقل می شود.

در 2024 CES، تعدادی از لپ تاپ های ویندوز با کلیدهای اختصاصی Copilot ارائه شد – این شاید بزرگترین تغییر در طرح صفحه کلید ویندوز در دهه های اخیر باشد.


داغ‌ترین مطالب روز

بهترین DNS برای گیم

بهترین DNS برای گیم

DNS یکی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود تا تجربه شما از بازی کردن بهبود یافته و اتصال شما به سرورها پایداری و ثبات پیدا کند. اما پیدا کردن دی ان اس خوب برای بازی ها آنلاین به خصوص بازی هایی نظیر Valorant، Call of Duty و … همواره چالش محسوب شده […]

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۷

سرور ابری

سرور ابری

سرور ابری و یا سرویس ابری از اصطلاحاتی هستند که امروزه به آن زیاد بر می خوریم. اما شاید تا کنون درک درستی در خصوص خدمات مبتنی بر ابر و سرور ابری (سرور رایانش ابری) نداشته باشیم. انتخاب خدمات مرکز داده مناسب ، می تواند تاثیر به سزایی در هزینه های یک کسب و کار […]

۲ تیر ۱۳۹۹ ۵

آموزش دانلود از اینترنت

آموزش دانلود از اینترنت

دانلود کردن بخش جدایی ناپذیر این روزهای زندگی شده است. هر روز حجم عظیمی از اطلاعات دانلود و آپلود شده و به زندگی مجازی جان می بخشد. اما نحوه دانلود اصولی و حرفه ای از اینترنت به چه صورت است؟ چطور دانلود کنیم که از سالم بودن فایل اطمینان بالایی داشته باشیم؟ در این مقاله […]

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۳

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

اینترنت یکی از مهم ترین عناصر زندگی در عصر امروز است. اما اگر نتوانیم با ویندوز به اینترنت وصل شویم چه؟ مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 چیست؟ در این مقاله به آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 می پردازیم تا با بررسی راه حل های آن بتوانید به صورت اصولی […]

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۳

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که پتانسیل‌های کسب‌وکارها بدون معرفی در فضای مجازی، دست‌نخورده و اتلاف شده باقی می‌مانند و امکان شکست آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، طراحی و استفاده از یک وب سایت می‌تواند به گسترش این کسب‌وکارهای کوچک کمک کند و آن را به سرعت توسعه دهد. این وب سایت به […]

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲

دیدگاه‌ها

comment symbol

برای این مقاله ۰ دیدگاه نوشته شده است. دیدگاه شما چیست؟

شما نیز، دیدگاه خود را از طریق دکمه زیر به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *