معرفی گلکسی A55 به همراه مشخصات فنی و قیمت

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مطالعه ۱ دقیقه

معرفی گلکسی A55 توسط سامسونگ

سامسونگ اخیرا گوشی‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 را معرفی کرده است. این دو گوشی از سری میان‌رده جدید شرکت هستند که بسیاری از مشخصات اصلی خود را به اشتراک می‌گذارند اما به دلیل برخی از قابلیت‌های متفاوت، از هم متمایزند.

در این مقاله، به بررسی گلکسی A55 می‌پردازیم که با ساختاری پرمیوم، پردازنده‌ای قدرتمندتر و دوربین‌های بهتری معرفی شده است.

گلکسی A35 سامسونگ معرفی شد

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A55

این گوشی نسبت به سایر مدل‌های سری A، ساختاری پرمیوم‌تر دارد. این گوشی از پنل شیشه‌ای در بخش پشتی و چارچوب فلزی بهره می‌برد. همچنین مانند سایر مدل‌های جدیدتر، از طراحی جزیره‌ای کلیدها بهره می‌برد که کلیدهای تنظیم صدا و پاور کمی از چارچوب بلندتر هستند.

نمایشگر این گوشی ۶٫۶ اینچی است که از فناوری Super AMOLED و سوراخ قطره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر FHD Plus با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

گلکسی A55 از پردازنده Exynos 1480 با گرافیک AMD RDNA2 استفاده می کند و از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

سیستم دوربین در بخش پشتی شامل سه دوربین با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل می‌باشد.

گلکسی A55 از اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 بهره می‌برد و تا ۴ نسل بروزرسانی سیستم‌عامل و ۵ سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

همچنین از استاندارد ضد آبی IP67 و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند.

آخرین ویژگی قابل توجه این گوشی آن است که از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

قیمت گلکسی A55 سامسونگ

سامسونگ A55 را در چهار رنگ آبی یخی، لیمویی، یاسی و دریایی عرضه می کند.

قیمت این گوشی از 480 یورو برای پیکربندی حافظه پایه 8 گیگابایت + 128 گیگابایت در اروپا شروع می شود. همچنین این گوشی در انواع حافظه های 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی و 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی نیز عرضه می شود.


داغ‌ترین مطالب روز

بهترین DNS برای گیم

بهترین DNS برای گیم

DNS یکی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود تا تجربه شما از بازی کردن بهبود یافته و اتصال شما به سرورها پایداری و ثبات پیدا کند. اما پیدا کردن دی ان اس خوب برای بازی ها آنلاین به خصوص بازی هایی نظیر Valorant، Call of Duty و … همواره چالش محسوب شده […]

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۷

سرور ابری

سرور ابری

سرور ابری و یا سرویس ابری از اصطلاحاتی هستند که امروزه به آن زیاد بر می خوریم. اما شاید تا کنون درک درستی در خصوص خدمات مبتنی بر ابر و سرور ابری (سرور رایانش ابری) نداشته باشیم. انتخاب خدمات مرکز داده مناسب ، می تواند تاثیر به سزایی در هزینه های یک کسب و کار […]

۲ تیر ۱۳۹۹ ۵

آموزش دانلود از اینترنت

آموزش دانلود از اینترنت

دانلود کردن بخش جدایی ناپذیر این روزهای زندگی شده است. هر روز حجم عظیمی از اطلاعات دانلود و آپلود شده و به زندگی مجازی جان می بخشد. اما نحوه دانلود اصولی و حرفه ای از اینترنت به چه صورت است؟ چطور دانلود کنیم که از سالم بودن فایل اطمینان بالایی داشته باشیم؟ در این مقاله […]

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۳

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

اینترنت یکی از مهم ترین عناصر زندگی در عصر امروز است. اما اگر نتوانیم با ویندوز به اینترنت وصل شویم چه؟ مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 چیست؟ در این مقاله به آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 می پردازیم تا با بررسی راه حل های آن بتوانید به صورت اصولی […]

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۳

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که پتانسیل‌های کسب‌وکارها بدون معرفی در فضای مجازی، دست‌نخورده و اتلاف شده باقی می‌مانند و امکان شکست آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، طراحی و استفاده از یک وب سایت می‌تواند به گسترش این کسب‌وکارهای کوچک کمک کند و آن را به سرعت توسعه دهد. این وب سایت به […]

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲

دیدگاه‌ها

comment symbol

برای این مقاله ۰ دیدگاه نوشته شده است. دیدگاه شما چیست؟

شما نیز، دیدگاه خود را از طریق دکمه زیر به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *