زمان انتشار ویندوز 12را مدیرعامل کوالکام می داند!

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ مطالعه ۱ دقیقه

مدیرعامل کوالکام می‌گوید که ویندوز 12 در میانه سال 2024 منتشر خواهد شد

کریستیانو آمون گفت که این شرکت قصد دارد پردازنده Snapdragon Elite خود را همراه با “نسخه بعدی” ویندوز عرضه کند، وی انتظار دارد در میانه سال نسخه جدید ویندوز منتشر شود.

این با شایعات قبلی که تاریخ عرضه در ماه ژوئن را پیشنهاد می‌کرد، همخوانی دارد، اما آمون به صورت صریح به ویندوز 12 اشاره نکرد و زمانبندی برای عرضه در میانه سال 2024 ممکن است دیگر منطقی نباشد.

عرضه Snapdragon Elite کوالکام و “نسخه بعدی ویندوز” کلی با هوش مصنوعی (AI) سر و کار دارد که بدون شک تمرکز اصلی هر دو خواهد بود. با شایعاتی که از پیش به سمت تاریخ عرضه در میانه سال 2024 اشاره دارند، به نظر می‌رسد که ویندوز 12 تقریباً در پیش رو است.

با توجه به اینکه اکنون فوریه است و مایکروسافت هیچ گونه اطلاعی درباره ویندوز 12 منتشر نکرده است، عرضه در میانه سال 2024 به این معنی است که اطلاعیه عرضه تقریباً نزدیک است.

برای ویندوز 11، پنج ماه قبل از عرضه و ویندوز 10 تقریباً یک سال قبل از عرضه، اطلاعیه عرضه از سوی مایکروسافت منتشر شد.

علاوه بر این، گزارش شده است که مایکروسافت به شیوه‌ای سه‌ساله برای نسخه‌های جدید ویندوز منتقل شده است، و از آنجایی که ویندوز 11 در اکتبر 2021 منتشر شد، باید انتظار داشته باشیم که ویندوز 12 در اواخر سال عرضه شود، یا حتی تا سال 2025. اما این مربوط به مدیرعامل کوالکام است؛ اگرچه او گفت “نسخه”، ممکن است درباره به‌روزرسانی 24H2 ویندوز 11 که همچنین انتظار می‌رود تعداد زیادی به‌روزرسانی هوش مصنوعی ارائه دهد، صحبت کند.

Zac Bowden از Windows Central گزارش می دهد که این به روز رسانی به ویندوز 12 ارجاع شده است، اما معتقد است که به احتمال زیاد در واقع به عنوان به روز رسانی 24H2 خواهد بود.

همچنین یک گزینه سوم وجود دارد که مدیرعامل Qualcomm در مورد بروزرسانی ویندوز یا نسخه اختصاصی برای تراشه های ARM صحبت می کند.

از آنجا که ویندوز در ARM هنگام پشتیبانی از نرم افزار ، با ویندوز معمولی کاملاً مطابقت ندارد ، شاید مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای به روزرسانی بزرگ برای سیستم عامل مبتنی بر ARM باشد.

اگرچه مدیرعامل کوالکام مطمئناً تأیید می‌کند که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای نوعی انتشار ویندوز اصلی مبتنی بر هوش مصنوعی است، هنوز مشخص نیست که واقعاً چه خواهد بود. هر چه که باشد، با توجه به اینکه موعد مقرر به سرعت نزدیک می شود، باید به زودی منتظر اطلاعیه عرضه باشیم.


داغ‌ترین مطالب روز

بهترین DNS برای گیم

بهترین DNS برای گیم

DNS یکی از مهم ترین مواردی است که سبب می شود تا تجربه شما از بازی کردن بهبود یافته و اتصال شما به سرورها پایداری و ثبات پیدا کند. اما پیدا کردن دی ان اس خوب برای بازی ها آنلاین به خصوص بازی هایی نظیر Valorant، Call of Duty و … همواره چالش محسوب شده […]

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۷

سرور ابری

سرور ابری

سرور ابری و یا سرویس ابری از اصطلاحاتی هستند که امروزه به آن زیاد بر می خوریم. اما شاید تا کنون درک درستی در خصوص خدمات مبتنی بر ابر و سرور ابری (سرور رایانش ابری) نداشته باشیم. انتخاب خدمات مرکز داده مناسب ، می تواند تاثیر به سزایی در هزینه های یک کسب و کار […]

۲ تیر ۱۳۹۹ ۵

آموزش دانلود از اینترنت

آموزش دانلود از اینترنت

دانلود کردن بخش جدایی ناپذیر این روزهای زندگی شده است. هر روز حجم عظیمی از اطلاعات دانلود و آپلود شده و به زندگی مجازی جان می بخشد. اما نحوه دانلود اصولی و حرفه ای از اینترنت به چه صورت است؟ چطور دانلود کنیم که از سالم بودن فایل اطمینان بالایی داشته باشیم؟ در این مقاله […]

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۳

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7

اینترنت یکی از مهم ترین عناصر زندگی در عصر امروز است. اما اگر نتوانیم با ویندوز به اینترنت وصل شویم چه؟ مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 چیست؟ در این مقاله به آموزش رفع مشکل وصل نشدن اینترنت در ویندوز 7 می پردازیم تا با بررسی راه حل های آن بتوانید به صورت اصولی […]

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۳

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

سرور مجازی مناسب کسب‌وکار کوچک

امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که پتانسیل‌های کسب‌وکارها بدون معرفی در فضای مجازی، دست‌نخورده و اتلاف شده باقی می‌مانند و امکان شکست آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، طراحی و استفاده از یک وب سایت می‌تواند به گسترش این کسب‌وکارهای کوچک کمک کند و آن را به سرعت توسعه دهد. این وب سایت به […]

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲

دیدگاه‌ها

comment symbol

برای این مقاله ۰ دیدگاه نوشته شده است. دیدگاه شما چیست؟

شما نیز، دیدگاه خود را از طریق دکمه زیر به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *