GeForce Now از پخش اجباری تبلیغات رونمایی می کند

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ مطالعه ۱ دقیقه

انویدیا گیمرهای GeForce Now را مجبور به تماشای تبلیغات می کند!

انویدیا، تصمیم گرفته است که مشاهده تبلیغات را برای کاربران رایگان سرویس پخش بازی GeForce Now از تاریخ 5 مارس 2024  اجباری کند.

این کار نباید خیلی تعجب آور باشد، زیرا خدمات پخش ابری نیاز به جبران هزینه‌ها برای حساب‌های رایگان دارد، و انویدیا می گوید که درآمد حاصل از نمایش تبلیغات به بهبود دسترسی برای همه کاربران کمک خواهد کرد.

استفاده از تبلیغات برای خدمات پخش بازی ابری، با توجه به اینکه سرویس‌های دیگری مانند اسپاتیفای همین کار را انجام می‌دهند، این ایده‌ی منطقی‌ای است.

کاربران رایگان همچنان به خدمات پخش بازی ابری دسترسی دارند، و امیدواریم که انویدیا بتواند بهبودهای بیشتری را در خدمات خود اعمال و گسترش دهد.

بسته Priority با ویژگی‌های RTX، دسترسی اولویت‌دار و رزولوشن 1080p تا 60 فریم در ثانیه، ماهیانه 9.99 دلار هزینه دارد. سطح Ultimate با 19.99 دلار در ماه هزینه عملکردی معادل RTX 4080 دارد و از رزولوشن 4K و فوق عریض تا 120 FPS پشتیبانی می کند.

GeForce Now برای بازی با کیفیت 720p با 60 فریم در ثانیه حداقل 15 مگابیت بر ثانیه و برای بازی با کیفیت 1080p با 60 فریم در ثانیه با کمتر از 80 میلی‌ثانیه تاخیر حداقل 25 مگابیت بر ثانیه نیاز دارد.

اما خدمات رایگان به طور حتم با چالش‌های خاصی روبرو خواهند شد، همانطور که در هر سرویس پخش دیگری اتفاق می‌افتد. در اکتبر 2022، انویدیا از بازار روسیه به‌صورت رسمی خارج شد اما خدمات GeForce Now خود را از طریق شرکت‌های همکار تا 1 اکتبر 2023 در دسترس قرار داد.

انویدیا نیاز به مراکز داده‌های نزدیک برای ارائه بهترین تجربه کیفیت و تاخیر کمتر برای کاربران GeForce Now دارد. با وجود انجام شراکت‌های مهم، اجرای بازی‌های ابری از طریق بسته اینترنتی گوشی موبایل شما ممکن است با هزینه بالاتری همراه باشد. ترکیب این مشکلات و موارد دیگر در نهایت منجر به فروپاشی Google Stadia شد.

در نهایت، این تصمیم انویدیا به نمایش تبلیغات برای کاربران سرویس رایگان GeForce Now، یک گام منطقی به سوی تعادل هزینه‌ها و بهبود خدمات به کاربران است.

این اقدام نشان از تلاش شرکت برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کاربران خود دارد، و امیدواریم که با این اقدامات، تجربه کاربری در زمینه پخش بازی ابری انویدیا بهبود یابد.

مزیت اصلی پخش بازی ، بیشتر با NVIDIA ، این است که بسیاری از دستگاه های دارای قابلیت اینترنت و پشتیبانی شده را قادر می سازد تا از یک تجربه بازی بالا در سخت افزار کم هزینه استفاده کنند و دسترسی به ویژگی های اختصاصی NVIDIA مانند DLSS را فراهم کنند.

Nvidia می گوید GeForce اکنون دسترسی به بیش از 1800 بازی را فراهم می کند ، و اپل همچنین قوانین خود را تغییر داده و NVIDIA را قادر می سازد که GeForce Now را هم اکنون از طریق فروشگاه رسمی برنامه ها اضافه کند.

با این تغییرات و سایر تغییرات، انویدیا امیدوار است که پایگاه کاربری GeForce Now خود را افزایش دهد و همچنین توسعه دهندگان و ناشران را برای ورود به بازار ترغیب کند.


داغ‌ترین مطالب روز

بهترین DNS برای گیم

بهترین DNS برای گیم

DNS یکی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود تا تجربه شما از بازی کردن بهبود یافته و اتصال شما به سرورها پایداری و ثبات پیدا کند. اما پیدا کردن دی ان اس خوب برای بازی ها آنلاین به خصوص بازی هایی نظیر Valorant، Call of Duty و … همواره چالش محسوب شده […]

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۷

سرور ابری

سرور ابری

سرور ابری و یا سرویس ابری از اصطلاحاتی هستند که امروزه به آن زیاد بر می خوریم. اما شاید تا کنون درک درستی در خصوص خدمات مبتنی بر ابر و سرور ابری (سرور رایانش ابری) نداشته باشیم. انتخاب خدمات مرکز داده مناسب ، می تواند تاثیر به سزایی در هزینه های یک کسب و کار […]

۲ تیر ۱۳۹۹ ۵

آموزش دانلود از اینترنت

آموزش دانلود از اینترنت

دانلود کردن بخش جدایی ناپذیر این روزهای زندگی شده است. هر روز حجم عظیمی از اطلاعات دانلود و آپلود شده و به زندگی مجازی جان می بخشد. اما نحوه دانلود اصولی و حرفه ای از اینترنت به چه صورت است؟ چطور دانلود کنیم که از سالم بودن فایل اطمینان بالایی داشته باشیم؟ در این مقاله […]

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۳

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

اینترنت یکی از مهم ترین عناصر زندگی در عصر امروز است. اما اگر نتوانیم با ویندوز به اینترنت وصل شویم چه؟ مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 چیست؟ در این مقاله به آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 می پردازیم تا با بررسی راه حل های آن بتوانید به صورت اصولی […]

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۳

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که پتانسیل‌های کسب‌وکارها بدون معرفی در فضای مجازی، دست‌نخورده و اتلاف شده باقی می‌مانند و امکان شکست آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، طراحی و استفاده از یک وب سایت می‌تواند به گسترش این کسب‌وکارهای کوچک کمک کند و آن را به سرعت توسعه دهد. این وب سایت به […]

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲

دیدگاه‌ها

comment symbol

برای این مقاله ۰ دیدگاه نوشته شده است. دیدگاه شما چیست؟

شما نیز، دیدگاه خود را از طریق دکمه زیر به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *